Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-11-30, 19:24
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Nej, för det är orealistiskt. Ska du bara dejta tjejer från ett och samma kompisgäng eller? Det man berättar om dejter för sina kompisar är antingen anonymiserat som i att man oftast bara nämner människan vid förnamn och att det skulle gå vidare och personens identitet hänga med är extremt osannolikt. Jag har hört flertalet sjuka historier från vänner om deras dejter, men jag kan knappt komma ihåg namnet på en enda av personerna i historien, än mindre kunna identifiera dem om jag skulle träffa dem.
Om du ska lyckas fastna i något typ av rykte eller få konsekvenser av ditt dejtande, så krävs det nog att du antingen är en våldtäktsman, seriemördare eller blåser dem på pengar. Du kommer inte få ett namn som en udda kille bara för att du är 30 och inte vet hur man hånglar. Då skulle du behöva göra något i stil med det här
https://www.youtube.com/watch?v=_sE7MVJc9Uk (han är hopplöst dålig på att kyssas, fyi)

har ingen aning om de är kompisar eller inte utan det är så få tjejer som känner mig/vet vem jag är här i dalarna men risken är överhängande om man är på en mindre ort, eller hur?

Okej okej. han är nog i stil med mig på att kyssas, jag är inte heller bra då jag knappt gjort det någon gång.

tack för bra svar iaf.
Citera
2018-11-30, 19:31
  #98
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2000vagn
har ingen aning om de är kompisar eller inte utan det är så få tjejer som känner mig/vet vem jag är här i dalarna men risken är överhängande om man är på en mindre ort, eller hur?

Okej okej. han är nog i stil med mig på att kyssas, jag är inte heller bra då jag knappt gjort det någon gång.

tack för bra svar iaf.

I mindre orter har många koll på varandra, ja. Men inte ens där kommer din oerfarenhet i dejtingsammanhang vara något som hänger kvar. Så spännande är det inte att du är oerfaren och att kanske lite stela situationer skulle uppstå. Så kör på bara. Jag kan inte ens komma på något som du skulle behöva vara rädd för.
Citera
2019-07-28, 15:10
  #99
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisChan
Besökte en prostituerad som 20-åring då jag ansåg det oacceptabelt att vara 20+ och oskuld. Ett mycket bra beslut. Det avdramatiserade sex för mig och det var skönt att ha tagit den där jävligt tafatta förstagången med någon som glömt bort mig nästa dag. Träffade henne ett par gånger till sen.

Något år senare drog jag till Thailand och träffade en "vanlig" tjej där. Kändes lite som att jag förlorade oskulden en andra gång med henne (jag tog hennes oskuld dessutom fick jag veta sen). Riktigt bra upplevelse som antagligen inte varit samma om jag inte hade övat innan.


Ha ha ha ha att förlora oskulden med en hora är losernivå deluxe! Vanlig tjej i Thailand? Lundret är bara ute efter dina pengar och ett green card till Sverige, fan att idioter som du inte begriper det. Luffare
Citera
2019-07-28, 16:09
  #100
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Ha ha ha ha att förlora oskulden med en hora är losernivå deluxe! Vanlig tjej i Thailand? Lundret är bara ute efter dina pengar och ett green card till Sverige, fan att idioter som du inte begriper det. Luffare

Tycker väl du bara för att du är ett fattig förlorare som ej har råd?
Citera
2019-12-13, 07:09
  #101
Medlem
Mrcool911s avatar
Ts, har du lyckats fått till det ännu?
Citera
2019-12-14, 02:31
  #102
Medlem
sulus avatar
Jag var 19 och gjorde det med någon som jag träffat på en dejtingsida. Personen var mycket äldre och erfaren. Sexet var bra pga det, själv var jag dock ganska nervös så kunde inte njuta fullt ut kanske.
Citera
2019-12-14, 17:57
  #103
Medlem
Var 24 när jag när jag bestämde mig för att ta tag i det hela. Är hopplöst introvert och ensamvarg och blir ibland väldigt nervös av flickor i min egen ålder p.g.a. oerfarenhet, så jag gick till en prostituerad.

Lyckades aldrig "komma" då jag var extrem nervös och troligtvis för att jag är lite porrskadad men tyckte ändå att det var en härlig upplevelse. Kände även märkbar skillnad i självförtroendet en period efter detta då oskulden legat tungt på mina axlar rent psykologiskt ganska länge.
Citera
2019-12-16, 02:08
  #104
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Är det något vi missat eller finns det någon förklaring till varför du vill nedvärdera din egen pappa så mycket?

Tillägg: för att inte nämna hur du trash talkar din egen mor :S

Nu försökte du vara rolig men det var du inte. Förstår att du känner dig kränkt och träffade av det jag skrev men är man en nolla så är man en nolla. Gå och knulla thaihoran din eller hon kanske lämnade dig så fort hon fick grönt ljus att stanna i Sverige?
Citera
2019-12-24, 23:26
  #105
Medlem
Wheatleys avatar
Jag har glömt att uppdatera min egen tråd men det kanske jag borde göra.

Jag är inte längre oskuld, jag förlorade den som 24-åring till min flickvän. Sex måste varit det absolut minst märkvärdiga i livet till en början. Jag misstänker hon kanske också var oskuld, eller så var det bara lång uppförsbacke att bli bekväma med varandra. Vad det än var så tog det hyfsat lång tid innan sexet blev bra, men det blev det iallafall till slut.
Citera
2019-12-25, 01:14
  #106
Medlem
Det känns seriöst som att killar numera generellt förlorar oskulden mycket senare än tjejer då kraven på män har höjts enormt. Skulle påstå att det är väldigt normalt för killar att förlora oskulden runt 20-25. Ungdomar bor även hemma mycket längre än innan. Idag är det väldigt ovanligt exempelvis med 18-åringar med egen bosta.
Citera
2019-12-26, 20:34
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Ha ha ha ha att förlora oskulden med en hora är losernivå deluxe! Vanlig tjej i Thailand? Lundret är bara ute efter dina pengar och ett green card till Sverige, fan att idioter som du inte begriper det. Luffare


Jag förlorade oskulden sent, inte till en prostituerad (aldrig köpt sex). Ångrar lite i efterhand att jag inte gick till en prostituerad långt tidigare och blev av med den.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback