Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
först och främst så kan jag påpeka att ditt nuvarande kost upplägg är bullfuckingshit och inget annat..
jag är 171 cm, i samma ålder och väger mer än 20 kg över din vikt på mindre än 15% kroppsfett och äter ca 4000 kcal så du äter fan inte över 3000 kcal det kan vi göra klart på en gång...
sen två år seriös träning med 80 kg i bänken? ahh visst vi alla har olika definitioner av vad seriöst är men jag kan säga dig grabben att på f12 räknas du inte som seriös någonstans med dom statsen efter 2 år seriöst på gymmet och absolut inte med 4 år bakgrund på gymmet...
är det något mer du ljuger om i rapporten så ta det nu annars har du tappat mig som läsare direkt...
Nejnejnej, nuvarande "kost upplägg" är mitt förslag till kuren! Jag ber om ursäkt att jag inte påpekade det

När jag säger att jag har tränat i 6 år så har det sett ut ungefär såhär:
2011, vinter - gym
2012, sommar - off
2012, vinter - gym
2013, sommar off
2013, vinter gym
2014, sommar off
och så vidare. tycker att denna tid dock är kanske irrelevant då det i största del bara var latchande.
Och angående styrke statsen så är det ju denna vikt som jag känner mig bekväm med, om vi måste gå in på vad jag kan maxa så kanske vi pratar 90/92,5kg bänk om det nu skulle vara intressant för dig att veta.
Och mitt nuvarande kostupplägg ser ut något i denna stil om det också skulle vara intressant för dig att veta

07:00 - 07:30, 2st kokta ägg, 1 avokado, 2st fullkorns mackor med rökt kalkon & ost till pålägg.
10:00- 10:45, brukar klämma i mig ungefär en näve jordnötter & en drick kvarg eller 50cl vatten.
13:30-14:30, matlåda eller utekäk. Vanligtvis husmans, tillexempel kyckling,kött,fisk och ris eller potatis till och en bonaqua till.
16:45- 17:00, brukar slänga i mig något om jag känner mig sugen, tillexempel en näve jordnötter och ett glas vatten att skölja ner med.
19:00 - 20:30 (cirka tid) träning, på senaste tiden har det blivit mycket konditions träning, rörlighet och teknik som jag har tränat här. Under detta träningspass så dricker jag ungefär 1,5-2L vatten vanligtvis
22:00-22:30 kvällsmat, brukan mer ofta än sällan kunna bli pasta & köttfärs med lite ketchup för att göra det lite mer smakrikt.
OBS jag vill påpeka att detta är ett ungefär, har inte alls samma rutin varje dag pga arbete.