2017-10-14, 21:59
Medlem
Ålder: 20-25

Vikt: 72-78kg

Längd: 182cm

Uppskattad BF%: 10-15%

Medicinska problem: Nada

Styrkestats, bänk, böj och mark: Har inte maxat på länge men på dessa vikter känner jag mig bekväm! 80, 125, 135

Nuvarande kostupplägg: 3000-3700kcal.

Träningserfarenhet: 6 år, on och off. Senaste 2 åren som varit seriöst.

Tidigare kurer: Puberteten

Eget förslag till kur: Testo E 250mg/ml E5D i 12v (Fronting de första 2 sticken)

Eget förslag till PCT: Hade tänkt köra på nolva och även ha HCG & Clomid hemma just incase, börjar med nolva 2 veckor efter sista sticket.
Sen kommer det se ut något i denna stil:
v1. 40mg ed
v2. 20mg ed

Mål med kuren: Målet med denna kur skulle vara att bygga så mycket som möjligt och även sakta men säkert komma in i AAS träsket så bekvämt som möjligt.

Frågor: Jag hade tänkt att lägga en beställning på detta under helgen. Frågan är om det är over kill att ha Clomid, nolva och HCG hemma vid en så pass låg dos kur?
Citera
2017-10-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colifopoli
Ålder: 20-25

Vikt: 72-78kg

Längd: 182cm

Uppskattad BF%: 10-15%

Medicinska problem: Nada

Styrkestats, bänk, böj och mark: Har inte maxat på länge men på dessa vikter känner jag mig bekväm! 80, 125, 135

Nuvarande kostupplägg: 3000-3700kcal.

Träningserfarenhet: 6 år, on och off. Senaste 2 åren som varit seriöst.

Tidigare kurer: Puberteten

Eget förslag till kur: Testo E 250mg/ml E5D i 12v (Fronting de första 2 sticken)

Eget förslag till PCT: Hade tänkt köra på nolva och även ha HCG & Clomid hemma just incase, börjar med nolva 2 veckor efter sista sticket.
v1. 40mg ed
v2. 20mg ed

Mål med kuren: Målet med denna kur skulle vara att bygga så mycket som möjligt och även sakta men säkert komma in i AAS träsket så bekvämt som möjligt.

Frågor: Jag hade tänkt att lägga en beställning på detta under helgen. Frågan är om det är over kill att ha Clomid, nolva och HCG hemma vid en så pass låg dos kur?

Nej. Better be safe than sorry.

Önskar dig lycka till, men samtidigt att du kanske skall tänka om. Även om du inte är en lyftare så är ju 80 kg i bänk exvis, så pass lågt att du ren kommer kunna hosta upp det där en bra bit till.

Lycka till, som sagt! Var rädd om dig.
Citera
2017-10-14, 23:49
Medlem
Transformers avatar
Du har ju redan bestämt dig att sakta men säkert komma in i träsket. Så om du nu har ekonomin till det så kommer du vilja ha dessa preparat hemma och redo oavsett. Även Arimidex. Om inte annat för nästa kur?

Enda jag tänker högt på är en bra ökning i mängd kcal om du tänkt växa så mycket som möjligt under kuren.
Citera
2017-10-15, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transformer
Du har ju redan bestämt dig att sakta men säkert komma in i träsket. Så om du nu har ekonomin till det så kommer du vilja ha dessa preparat hemma och redo oavsett. Även Arimidex. Om inte annat för nästa kur?

Enda jag tänker högt på är en bra ökning i mängd kcal om du tänkt växa så mycket som möjligt under kuren.

Absolut! Är det nödvändigt att slänga med Arimidex till denna kur? Självklart sitter man ju redan och fantiserar om nästa kur innan man ens har påbörjat den första. Men tycker att det är lite för långt fram för att ta seriöst. Så om inte det finns behov för Arimidex vid denna kur så beställer jag det gärna vid nästa kur
Alright, typ till 4500-5000kcal & ca. 200g protein? (känns som det kommer bli en utmaning i sig själv, men måste man så måste man!)
Citera
2017-10-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colifopoli
Absolut! Är det nödvändigt att slänga med Arimidex till denna kur? Självklart sitter man ju redan och fantiserar om nästa kur innan man ens har påbörjat den första. Men tycker att det är lite för långt fram för att ta seriöst. Så om inte det finns behov för Arimidex vid denna kur så beställer jag det gärna vid nästa kur
Alright, typ till 4500-5000kcal & ca. 200g protein? (känns som det kommer bli en utmaning i sig själv, men måste man så måste man!)
Iofs så kan det nog vara värt att slänga med det från första början! Tänkte efter lite extra och kom fram till att det känns bättre att ha hemma utifall att det skulle uppstå något. Vet ju inte alls hur kroppen reagerar även fast jag inte tror att det ska vara någon fara.
Citera
2017-10-15, 10:51
Medlem
först och främst så kan jag påpeka att ditt nuvarande kost upplägg är bullfuckingshit och inget annat..

jag är 171 cm, i samma ålder och väger mer än 20 kg över din vikt på mindre än 15% kroppsfett och äter ca 4000 kcal så du äter fan inte över 3000 kcal det kan vi göra klart på en gång...

sen två år seriös träning med 80 kg i bänken? ahh visst vi alla har olika definitioner av vad seriöst är men jag kan säga dig grabben att på f12 räknas du inte som seriös någonstans med dom statsen efter 2 år seriöst på gymmet och absolut inte med 4 år bakgrund på gymmet...

är det något mer du ljuger om i rapporten så ta det nu annars har du tappat mig som läsare direkt...
Senast redigerad av Max-gainz 2017-10-15 kl. 10:54.
Citera
2017-10-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
först och främst så kan jag påpeka att ditt nuvarande kost upplägg är bullfuckingshit och inget annat..

jag är 171 cm, i samma ålder och väger mer än 20 kg över din vikt på mindre än 15% kroppsfett och äter ca 4000 kcal så du äter fan inte över 3000 kcal det kan vi göra klart på en gång...

sen två år seriös träning med 80 kg i bänken? ahh visst vi alla har olika definitioner av vad seriöst är men jag kan säga dig grabben att på f12 räknas du inte som seriös någonstans med dom statsen efter 2 år seriöst på gymmet och absolut inte med 4 år bakgrund på gymmet...

är det något mer du ljuger om i rapporten så ta det nu annars har du tappat mig som läsare direkt...

Nejnejnej, nuvarande "kost upplägg" är mitt förslag till kuren! Jag ber om ursäkt att jag inte påpekade det
När jag säger att jag har tränat i 6 år så har det sett ut ungefär såhär:
2011, vinter - gym
2012, sommar - off
2012, vinter - gym
2013, sommar off
2013, vinter gym
2014, sommar off
och så vidare. tycker att denna tid dock är kanske irrelevant då det i största del bara var latchande.
Och angående styrke statsen så är det ju denna vikt som jag känner mig bekväm med, om vi måste gå in på vad jag kan maxa så kanske vi pratar 90/92,5kg bänk om det nu skulle vara intressant för dig att veta.

Och mitt nuvarande kostupplägg ser ut något i denna stil om det också skulle vara intressant för dig att veta
07:00 - 07:30, 2st kokta ägg, 1 avokado, 2st fullkorns mackor med rökt kalkon & ost till pålägg.
10:00- 10:45, brukar klämma i mig ungefär en näve jordnötter & en drick kvarg eller 50cl vatten.
13:30-14:30, matlåda eller utekäk. Vanligtvis husmans, tillexempel kyckling,kött,fisk och ris eller potatis till och en bonaqua till.
16:45- 17:00, brukar slänga i mig något om jag känner mig sugen, tillexempel en näve jordnötter och ett glas vatten att skölja ner med.
19:00 - 20:30 (cirka tid) träning, på senaste tiden har det blivit mycket konditions träning, rörlighet och teknik som jag har tränat här. Under detta träningspass så dricker jag ungefär 1,5-2L vatten vanligtvis
22:00-22:30 kvällsmat, brukan mer ofta än sällan kunna bli pasta & köttfärs med lite ketchup för att göra det lite mer smakrikt.

OBS jag vill påpeka att detta är ett ungefär, har inte alls samma rutin varje dag pga arbete.
Citera
2017-10-15, 14:45
Medlem
okej det klargjorde en hel del
Citera
2017-10-15, 14:48
Medlem
v1. 40mg ed
v2. 20mg ed

se till att ha nolva, HCG och clomid hemma men ta även hem adex OCH/ELLER letro

jag tycker att HCG är overkill på den här kuren men kör som du känner dig bekväm med..

adex är betydligt enklare att hantera östrogen biverkningar med så det ska du absolut ha hemma

till din PCT kör:
v.1 40 mg ed
v.2 20 mg ed
v.3 20 mg ed
v.4 20 mg ed

din tidigare pct tycker jag är för kort

annars ser det bra ut! lycka till
Citera
2017-11-19, 10:43
Medlem
EVF111s avatar
Kommer följa denna, dina stats var ganska lika mina när jag började Vilket märke kör du på oljan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in