2017-10-15, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel554
Kom förbi denna tweet från gangrapessweden som (visar)? att Paula Bieler är med i hatgruppen jagärhär, och har varit med i denna i ca 3 månader.
Om detta visar sig vara sant, så måste jag säga att detta var droppen för SD.

Vad är era tankar om detta? Tror ni gangrapessweden ljuger, eftersom det står ju inte att det är jagärhär, Men å andra sidan så är ju Paula Bieler med i gruppen "Sverigedemokrater mot rasism och främlingsfientlighet." Så länge denna idiot är kvar i partiet kommer SD aldrig kunna vara trovärdiga Nationalister och hon borde uteslutas omedelbart.

https://twitter.com/gangrapesweden/status/914976875151114242

EDIT : Ser nu att det står tillagt av Mina Dennert som är skaparen av gruppen om jag minns rätt

Helt jävla sjukt. Finns det fortfarande kvinnor kvar i SD? Borde verkligen slängas ut. Passar inte i den homosexuella nationalistiska kampen.
Citera
2017-10-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malloy2
Hatgrupp?? Vore väldigt intressant att få en förklaring från TS och andra medhängare hur dom definierar en hatgrupp. Och ja, jag är med i gruppen och tycker att dom faktiskt gör en skillnad till det bättre. Att det sedan , bland +75 000 medlemmar finns ett och annat rötägg kan man ju inte bli förvånad över. Dessa 10tal som är aktuella är för övrigt avstängda från gruppen

Vad är det för "bra" med att spamma sönder diskussioner där ni istället för att bemöta argument och hålla er till ämnet ägnar er åt att klaga på tonen eller spammar med inlägg som "bra skrivet!!!!"? Ni är ju en äcklig mobb som föder hat genom era tillvägagångssätt, alltså en hatmobb.

Varför behöver ni en grupp för att tysta ner folk? Kan ni inte argumentera själva? Nej, ni kan inte argumentera alls utan massanmäler hellre och hänvisar sen ni till "facebooks regelverk" när era antidemokratiska tillvägagångssätt blir avslöjade.
Citera
2017-10-15, 11:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Jag ser ingenting konstigt med det. Endast för att man följer en grupp innebär inte att man sympatiserar med dem, eller vad de förespråkar. I detta fall är det sannolikt endast för att vara uppdaterad på hur de agerar och vad de säger - Ockhams rakkniv.

Ni tror på allvar att hon har infiltrerat SD och hennes medlemskap i gruppen skulle vara bevis för det?
Tänk om Paula säger emot Jimmie, då är hon ett sneknullat luder som förtjänar att stenas. Så funkar SD-anhängaren.
Citera
2017-10-15, 11:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Vad är det för "bra" med att spamma sönder diskussioner där ni istället för att bemöta argument och hålla er till ämnet ägnar er åt att klaga på tonen eller spammar med inlägg som "bra skrivet!!!!"? Ni är ju en äcklig mobb som föder hat genom era tillvägagångssätt, alltså en hatmobb.

Varför behöver ni en grupp för att tysta ner folk? Kan ni inte argumentera själva? Nej, ni kan inte argumentera alls utan massanmäler hellre och hänvisar sen ni till "facebooks regelverk" när era antidemokratiska tillvägagångssätt blir avslöjade.
Du lyckas inte särskilt bra med att beskriva vari hatet ligger. Istället svävar du iväg och rapar ur dig känsloargument.
Citera
2017-10-15, 11:29
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Det här var allt å göra en höna av en fjänder, till och med för en kränkt hyperpolariserad SD-sympatisör.

- Man kan vara med i grupper man inte sympatiserar med. Att inte förstå detta så borde man ärligt talat hålla sig borta från politik, och antagligen lägga ner sin röst nästa val.
- Man kan bli lagd till i grupper man inte bett om under vissa omständigheter.
Citera
2017-10-15, 11:31
Medlem
NS_14s avatar
Känns som påståendena att ”hålla dina ”fiender” närmast”, eller ”vara där för att hålla ett öga och observera” är lite väl mycket önsketänkande i ljuset av att hon lämnade den vänsterextrema pöbeln som hastigast efter gangrapeswedens uppmärksammande.

Är det från sådana här grupper Sverigedemokraternas invandringspolitiskt ansvariga hämtar sina alster?

Citat:
I det tidigare programmet stod det att arbetskraftsinvandring inte behövs och ”ska därför i princip inte förekomma”. Det nya inriktningsprogrammet är inte så stängt, enligt Paula Bieler förbereder partiet förslag efter modell från EU:s så kallade blåkortssystem. SD överväger också förslag om behovsprövad arbetskraftsinvandring och stödjer också ett förslag från socialförsäkringsutskottet som behandlas just nu. Det ska förhindra att personer som kommit hit som invandrad arbetskraft med efterfrågad kompetens inte ska utvisas på grund av mindre misstag som arbetsgivaren gjort i villkoren för den personen.

https://www.nordfront.se/sd-lanserar-bielerplanen-oppnar-upp-folkmord-via-arbetskraftsinvandring.smr

Rent politiskt avviker hon inte från den vänsterpopulistiska hatgruppen.

Citat:
EDIT : Ser nu att det står tillagt av Mina Dennert som är skaparen av gruppen om jag minns rätt.

Dom är även vänner på Facebook.
Senast redigerad av NS_14 2017-10-15 kl. 11:41.
Citera
2017-10-15, 11:49
Medlem
Returpappers avatar
Smart att infiltrera fienden. Om det nu är den riktiga Paula Bieler, för det kan man inte vara säker på.
Citera
2017-10-15, 11:52
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Tänk om Paula säger emot Jimmie, då är hon ett sneknullat luder som förtjänar att stenas. Så funkar SD-anhängaren.
Jaha? Då liknar det lite jargongen hos de övriga partier om man i någon mån ifrågasätter den nuvarande zeitgeisten?
Citera
2017-10-15, 12:10
Medlem
Klas-Vegass avatar
"Så länge denna idiot är kvar i partiet kommer SD aldrig kunna vara trovärdiga Nationalister och hon borde uteslutas omedelbart."

Nu är väl inte SD uttalade nationalister? Du verkar ha dåligt förstånd, läsförmåga och läser in för mycket i SDs partiprogram.
Citera
2017-10-15, 12:13
Bannlyst
Vilket jävla dravel.
Jag röstar på SD och är med i massa grupper på facebook som stöder SD.
Självklart vill jag också se vad vänsterpacket tycker o tänker så jag är också med i grupper som "inte rasist men" och "jag är här" och all annan skit som finns, vad är det som är så svårt att förstå med det?
Citera
2017-10-15, 12:16
Medlem
Ja vad vi sett på Opinion Live så är Paula knappast någon Hanna W. Hon blir galen på sånt utan sunt förnuft som är hela upprinnelsen till SD.
Citera
2017-10-15, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vilket jävla dravel.
Jag röstar på SD och är med i massa grupper på facebook som stöder SD.
Självklart vill jag också se vad vänsterpacket tycker o tänker så jag är också med i grupper som "inte rasist men" och "jag är här" och all annan skit som finns, vad är det som är så svårt att förstå med det?

Verkar som en del lever kvar i den tiden när man gjorde en politiskt ståndpunkt genom att välja Expressen el.Aftonbladet i kiosken, och aldrig få för sig att bläddra i den andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in