2024-05-28, 22:06
Medlem
wingsawieis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Jag kör samma rad varje gång. Statistiskt kommer den att gå in. Det kan ta 1 dag eller 100 år.

Man får väl hoppas att Lady Luck tänker i mina banor i afton.

nej statiskt kan du byta rad varje gång och du har samma slh att vinna.
Citera
2024-05-31, 11:00
Medlem
Ett litet ”intrång” i databasen efter dragningen ikväll och lägga in rätt nummer på en själv vore nått
Undra om det överhuvudtaget går. Eller om nån någonsin försökt. Får man såklart aldrig svar på men nån ”ryss/kinesisk” hackergrupp borde väl nångång försökt ha gjort det kan man tycka/tro.
Citera
2024-05-31, 21:19
Avslutad
1,3 miljarder på Tisdag då, gött. Då blir det en enkelrad som insats, det får bära eller brista helt enkelt.
Citera
2024-05-31, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chewgum
1,3 miljarder på Tisdag då, gött. Då blir det en enkelrad som insats, det får bära eller brista helt enkelt.

Andarna har talat till mig, jackpotten kommer gå ut på tisdag och det inte till Sverige, jag rekommenderar alla precis som du säger att bara köra en enda rad.

Ni kommer bli besvikna annars
Citera
2024-05-31, 21:55
Avslutad
Det var ett andelsspel med 10 spelare utspridda över hela landet, från Helsingborg till Leksand, inlämnat online som vann 12 miljoner, 1,2 till var och en.

Även i vinstgrupp 3 vann ett andelsspel. 16 personer som köpt andelar på Coop i Södertälje får dela på 2 millar. De andra två miljonvisterna gick till Järfälla och Söderhamn.
Citera
2024-05-31, 22:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Det var ett andelsspel med 10 spelare utspridda över hela landet, från Helsingborg till Leksand, inlämnat online som vann 12 miljoner, 1,2 till var och en.

Även i vinstgrupp 3 vann ett andelsspel. 16 personer som köpt andelar på Coop i Södertälje får dela på 2 millar. De andra två miljonvisterna gick till Järfälla och Söderhamn.

Ok, där ser man. Var hittar du infon? Länka gärna tack

Jag spelade både egna rader och sen ett andelsspel med 20 rader/10 andelar för 50kr.
Var ej det andelsspelet som vann dock tyvärr.
Citera
2024-05-31, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ok, där ser man. Var hittar du infon? Länka gärna tack

Jag spelade både egna rader och sen ett andelsspel med 20 rader/10 andelar för 50kr.
Var ej det andelsspelet som vann dock tyvärr.
All info om vinster och vinnare finns här: https://om.svenskaspel.se/nyhetsrum/nyheter-tur/
Citera
2024-05-31, 23:13
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
All info om vinster och vinnare finns här: https://om.svenskaspel.se/nyhetsrum/nyheter-tur/

Tackar
Jag var inne här
https://www.svenskaspel.se/eurojackpot/vinnare
och där tar det längre tid innan det kommer upp nåt.
Citera
2024-06-01, 18:51
Medlem
Andelsspel som fick 5+1 igår.
Köpte 20 rader för 50 kr.
Citera
2024-06-04, 21:04
Avslutad
Gissa vart jackpotten gick? Jo, till en ensam vinnare i Danmark. Danmark var det landet som tog hem 120 miljoner euro för första gången i Eurojackpots historia i Juli 2022. Bara två vinnare finns i vinstgrupp 2, de får 7,8 miljoner euro var. Även dom finns att hitta i Danmark.

Alla 5+1 vinster gick till Tyskland, förutom en, som gick till Grekland. Tyskland och Danmark. Dom två länder som sköter utvärderingen av alla inlämnade rader.
Senast redigerad av Chewgum 2024-06-04 kl. 21:24.
Citera
2024-06-04, 21:27
Medlem
Citat:
Gissa vart jackpotten gick? Jo, till en ensam vinnare i Danmark. Danmark var det landet som tog hem 120 miljoner euro för första gången i Eurojackpots historia i Juli 2022. Bara två vinnare finns i vinstgrupp 2, de får 7,8 miljoner euro var. Även dom finns att hitta i Danmark.

Alla 5+1 vinster gick till Tyskland, förutom en, som gick till Grekland. Tyskland och Danmark. Dom två länder som sköter utvärderingen av alla inlämnade rader.

5+1 är väl det du kallar vinstgrupp 2?

Antyder du att det är riggat, eller vad jiddrar du om?
Citera
2024-06-04, 21:40
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:

Du måste mena 5 på Tyskland, där hade de 12 st. (ingen på 5+1)
Går man in specifikt på Danmark så har de
1 på 5+2 och
2 på 5+1.
Så miljardvinnaren är väl inblandad i 5+1 också, iallafall den ena? Det är väl så det har varit tidigare med, att det är samma som "spiller över"? Kanske spelat på samma rader och annat "helt normalt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in