2017-10-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aventusen
Ta reda på det själv

Jag är för underordnad och allmänt 'inferior'. Jag vänder mig till dessa män som har haft framgång med dessa högre samhällsklass kvalité skönheter.
Senast redigerad av Cauvie 2017-10-07 kl. 21:40.
Citera
2017-10-07, 21:53
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jag är för underordnad och allmänt 'inferior'. Jag vänder mig till dessa män som har haft framgång med dessa högre samhällsklass kvalité skönheter.

Högst troligt är det inte särskilt klassberoende hur någon knullar.
Citera
2017-10-07, 22:22
Medlem
Psytrance303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Högst troligt är det inte särskilt klassberoende hur någon knullar.

Jo, det tror jag faktiskt att det är. De känner sig finare i kanten och vill inte bli kända/stämplade som frigjorda då detta anses som något fult och inte anständigt.

Mina finare tjejkompisar försöker iaf spela fina även i sexprat. Sen om det är klass eller attityd de besitter spelar mindre roll.

Gillade även idén på faderskomplexet. Den tål att spinna vidare på..
Citera
2017-10-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Som överklassbrud kan jag ju berätta för dig bara.
Först måste man kolla killens banksaldo och aktieinnehav, allt under 7-siffriga belopp går bort. Sen dricker man en djävla massa skumpa och äter ostron på ett fem-stjärning hotell.
När det sen är dags så är den verkliga markören för överklass att man vill ha en isglass uppkörd i röven. Finns inget som kittlar så lyxigt och det är bara riktiga överklasskillar som kan konsten att trycka in den.

Du är alltså en eskort, horar för betalning antingen i gåvor eller sedlar. Noterat.
Citera
2017-10-07, 23:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanMatta
Kan stämma, mitt ex hatar sin pappa och hon var en riktig slampa i sängen.
Det finns så klart undantag och dom stavas nästan alltid "offer för sexualbrott". Det är i alla fall mina empiriska erfarenheter.

Sen är det ju även så att ju äldre man blir, desto mer avtrubbad blir man. Det är ju liksom inte för inte som det är gott om äldre som är swingers, nudister och bara så där i allmänhet "inte vanilj".

Citat:
Ursprungligen postat av Psytrance303
Jo, det tror jag faktiskt att det är. De känner sig finare i kanten och vill inte bli kända/stämplade som frigjorda då detta anses som något fult och inte anständigt.

Mina finare tjejkompisar försöker iaf spela fina även i sexprat. Sen om det är klass eller attityd de besitter spelar mindre roll.

Gillade även idén på faderskomplexet. Den tål att spinna vidare på..
Spelar är dock det operativa ordet där. Har du legat med många av dom?
Citera
2017-10-08, 01:28
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Finns ju inom film och tv någon slags klyscha som går ut på att ju finare och högre rank i samhället en människa besitter desto mera pervers är den i sängen. Ligger det något i detta?

Baserat på mina aktiva år på darkside så skulle jag vilja säga att du har rätt betydligt vanligare med bdsm :^)
Citera
2017-10-08, 02:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Baserat på mina aktiva år på darkside så skulle jag vilja säga att du har rätt betydligt vanligare med bdsm :^)
Nu finns det ju dock rätt många andra saker som är perversa förutom BDSM.
Citera
2017-10-08, 06:17
Medlem
HotFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Som överklassbrud kan jag ju berätta för dig bara.
Först måste man kolla killens banksaldo och aktieinnehav, allt under 7-siffriga belopp går bort. Sen dricker man en djävla massa skumpa och äter ostron på ett fem-stjärning hotell.
När det sen är dags så är den verkliga markören för överklass att man vill ha en isglass uppkörd i röven. Finns inget som kittlar så lyxigt och det är bara riktiga överklasskillar som kan konsten att trycka in den.
Eller...... så gör man E X A K T likadant som alla andra människor på planeten. Det var faktiskt en av de mer korkade frågor jag sett, ens på Flashback.

hahahahhahah så klockren. made my day.
Citera
2017-10-08, 12:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Var med en kvinna med ett sargat psyke hon älskade sex,tänkte med fittan och var med på mycket fantastisk i sängen,men en tämligen vilsen själ vanlig arbetarklass tror inte klass gör någon skillnad kanske kanske inte?
Citera
2017-10-08, 12:29
Medlem
Psytrance303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det finns så klart undantag och dom stavas nästan alltid "offer för sexualbrott". Det är i alla fall mina empiriska erfarenheter.

Sen är det ju även så att ju äldre man blir, desto mer avtrubbad blir man. Det är ju liksom inte för inte som det är gott om äldre som är swingers, nudister och bara så där i allmänhet "inte vanilj".

Spelar är dock det operativa ordet där. Har du legat med många av dom?

Allmänhet inte vanilj hahaha

Spelar som operativt ord. Jaha ja, är kvinna och menar att när jag sitter med vänner av samma kön och pratar sex, och är sådär charmigt frispråkig bara jag kan vara, så utrycker de gärna små rop och protester som att de är finare i kanten. Nu tror jag majoriteten av dem faktiskt är det jämte mig men det är en annan story.

Edit: är heterosexuell
Senast redigerad av Psytrance303 2017-10-08 kl. 12:32.
Citera
2017-10-08, 12:36
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Allmänhet inte vanilj hahaha

Spelar som operativt ord. Jaha ja, är kvinna och menar att när jag sitter med vänner av samma kön och pratar sex, och är sådär charmigt frispråkig bara jag kan vara, så utrycker de gärna små rop och protester som att de är finare i kanten. Nu tror jag majoriteten av dem faktiskt är det jämte mig men det är en annan story.

Edit: är heterosexuell

Bland "bättre" folk är det förmodligen "fulare" att tala om sina preferenser och upplevelser än bland enklare människor.
Citera
2017-10-08, 12:53
Medlem
Citat:

Knappast, vi pratar Sverige 2017. Inte England 1960. Finns massor av överklasstjejer som dricker sig aspackad och svinar rätt rejält på Stureplan. Knappast att någon skulle tänka att det inte är anständigt att suga kuk bakom stängda dörrar.
Den här fantasin om oskuldsfulla överklasstjejer ni bygger upp är just en fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in