2017-10-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag skrev att de INTE kan dumpa materialet på nätet, det är förstås mängder av personer på de filmerna som inte kunnat ge tillstånd för att visas offentligt - kan ju vara folk som ljugit för familjen var de är, otrogna, folk med skyddad identitet, prostituerade osv osv.
Så innan man kan släppa allt material måste givetvis hela materialet censureras/ blurras om inte hotellet ska stämmas..och om man inte släpper all film lär ju foliehattarna ändå bara hävda att alla bevis finns i det övriga materialet...

Ja om det skulle vara några personer på filmerna som inte vill vara med på bild så är det ju bara att blurra. Det är ju inget nytt eller svårt att göra.

Här är en gammal övervakningsvideo från MB som har legat ute sedan 3:e Oktober och setts över 1,5 miljoner gånger. Den har inget blurr och man ser massor av människor.
https://www.youtube.com/watch?v=1Pvlbz4tgNQ
Citera
2017-10-13, 22:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja om det skulle vara några personer på filmerna som inte vill vara med på bild så är det ju bara att blurra. Det är ju inget nytt eller svårt att göra.

Här är en gammal övervakningsvideo från MB som har legat ute sedan 3:e Oktober och setts över 1,5 miljoner gånger. Den har inget blurr och man ser massor av människor.
https://www.youtube.com/watch?v=1Pvlbz4tgNQ

Visst, men vi pratar hundratals eller tusentals kameror och antagligen rätt många timmar per kamera.. att blurra allt det tar antagligen rätt lång tid...
Citera
2017-10-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ok, ”tänk om” det fanns en andra gärningsman - då borde väl han/hon hörts skjuta - eller turades de om? Och han/hon borde väl fångats på någon av de fånigt många övervakningskamerorna i hotellet? Borde väl vara lätt enkelt att se på filmerna om någon gått in/ur hiss/trapphus.

Ja det kan man tycka
Citera
2017-10-13, 22:30
Medlem
Propagandists avatar
Frågan är hur mycket detta dåd splittrar det amerikanska samhället egentligen? Hade förövaren mördat negrer eller andra lägre stående minoriteter hade det blivit ett riktigt liv men nu var det bara vita republikaner som dog. Kommunister, negrer och feminister gick ut och hyllade dådet efteråt. Någonting som den judiska median inte uppmärksammade överhuvudtaget.
Citera
2017-10-13, 22:31
Medlem
fluffypuffys avatar
Vet inte om detta redan postats i tråden, men en tjej som gett sitt vittnesmål i detalj på Facebook med definitivt fler gärningsmän än en, skott från nära håll osv. Mycket detaljerat besktivet.
Hon ”dog i sömnen” hemma fyra dagar efter dådet.

https://www.intellihub.com/las-vegas-massacre-survivor-dies-abruptly-after-posting-eyewitness-account/

Och Jesus campus, den minst sagt märkliga vakten som sköts 6 minuter innan masskern började, och som skulle närvara vid 5 intervjuer igår (bl.a hannity show) är nu spårlöst borta.

På riktigt..är det någon som fortfarande försöker försvara den officiella historien av vad som skedde i Vegas?
Citera
2017-10-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Vet inte om detta redan postats i tråden, men en tjej som gett sitt vittnesmål i detalj på Facebook med definitivt fler gärningsmän än en, skott från nära håll osv. Mycket detaljerat besktivet.
Hon ”dog i sömnen” hemma fyra dagar efter dådet.

https://www.intellihub.com/las-vegas-massacre-survivor-dies-abruptly-after-posting-eyewitness-account/
Ja, hur man dör av ”naturliga orsaker” så ung, återstår att se. OM det nu var flera skyttar och OM man från officiellt håll insisterar på att förneka det så behövs det säkert några fler vittnen som dör av ”naturliga orsaker” så att resten inte utsätter sig för några ”naturliga” risker. Antalet potentiella vittnen blir nog annars svårhanterligt till och med för US MSM.

Citat:
Och Jesus campus, den minst sagt märkliga vakten som sköts 6 minuter innan masskern började, och som skulle närvara vid 5 intervjuer igår (bl.a hannity show) är nu spårlöst borta.
Ja, spänningen tilltar. Om han nu är rädd för utvisning så går det säkert utmärkt att ordna en liten deal med FBI så att han vittnar enligt script. Att säkerhetsföretaget som han jobbar för inte existerar sedan år tillbaka är nog heller inget hinder för de alltmer kreativa manusförfattarna i US Disney World.

Citat:
På riktigt..är det någon som fortfarande försöker försvara den officiella historien av vad som skedde i Vegas?
Ja, det finns personer i tråden som aldrig kommer att ge sig om det inte står skrivet i New York Times. Om ens då.

Fråga mig inte varför.
Citera
2017-10-13, 23:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Ja, hur man dör av ”naturliga orsaker” så ung, återstår att se..

Hon var kraftig epileptiker och fick ofta anfall nattetid, efter skjutningen uttryckte hon extra oro till sina vänner eftersom hon fick fler anfall än ”normalt”..

Kymberley had epilepsy and she’s always been prone to seizures — she told her friend that she recently had three focal seizures,” Norton told the Daily Press. “I believe the stress from the shooting took her life
Citera
2017-10-13, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propagandist
Frågan är hur mycket detta dåd splittrar det amerikanska samhället egentligen? Hade förövaren mördat negrer eller andra lägre stående minoriteter hade det blivit ett riktigt liv men nu var det bara vita republikaner som dog. Kommunister, negrer och feminister gick ut och hyllade dådet efteråt. Någonting som den judiska median inte uppmärksammade överhuvudtaget.
Om Deep State ligger bakom så är det övergripande målet att öka rädslan i samhället överlag så att folket lättare accepterar den ökande kontrollen av samma folk, samt att samma folk lättare ska acceptera fortsatt militär offensiv världen över mot verkliga och inbillade fiender.

Det är den övergripande bilden vilket inte utesluter mer lokala/specifika motiv som pengar och makt till enskilda/företag ... så länge det inte äventyrar det övergripande motivet.

Precis som The War on Drugs, är The War on Terror på samma sätt och av liknande skäl en av US Power Elite konstruerad/fabricerad/kontrollerad företeelse.

Från början till slut.
Citera
2017-10-14, 00:26
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Vad jag vet har absolut ingen utöver din egen skämt-länk påstått att bilden på den unge Jesus är samma person som vakten, så egentligen är det ju en helt meningslös diskussion där jag nu alltså ska försvara din skämt-sajt.. Men, jag ska ändå göra det eftersom jag faktiskt tror de har rätt. Här nedan har jag monterat ihop de två bilderna intill varandra, kom ihåg att det skiljer ca 7 år mellan dem.
Är det enligt dig alltså omöjligt att det är samma person? Kom ihåg att duendast debunkar din egen skämt-länk om du envisas med att det är olika personer...

https://imgur.com/a/XslgK

Jag har aldrig lagt någon vikt vid texten eller sidan jag länkade till. Jag menade bilden på personen. Det finns en bild till på samma person och den kan du se i mitt montage nedan. Samt två bilder på den "Campos" som MSM gått ut med. Den suddiga bilden är från Fox. De två översta bilderna är samma person och de två understa bilderna är samma person men de övre är en annan person än de undre. Nu trollar du bara. Du kan ju inte på allvar mena att det är samma person. Kolla ögonen, näsan, öronen, hudfärgen m m.

https://imgur.com/a/OWiHE
Citera
2017-10-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Jag har aldrig lagt någon vikt vid texten eller sidan jag länkade till. Jag menade bilden på personen. Det finns en bild till på samma person och den kan du se i mitt montage nedan. Samt två bilder på den "Campos" som MSM gått ut med. Den suddiga bilden är från Fox. De två översta bilderna är samma person och de två understa bilderna är samma person men de övre är en annan person än de undre. Nu trollar du bara. Du kan ju inte på allvar mena att det är samma person. Kolla ögonen, näsan, öronen, hudfärgen m m.

https://imgur.com/a/OWiHE

Det är mycket svårt att avgöra. Visst är de ganska olika, särskilt den uppe till höger tycker jag är olik de övriga.
Hudfärgen kan variera beroende på solning, belysning och kamera. Vikten kan ändras liksom åldern. Dessutom har ha skepparkrans på en av bilderna. Men de två nedersta tror jag är samma person. Uppe till vänster kan vara samma, uppe till höger tveksamt.
Citera
2017-10-14, 02:14
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Längre intervju med vittne från Bellagio Hotel: https://m.youtube.com/watch?t=29s&v=3lgVPRWBJE4

Hon och hennes make (som har över 20 år som marinsoldat i CV´n) sitter i hotellets restaurang när vad de menar är automateld braka loss precis utanför. Maken reagerar direkt med att kasta in henne under bordet och därpå skydda henne med sin egen kropp tills skjutningen upphör. Det här ska alltså ske först ca en halvtimme efter det att händelserna vid Mandalay Bay upphört.

Direkt efter skjutningen utanför Bellagio stormar folk in i restaurangen och säkerhetspersonal börjar direkt skrika ut direktiv om att alla ska ta skydd längre in och högre upp i hotellet.

Det är nu som kvinnan börjar spela in händelsen med sin mobiltelefon: https://m.youtube.com/watch?t=8s&v=uK1SZhVC9sg

Jag har svårt att se varför en marinkårssoldat med mer 20 års erfarenhet skulle inbilla sig att extremt volymstark automateld skulle braka loss direkt utanför en restaurang han besöker. Paret visste vid tiden ingenting om händelserna under konserten bredvid Mandalay Bay. Det fick de veta först efter evakueringen av restaurangen.

Varför hör man inget om det här från MSM eller polisen/FBI? Varför säger ansvariga på Bellagio att ingenting har hänt? Vad är det som pågår?
Det finns många rykten i omlopp, vilket är intressant i sig, och det saknas mycket information om mycket, vilket är normalt. Det är en sorts hysteri: i en vecka tjatades det om skyttar på lägre våningar, trots att endast två fönster var trasiga, de på 32:a våningen. Men som du vet tar det tid innan mer detaljerad information kommer fram. Idag vet du och andra mängder av detaljer kring morden på Kennedy och Palme vilka av naturliga skäl inte fanns tillgängliga de första åren.

Klippet från Bellagio, 2 km från Mandalay Bay, tycks visa bedrövade människor som flytt från konserten eller som undrar vad som händer. Inte så mycket mer! Det underligaste med klippet är att hon som filmar på ett så tidigt stadium går runt och dokumenterar något som hon redan menar är kontroversiellt.

Vad som hände på Bellagio kan kanske förklaras med att säkerhetsvakterna där inte har läget klart för sig? De vet att något har hänt och ser upprörda människor komma strömmande. Det har varit väpnade rån där tidigare och man kanske är oroliga att det handlar om upplopp och plundring, och att det är därför man utrymmer nedre planet?
Citera
2017-10-14, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Det finns många rykten i omlopp, ...
Fast det här är ju knappast ett ”rykte” när paret själva berättar vad de varit med om. Snubben har varit marinkårssoldat i + 20 år och hör automateld braka loss precis utanför varpå han reflexmässigt kastar in frun undet bordet och täcker henne med sin egen kropp.

Hörde han fel, menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in