2017-10-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
En ev. läkare som ställt en diagnos har ju tystnadsplikt. Men en sambo borde ha sett, insett och vetat att det kunde bli farligt med vapenuppbyggnaden.
Läkarens tystnadsplikt gäller väl inte efter patientens död?
Citera
2017-10-04, 23:55
Medlem
Här spekuleras det om att vakten som blev skjuten störde Paddock i skjutandet. Dessutom hade P barrikaderat dörrar från trappan och sin egen dörr.

Paddock had somehow blocked stairwell doors leading to the hallway outside of his room, Hickey said, meaning Campos had to take the elevator on his quest to find the source of the gunfire that was killing dozens below. The door to the room itself was also barricaded, Campos found when he tried to open it, just before the bullets came through the door.

https://www.thedailybeast.com/unarmed-security-guard-jesus-campos-took-on-las-vegas-killer-stephen-paddock?source=twitter&via=desktop
Citera
2017-10-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Eller sjukdom, fysiskt alltså.

Kan i o g s tänkas. Han kanske hade cancer och var dldsmärkt. Men detta förklarar inte aggressiviteten och deatruktiviteten.
Citera
2017-10-04, 23:57
Medlem
Bob-Dylans avatar
Jag förstår inte hur ni kan svälja det officiella narrativet eller berättelsen med hull och hår utan att ifrågasätta varför inte bilder från övervakningskameror finns uppe ? Varför har det skett skottlossningar från olika våningsplan? Finns inga vittnesmål som tyder på att Stephen ska ha något vapenintresse på denna nivå eller några psykopatiska drag ...
Genomskåda detta

Här är en artikel

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/16-unanswered-questions-about-the-las-vegas-shooting-that-the-mainstream-media-doesnt-want-to-talk-a bout
Citera
2017-10-04, 23:58
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
Jag tror att han skulle göra en stor vapenförsäljning med tanke på att han tar 23 gevär med sog dit och skulle träffa köparna i hotellrummet. Köparna visar sog sedan att vara ISIS (som planerat detta dådet försiktigt i förväg). De dödar säljaren (Paddock) för att sedan utföra dådet och dra därifrån. Bara min teori.
Men det är olikt "ISIS" att inte ta på sig allt själva. Vilket de iofs har gjort enligt Mossad.
De hävdar tom att Paddock var en av dem, dels från Mossad/ISIS egen talesperson Rita Katz till hur de pushades vidare av andra idag
Här är Uttalanden från Rita Katz på SiTE iNTEL (som ligger bakom 98% av all ISIS propaganda)
https://twitter.com/rita_katz/status/914856198851239937

Citat:
Det är extra intressant när man täbker att det fortfarande inte kommit något klipp på Paddock via CCTV när han tar in väskorna intill rummet. Kan tänka mig att en sådan 5-stjärnigt hotell är full med kameror. Något kånns inye rätt i det här.
De vore väldigt intressant att se, som alltid när handlar om terror attentat, håller med dig.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memento-vivere
Intressant. Har du källa på detta?
https://www.expressen.se/nyheter/las-vegas-mordarens-galenskap-den-sista-tiden/
Citat:
ABC News uppger att Stephen Paddock sakta med säkert blev galen under de sista månaderna innan sin fasansfulla attack. Paddock, som varit gift två gånger, ska ha varit besatt av sin flickvän Marilou Danleys ex-make. Under samma period ska han också ha gått ned i vikt och blivit allt mer ovårdad, enligt en uppgiftslämnare med insyn i polisens utredning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Är det då en kombinerad mynningsbroms och flamdämpare som sitter monterat på geväret?

Bilden på Vapnet med förlängt magasin och holografiskt sikte?(vapnet ligger bredvid GM, vapnet utan benstöd) det vapnet har en mynningsbroms, INTE en flamdämpare

Om du menar vapnet som syns genom den trasiga dörren så går det inte att avgöra pga den dåliga kvaliten, men den bilden finns med bättre kvalite, såg den igår, om du hittar den så kan vi kanske avgöra saken.
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror att han skulle göra en stor vapenförsäljning med tanke på att han tar 23 gevär med sog dit och skulle träffa köparna i hotellrummet. Köparna visar sog sedan att vara ISIS (som planerat detta dådet försiktigt i förväg). De dödar säljaren (Paddock) för att sedan utföra dådet och dra därifrån. Bara min teori.

Det är extra intressant när man täbker att det fortfarande inte kommit något klipp på Paddock via CCTV när han tar in väskorna intill rummet. Kan tänka mig att en sådan 5-stjärnigt hotell är full med kameror. Något kånns inye rätt i det här.

IS utför inte dåd genom att fucking mörka de för att sedan ta äran för de.
Så nej din teori är usel.
Citera
2017-10-05, 00:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
https://www.expressen.se/nyheter/las-vegas-mordarens-galenskap-den-sista-tiden/

Anon Sourches ... igen av ABC News
Citera
2017-10-05, 00:01
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jag förstår inte hur ni kan svälja det officiella narrativet eller berättelsen med hull och hår utan att ifrågasätta varför inte bilder från övervakningskameror finns uppe ? Varför har det skett skottlossningar från olika våningsplan? Finns inga vittnesmål som tyder på att Stephen ska ha något vapenintresse på denna nivå eller några psykopatiska drag ...
Genomskåda detta

Här är en artikel

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/16-unanswered-questions-about-the-las-vegas-shooting-that-the-mainstream-media-doesnt-want-to-talk-a bout
Varför skulle bilder från övervakningskamerorna finnas uppe (läs: ute på nätet)? Allting som sker i polisens utredningen läcker inte ut. Det har heller inte skett skottlossningar från olika våningsplan, det finns åtminstone inga bevis för detta. Man behöver inte vara psykopat för att begå massmord.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-10-05 kl. 00:13.
Citera
2017-10-05, 00:02
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Har du någon länk?

Citat:
Intressant. Har du källa på detta?

Sorry, långt ner på sidan hittar ni infon: https://www.expressen.se/nyheter/las-vegas-mordarens-galenskap-den-sista-tiden/

Demens-biten var dock enbart mina egna spekulationer.
Citera
2017-10-05, 00:02
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Kan i o g s tänkas. Han kanske hade cancer och var dldsmärkt. Men detta förklarar inte aggressiviteten och deatruktiviteten.

Det finns dock demenssjukdomar som skulle kunna förklara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in