Din Avatar hoppade framför en spårvagn han mådde dåligt och bara Ted dog.
Jag tror att tankarna om ett massmord har funnits ett tag men varför man väljer just den platsen och skjuter på vita är knepigt?
Han var ihop med en tjej från en minoritet han kanske kände ett hat mot vita?
Det får vi aldrig veta men folk som är så planerande (brukar skriva dagbok) och har han det så får vi en förklaring.
Unabombaren gav sig på folk som gillade tekniska framsteg han var lika feg han sände brevbomber till folk han inte kände.
Jag kan ge exempel på folk som gjort vanvettiga illdåd. The Cleveland Elementary School shooting en snorunge Brenda Spencer tog sin pappas gevär och sköt mot skolgården och dödade 2
Och skadade mist 8 barn. Hon frågades varför skjöt du? Jag hatar Måndagar / I hate mondays. Jag vet att hon satt 2016 även hon är som mig i dag 55år.
Det är sånt sjukt man bär med sig.
Hur i helvete kan man ge sig på att skjuta hej vilt 1979 som 17år och sitter inne minst till 2016 och är 55år i dag?
Människohjärnan är märklig men om man har ett vapen så kan man göra mer skada än om man har som i Sverige bara en kniv. Vanliga Svenakr kan inte köpa en pistol med förlängt mag.
Jag läste faktisk i Expressen om fembarnsmamman som är 47år i dag det är såna tjejer som jag har varit med i hela mitt liv hon mördade sin kille med kniv
på Midsommar 2012. Hon är bara ett exempel hon tog kort på den döda kroppen och åkte hem till Stockholm
http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/knivmordaren-gick-till-attack-mot-psykiatriker/
Hon skyllde på adhd m.m Hallå så sjukt
Men jag hoppas att P.D har fört dagbok så får vi insyn i hans skalle och kanske förstår detta lite bättre?
Men jag avslutar som jag börjar det är väldigt opersonligt att sitta och skjuta rakt in i 22000 pers som lyssnar på musik som inte gjort ett skit.
Breivik prickade 69 pers en efter en den är så otroligt och väldigt personligt så det går över allt förstånd.
God natt