2017-10-02, 11:12
Medlem
Hexen666s avatar
Lutar alltså åt att det är en psykotisk antitrumpare som blivit hjärntvättad av media att Trump är Hitler 2.0. Nästan allt våld ända sedan sommaren förra året har kommit från vänsterhåll.
Citera
Medlem
ace_secs avatar
Om Geary Danley är skytten så är det ju en intressant kille

Han är medlem i följande grupper på Facebook:

Thank You Obama

Anti-Trump Army

Fight Trump

Boycott All Things Trump

Proud To Be A Democrat

Hillary Clinton for President

Proud Liberal

Gone Left

Bernie Sanders for Prezz

Hillary Clinton

Greenpeace USA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
Någon som följer polisradion? Var det kod 434 nyss? Det betyder skottlossning. Rykte säger att det var det.
Eftersökt bil ska var stoppad också om det stämmer.
Jo jag hörde också det. "3 subjects down".
Citera
2017-10-02, 11:13
Medlem
Dan bilzerian va mitt i krigszonen. Man ser på hans Snap när han springer där ifrån.
Citera
2017-10-02, 11:13
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Live Las Vegas Police scanner.

http://www.broadcastify.com/listen/feed/21038/web
Konstigt att dom inte använder krypterad radio i ett land som USA.
Men det kanske är freedom of information act kopplat?
Senast redigerad av Krickert 2017-10-02 kl. 11:15.
Citera
2017-10-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qztar
http://www.whitepages.com/address/1372-Babbling-Brook-Ct/Mesquite-NV

Står dock att Marilou är 62 år gammal, vilket inte verkar stämma?

Adress + namn har hörts från polisradio.

Varför skulle inte det stämma? Ser väl ut att vara i drygt 50-års åldern och många asiater åldras mycket bättre än WT.
Citera
2017-10-02, 11:15
Medlem
Stones avatar
Det lutar mer åt att det är en vänstergalning som gått överstyr i polariseringens USA.
Citera
2017-10-02, 11:17
Medlem
ace_secs avatar
Det här kan bli svettigt

Killen är demokrat, HATAR Trump, älskar Hillary och Obama. Och dödar minst 20 pers.

Damage Control är att vänta i medierna, om detta är GM!
Citera
2017-10-02, 11:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qztar
http://www.whitepages.com/address/1372-Babbling-Brook-Ct/Mesquite-NV

Står dock att Marilou är 62 år gammal, vilket inte verkar stämma?

Adress + namn har hörts från polisradio.
Jodå, född 54

Polisen har gått ut med hennes namn och bild nu
Citera
2017-10-02, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Kan alla som länkar till olika facebook profiler vara snälla och berätta vart de får tag på deras information? 4chan? CNN? Ni bidrar till onödig spekulation... Outa inte någon om du inte är 100% säker på att det är rätt person.
Onödig spekulation vet jag inte, skulle det inte postas så skulle du inte ha något att läsa alls här.
Vilken föredrar du?

Namnet på kvinnan är bekräftat av massmedia.
Men som du säger bör alla vara medvetna om att information inte kan stämma, allt ni läser och alla namn kan vara oskyldiga. Alla bilder kan vara falska.
Vi kommer att få reda på mer med tiden så läs alltid sista inlägg.
Citera
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Det här kan bli svettigt

Killen är demokrat, HATAR Trump, älskar Hillary och Obama. Och dödar minst 20 pers.

Damage Control är att vänta i medierna, om detta är GM!

Snacka om att det lär bli livat igen mellan höger och vänster därborta. Dags att börja följa youtube igen!
Citera
Medlem
Grisbrottarens avatar
Det skulle vara bra om folk lät bli att sprida vidare uppgiften att Ge*ary Dan*ley skulle vara GM, utan att tydligt ange vilken källa man har och varför man menar att han är sannolik GM. Hans namn har nämnts flera gånger i tråden redan, utan något som bekräftar att han ö h t skulle vara inblandad.

Det som, enligt mig, lett till att han pekas ut är att han är gift (NB!) med en kvinna med samma namn som den kvinna som nu söks för inblandning i dådet. Något annat än detta faktum, att han är gift (NB) med en kvinna med namnet har jag inte sett som knyter honom till det här. Han bor dessutom i Arkansas, en bra bit från Las Vegas.

Naturligtvis finns flera personer i USA med samma namn och just när det gäller Ge*ary Dan*ley, så finns det även en som är registrerad demokrat i nordvästra Nevada.

Ett annat namn som cirkulerat, och som verkar mer intressant är Ste*phen Padd*ock. På den länkade Mari*lou Dan*leys facebook ska det finnas en kommentar "That's why Steven loves you", som jag dock inte hittat själv när jag letat. Det som sagts om GM i samband med Mari*lou Dan*ley är att de skulle vara "rumskamrater", dvs. inte att de skulle vara gifta.

Spekulationer kan väl vara bra, men släng inte bara ur er dem utan att ange källa eller skäl till spekulationerna, eftersom det leder andra fel och tvingar andra att avfärda tomma spekulationer som visar sig vara fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in