Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 19:09
  #1
Medlem
Ålder: 24

Vikt: 122kg

Längd: ~200cm

Medicinska problem:
-

Styrkestats:
200kg böj
190kg mark
150kg bänk

Träningserfarenhet:
~6 år på gym

Kostupplägg:
~4500 kcal

Kur:
Jera Labs Susten (Sustanon) 500mg/v 12 veckor. (250mg/stick: måndag torsdag)
Jera Labs Methabol (Dianabol) 30mg ed 5 första veckorna

AI:
Anastrozole 0,25mg två veckor efter första sticket: måndag onsdag fredag

PCT: Nolva
Tre veckor efter sista sticket: 40mg ed första veckan, 20mg ed nästa 4 veckor

Mål:
Öka styrka och bli hårdare

Mitt första inlägg någonsin på flashback, varit med länge men aldrig kommenterat heller, bara läst. Tills nu. Sorry om jag missat något viktigt

PS. jag har aldrig hört om någon som använt Jera Labs tidigare, men testade det i LabMax och det gick igenom. Vi ser hur det går.
Citera
2017-10-02, 14:28
  #2
Medlem
Första sticket idag

Gick riktigt bra, tror jag. Vart en ml i axeln, kände ingenting. Torkade av med pre-injection wipe, stack in, aspirerade och tryckte in. Lite lite blod efteråt, såg ut som riktigt små bloddroppar flöt ut i olja. Kom lite blod när jag masserade med en till wipe efteråt. Tog ett plåster på.

Tillägg i kuren:
Bioniche Pharma Provi-med proviron 100mg/d ed.

Allt gott,
Citera
2017-10-05, 14:55
  #3
Medlem
Andra sticket

Vart i framsida lår. Smärtfritt, inget blod.

Känner mig lite extra taggad på träningen, snart borde väl dbollarna kicka in.

Dieten är stadig, samma mål varje dag. Morgonvikten har ökat 0,6kg sen måndag.

Har lagt till NAC + LIV52 till dagens pillerkonsumtion och kommer köra med det genom hela kuren. Annars är det: Omega3, boron, multivitamin, aakg, ala och zma.
Citera
2017-10-09, 19:49
  #4
Medlem
Andra veckan, tredje sticket

Smärtfritt i deltoid 1ml. Trodde inte det skulle gå såhär bra att sticka sig själv men än så länge problemfritt.

Har brutit ut hårt och fått mycket finnar nu, lite oljigare hy. Konstiga ställen också, typ i armhålan/på benen. Känner mig mer taggad på att fara till gymmet, annars inte något att anmärka på.. upp 1kg sen 2 oktober.
Citera
2017-10-18, 06:25
  #5
Medlem
Försenad update, Stick 4

Sticket och uppdateringen som skulle in förra torsdagen gick inte som planerat. Standard rutin, vart i låret men kändes som jag stack en kniv istället för 29g nål.. sen började svetten spruta och huden kändes som den skulle brinna. Gick över på någon minut bara men lite rädd vart man.. Hade en röd fläck runtom stickområdet i några dagar.

Stick 5

I deltoid, utan problem.

Träningen och kosten

Allt går perfekt. Sjuka pumps och lite veins börjar titta fram. Känns inte som styrkan ökat markant men känner att det går stadigt uppåt iallafall
Citera
2017-10-19, 20:08
  #6
Medlem
Lårstick #6

Vart 0,5 i varsida lår denna gång, gick perfekt i högra. Helt smärtfritt, kom en stor droppe blod efteråt men ingenting efter det.

I vänstra däremot så när jag stuckit in nålen halvvägs så tog det "stop" och gjorde förbannat ont. Men tryckte i lite mer o for igenom vad det nu var och sköt i. Inget blod eller något efteråt. Nu såhär 10 timmar senare känner jag inget pip.

Så tredje veckan snart klar och det känns bra! Upp ~2.5kg nu från start. Funderar på att lägga till 20mg dbol ed så totalt 50mg ed. Detta + en ökning i kosten, totalt runt 5500 kcal ed.

Trodde jag skulle gå upp mycket mer i vikt men kanske tappar jag fett så det går långsamt men stadigt uppåt i muskler och vatten? Känner mig smalare och har kört mycket mer kondition (kondition o kondition.. 30min powerwalk ed) så känns bra iaf!

Uppdaterar förhoppningsvis på måndag v4.

Allt gott,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback