Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-09-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om det varit svenskar skulle det stått i både Expressen och Aftonbladet. Polisen hade icke varit förtegen.

Det var inte min poäng.
Poängen är att även fast man är helt säker på att det är flyktingar (ingen information om GM, gruppvåldtäkt) så finns det tyvärr många som säger att Stefan och Göran är lika benägna att utföra en gruppvåldtäkt p.g.a. något som hände en gång (två svenskar som våldtog i grupp) i svensk historia.
Citera
2017-09-30, 20:07
Medlem
Ska tydligen röra sig om två GM också?
Citera
2017-09-30, 22:34
Medlem
DoyDoyys avatar
Säkert afghaner eller syrier etc som utfört detta, då både offret var minderårig men framför allt för att bibliotek har blivit en nyare samlingspunkt den senaste tiden. Sedan att polisen inte går ut med några som helst uppgifter kring brottet så lutar det ju åt det hållet. Offret kan även vara en kille, då vi vet att att dessa individer inte är kräsna direkt.
Citera
2017-10-01, 00:10
Medlem
Var i Enköping nyligen. Har aldrig sett så många invällare som där - inte ens på tv. Var också vid biblioteket och det ligger litet i skymundan så kanske de passade på att våldta nån utanför i buskagen där. Måste ju vara extremt om de kan våldta nån inne i biblioteket bland bokhyllorna. Har bibliotikarierna dött eller är dom nersövda på jobbet?
Citera
2017-10-01, 09:28
Medlem
extremtnyfikens avatar
Hittade följande i en grupp på FB.
Fakta: GM 1 studerar åk 9 på Korsängsskolan. GM 2 går på Westerlundska. BO: Flicka född 03.
Våldtagen av de två ovan. Källa: Flickans Mamma.

Då jag inte vet om det va flickans mamma som skrev går jag inte ut med namn på personen som skrev detta.
Citera
2017-10-01, 09:42
Medlem
Jag var på bio just där på en vanlig vardag och jag och min fru samt dotter gick den sena visningen på vägen dit så stod det ett gäng unga grabbar som inte var svenskar såg ut som afganistaner och vi var helt ensamma. Det var ganska olustigt och man kände sig väldigt utsatt. Efter filmen vi såg där, för övrigt var vi dom enda som var där och när vi gick ut så stod dom precis utanför och då var dom många fler. Det kändes väldigt olustigt. Jag bara väntade på att en attack skulle komma.
Men det gick bra.
Senast redigerad av Peppisorginal 2017-10-01 kl. 09:45.
Citera
2017-10-01, 09:42
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Gruppvåldtäkter utomhus begås enligt statistiken till 99 % av invandrare, så oddsen för att det är så här också är låga.
Stämmer uppgifterna från förrförra inlägget hoppas man på åldersbestämning
Citera
2017-10-01, 11:03
Medlem
En äldre kvinna gömde sig i min trappuppgång i fredags, det var vid 18-tiden. Hon hade tydligen sett några klättra omkring på taket på Joar. Hon berättade att hon blivit förföljd av vederbörande klättrare och gömt sig i min trapp för att inte outa sin egen adress. Hon var uppenbart skärrad.
Citera
2017-10-01, 11:10
Medlem
B.Esser.Wissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Har det någonsin hänt tidigare att det våldtagits på bibliotek?

Citat:
Ursprungligen postat av gymnasist
Måste ju vara extremt om de kan våldta nån inne i biblioteket bland bokhyllorna. Har bibliotikarierna dött eller är dom nersövda på jobbet?

Har ni något slags grammatiskt handikapp som gör er oförmögna att ta till er och förstå skriven text?

- Våldtäkten ska ha skett kring biblioteket i Enköping
- Tekniker säkrar nu spår på taket till en byggnad
- Ska ha inträffat vid 18-tiden på fredagen vid området kring biblioteket
- Enligt Enköpingsposten är det en fastighet i centrum nära biblioteket som misstänks vara brottsplatsen
- Spårsäkring på taket till byggnaden
Citera
2017-10-01, 16:00
Medlem
Lafiss avatar
Offrets mor har tillkännagivit på Facebook att det är en kille som går i årskurs 9 samt en som går i gymnasiet som gett sig på flickan, som är född 03.
Citera
2017-10-01, 16:43
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafis
Offrets mor har tillkännagivit på Facebook att det är en kille som går i årskurs 9 samt en som går i gymnasiet som gett sig på flickan, som är född 03.
En 15-åring och en 16 åring har "gett sig på" en 14-åring då, typ. Har hon namngett dem också kanske, pekat ut dem?
Citera
2017-10-01, 19:37
Medlem
Lafiss avatar
Nej, men grannen vet vilka det är. Y*sir o T*bor, eller liknande heter de
Senast redigerad av Lafis 2017-10-01 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in