Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ja, Trumpadministrationen måste vara scientologer. Jag är övertygad.
Du skriver ju själv att man släpper de som inte håller med Trump som en het potatis. Var tar dessa vägen? Stannar de kvar, eller är det "drain the swamp" som du skriver om?
Vill du ha fler listor på Trumps åstadkommanden är det bara att skriva "Trump har ju inte gjort nånting" ytterligare fyrtiofem gånger så ska jag svara. Listan är mycket lång och torde räcka i minst så många inlägg.
Hur dränerar man träsket, genom ta bort sina egna dåliga val man gjort?
För sen bara fylla på med ett nytt inkompetent stolpskott.
Det som skett i denna administrationen, är att träsket bara blir större och större.
Och Trump som påstod att han skulle rensa upp träsket.
Har Trump någonsin gjort det han säger han ska göra?
Låter som Trump inte gjort något(och jag sagt detta), att du försöker göra det till svart och vitt och inbillar dig jag inte ska märka detta.
Man tycker du borde lärt dig vid detta laget att detta inte funkar på mig.
Och dina "svar" ingår ju dessa twittergrodor, så varför inbillar du dig att du ens svarar?
När det är så uppenbart fel?
Jag bara säger han beter sig exakt som en scientolog, och känns inte som en direkt långsökt heller.
Men källa på Trump är en scientolog, så behöver vi inte gissa längre.
För du verkar ju veta, så backa upp det du säger stämmer nu.
Och den kan du inte lägga tillbaka på mig, då jag påvisar bara hur extremt likt det är och att det är en misstanke.
Så du har bekräftat det är så personligen, så kan du nu backa upp ditt påstående med källa?