2017-09-22, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF1337
ok jag tror på dig men går det verkligen att se vad du har för test värde via blodprov?

du kan se istortsett vad som hällst via blodprov, det du snackar om det är för o se om dina soldater är sim kunniga
Citera
2017-09-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtanaVid
Tack för feedback, varför tycker du jag ska skippa HCG?

för att det behövs inte för att du ska återhämta dig och HCG stänger ner dig också..

HCG är bara nödvändigt vid tyngre kurer.. se det som en kick-start till din moppe.. du använder den bara ifall el starten inte gör jobbet
Citera
2017-09-22, 07:40
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
för att det behövs inte för att du ska återhämta dig och HCG stänger ner dig också..

HCG är bara nödvändigt vid tyngre kurer.. se det som en kick-start till din moppe.. du använder den bara ifall el starten inte gör jobbet

Tänk längre än 5 år framåt. Tillväxthormon får alla dina organ i kroppen att växa. Även ditt hjärta. När hjärtat förstoras trivs den inte längre i din bröstkorg och pumpar sämre. Du kan få hjärtattack och dö när du är 45 år. Insulin är helt livsfarligt och får din mage att se för jävlig ut. Testo finns naturligt i kroppen och behöver inte vara farligt i beskedliga doser under perioder. Bygg en snygg fysik som håller. Gör inte en Rich Piana.
Citera
2017-09-22, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tänk längre än 5 år framåt. Tillväxthormon får alla dina organ i kroppen att växa. Även ditt hjärta. När hjärtat förstoras trivs den inte längre i din bröstkorg och pumpar sämre. Du kan få hjärtattack och dö när du är 45 år. Insulin är helt livsfarligt och får din mage att se för jävlig ut. Testo finns naturligt i kroppen och behöver inte vara farligt i beskedliga doser under perioder. Bygg en snygg fysik som håller. Gör inte en Rich Piana.

jag håller med dig men vad har det med frågorna att göra? tror du förväxlar HGH med HCG just nu
Citera
2017-09-22, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag håller med dig men vad har det med frågorna att göra? tror du förväxlar HGH med HCG just nu

Fel av mig. Det var jag som läste uselt ;-)

"Ifall man kör längre kurer (mer än 6 veckor) tycker jag att det är läge att använda HCG under kuren och så länge man har steroider i blodet.

HCG gör så att LH (Lutropin) nivåerna ökar, då sätter testiklarna igång med att producera mer Testo."
Citera
2017-09-22, 11:01
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Tänk längre än 5 år framåt. Gör inte en Rich Piana.

Nä, framförallt inte synthol. Jävla fejkskit.
Citera
2017-09-22, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nä, framförallt inte synthol. Jävla fejkskit.

Han använde Nolotil inte Synthol. https://www.youtube.com/watch?v=Bd1vyX0H5pc Där berättar han själv. Synthol hade han testat men det gjorde tydligen jävligt ont och sabbade muskelvävnaden. Nolotil skapar en inflammation i muskeln som får den att växa utan att den pajar om jag har förstått det hela rätt. Man kan fortsätta träna som vanligt. Men hans armar såg ju inte naturliga ut. Fick en att tänka Synthol direkt. Men han var en hygglig bodybuilder redan ganska ung så han tränade ju som ett proffs fastän han använda Nolotil. Hans bigger by the day är ju grym för motivationen. Följer man det programmet så lär man kunna lägga på sig mycket massa. Men på slutet - vad då, han käkade typ 12 ggr per dag, ja menar allt skall ju ut som man käkar, han lär ju ha bosatt sig på dass ;-) OCH pissat, han drack ju aminosyror konstant. Även när han gick upp på natten och pissade ut det...

2 pass om dagen, 1 cardio + 1 byggning, bara pumpintensivt ganska lätta vikter, 10-12 riktiga måltider, aminosyrer konstant, cykler med tillväxt och steroider i höga doser, ingen day off, varje muskelgrupp 3 ggr i veckan...klart man växer...
Senast redigerad av johnthedickholmes 2017-09-22 kl. 11:37.
Citera
2017-09-22, 12:07
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Han använde Nolotil inte Synthol. https://www.youtube.com/watch?v=Bd1vyX0H5pc Där berättar han själv. Synthol hade han testat men det gjorde tydligen jävligt ont och sabbade muskelvävnaden. Nolotil skapar en inflammation i muskeln som får den att växa utan att den pajar om jag har förstått det hela rätt. Man kan fortsätta träna som vanligt. Men hans armar såg ju inte naturliga ut. Fick en att tänka Synthol direkt. Men han var en hygglig bodybuilder redan ganska ung så han tränade ju som ett proffs fastän han använda Nolotil.

Jaja, nolotil eller synthol. Samma fusk. Inte den minsta koppling till äkta muskler eller tränaing, bara fusk. Steroider bygger ju iaf upp äkta muskelvävnad. Och jo, han såg betydligt bättre ut innan han började med skiten.
Citera
2017-09-22, 16:39
Medlem
Citat:

testo förstör ju den naturliga testosteronet.
Citera
2017-09-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF1337
testo förstör ju den naturliga testosteronet.

okej? och? det är ju bara att skjuta i sig lite mer... det är ju inte direkt så att du kan skjuta i dig mer av dem ovanstående preppen så blir allt bra igen även om vi alla önskade att det vore så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in