Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Det känns som att det var och varannan vecka kommer en ny pojkrumsradikal som "listat ut" det som alla utbildade ekonomer och politiker inte förstår: att Sverige är på väg utför!
Jag vet! Vi struntar i att lyssna på de som pluggat i många år och jobbat i ännu fler och som kan ekonomi utan vi lyssnar istället på någon 27åring som fastnat i pojkrummet och startar trådar om hur Sverige går åt helvetet när det bevisligen inte är så
Hm
Hmmm ja.
Är betydligt äldre än 27, har arbetat och betalat skatt som egenföretagare i 29 år i år, bor i egen villa sedan början av -90 talet, såååaaat, dock är jag inte ekonomutbildad det har du rätt i, MEN är så in i helvete glad för det om det är dessa ekonomi utbildade övermänniskor som du avgudar som sitter tex i vår regering, då är det värre för moder Svea än vad jag trott, då är det mycket illa. Vidare är det inte JAG som listat ut att Sverige är på väg åt helt fel håll, utan hör och häpna det är faktiskt den vänstervridna gammelmedia som vecka efter vecka nu börjat föra såkallade avslöjanden.
Och det du kallar för bevis att ekonomin är så in i helvete på topp har då jag inte sett några konkreta bevis mer än vad regeringen själva påstår, men det är ju ungefär samma personer som påstår att Sverige aaaaldrig varit tryggare.
Sagt det förut och säger det igen (du verkar aningen trög) -Dra ut ditt huvud från rövhålet på dig själv och börja lyssna och se dig omkring lite, så ska nog verkligheten även komma ikapp dig.