2022-01-16, 16:44
Bannlyst
Vilken tid börjar hans rally? Var kan man se en summering på den?
Kommer Mike Lindell öppna för Trump?
Citera
2022-01-16, 16:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Vilken tid börjar hans rally? Var kan man se en summering på den?
Kommer Mike Lindell öppna för Trump?
Här är senaste från Arizona. Möjligt att Lindell talade innan de började filma. Han kan också vara upptagen med att ordna nytt bankkonto eftersom han blev canceled av sin bank på grund av misshagliga åsikter.

Alla som inte är sekterister håller med om att det var bra!

Citera
2022-01-16, 16:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Tycker olika?
Varenda person här på PU:USA välkomnar vitt skilda åsikter därför att det möjliggör en diskussion. Men...
Det du gör är att ställa frågor och inte på någotsätt vara mottaglig för ny information.
Och sedan blir du förvånad när ingen längre vill vara med och leka?

Det är inte så stor idé att försöka före en diskussion med er, svaren ni ger på mina frågor är talande nog.
Jag försöker hjälpa er att tänka själva istället.

Det ni har att erbjuda i form av intellekt intresserar mig inte, du har rätt där.👍
Citera
2022-01-16, 21:41
Medlem
klybans avatar
Så sömnigt, har den feta gubben tappat momentumet?
Jag bara menar, valfusk så 80-tal kan det ens vara?
Citera
2022-01-16, 21:52
Medlem
Japhys avatar
Glömde visst att posta länken till AZ-rallyt.
https://rsbnetwork.com/video/watch-president-donald-trump-rally-live-in-florence-az-1-15-22/
Citera
2022-01-16, 22:18
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så sömnigt, har den feta gubben tappat momentumet?
Jag bara menar, valfusk så 80-tal kan det ens vara?
Har bara sett nån liten snutt från rallyt men skulle nog säga att momentum byggs upp, inte förloras. Att The Big Lie fortfarande är centerpiece i hans motbjudande show, det förvånar förvisso inte många. Men desto märkligare är det nog att man så öppet förespråkar framtida valfusk, genom att bland annat citera Stalin:
We gotta be a lot sharper the next time when it comes to counting the vote. There is a famous statement; "sometimes the vote counter is more important than the candidate", and we can´t let that ever, ever, ever happen again, they have to get tougher and smarter.
Att jämföra med den sovjetiska förlagan:
"I consider it completely unimportant who in the party will vote, or how; but what is extraordinarily important is this—who will count the votes, and how"
Citera
2022-01-16, 22:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Har bara sett nån liten snutt från rallyt men skulle nog säga att momentum byggs upp, inte förloras. Att The Big Lie fortfarande är centerpiece i hans motbjudande show, det förvånar förvisso inte många. Men desto märkligare är det nog att man så öppet förespråkar framtida valfusk, genom att bland annat citera Stalin:
We gotta be a lot sharper the next time when it comes to counting the vote. There is a famous statement; "sometimes the vote counter is more important than the candidate", and we can´t let that ever, ever, ever happen again, they have to get tougher and smarter.
Att jämföra med den sovjetiska förlagan:
"I consider it completely unimportant who in the party will vote, or how; but what is extraordinarily important is this—who will count the votes, and how"
Vilket momentum?
Valfuskpåståendet är ju stendött, då man räknat rösterna kommit fram till inget valfusk existerar.
Och nu pratar vi inte om ens nära och nått som NÅGONSIN påverkat utgången att Joe vann enkelt.

Sällan man ser en så trött och oinspirerad trumpen, är rumpen sjuk?
Ser ut så, kanske trumpen piggnar till senare, men detta såg trött ut "är förvånad"!!!
Citera
2022-03-28, 15:02
Medlem
arne99s avatar
Börjar 1tim 5min in i videon.

President Donald J. Trump in Commerce, GA 2022-03-26.
https://rumble.com/vycb3v-live-president-donald-j.-trump-in-commerce-ga.html
Citera
2022-03-30, 18:07
Bannlyst
15000 deltagare utav 25000 projiceras varav 7000 som lämnade mitt i Trumps tal. Kan detta stämma?

Trump påstod att 30tusen var närvarande. Stämmer detta?

Jag har varken sett eller följt Georgia talet och går bara på medias uppgifter.
Citera
2022-03-30, 19:27
Medlem
Citat:
15000 deltagare utav 25000 projiceras varav 7000 som lämnade mitt i Trumps tal. Kan detta stämma?

Trump påstod att 30tusen var närvarande. Stämmer detta?

Jag har varken sett eller följt Georgia talet och går bara på medias uppgifter.

All rapportering är överens om att detta är ett endaxstirt fiasko.

Erkända Newsweek, rapporterar följande;

Trump's Georgia Rally Sees 'Smallest Crowd' in State Since 2016: Reporters

Stephen Fowler, a political reporter at Georgia Public Broadcasting, shared a similar assessment.

"It's almost time for Trump to speak here in Georgia and there's probably no more than 5,000 people here, the smallest Trump rally I've ever covered here.”

https://www.newsweek.com/trumps-georgia-rally-sees-smallest-crowd-state-since-2016-reporters-1692212

Är tiden, med välbesökta Trump rallies, över? Och hur kommer detta i så fall att inverka på Trumps inställning till att ställa upp i valet 2024. Själv hoppas jag det inte inverkar negativt, jag önskar ingenting annat än att Trump ställer upp i nästa Presidentval oavsett vem som blir demokratisk kandidat.
Senast redigerad av Master.Palm 2022-03-30 kl. 19:38.
Citera
2022-03-30, 19:40
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm

All rapportering är överens om att detta är ett endaxstirt fiasko.

Erkända Newsweek, rapporterar följande;

Trump's Georgia Rally Sees 'Smallest Crowd' in State Since 2016: Reporters

Stephen Fowler, a political reporter at Georgia Public Broadcasting, shared a similar assessment.

"It's almost time for Trump to speak here in Georgia and there's probably no more than 5,000 people here, the smallest Trump rally I've ever covered here.”

https://www.newsweek.com/trumps-georgia-rally-sees-smallest-crowd-state-since-2016-reporters-1692212

Är tiden, med välbesökta Trump rallies, över? Och hur kommer detta i så fall att inverka på Trumps inställning till att ställa upp i valet 2024. Själv hoppas jag det inte inverkar negativt, jag önskar ingenting annat än att Trump ställer upp i nästa Presidentval oavsett vem som blir demokratisk kandidat.
Så länge Trump får fler besökare på sina rallies än Biden får tittare på sina youtubetal, är det nog helt okej, tror du inte?

Jag tittade på talet och det såg ut att vara ganska fullpackat.
Citera
2022-03-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så länge Trump får fler besökare på sina rallies än Biden får tittare på sina youtubetal, är det nog helt okej, tror du inte?

Jag tittade på talet och det såg ut att vara ganska fullpackat.

Nej, det tror jag faktiskt inte. För Trump var/är ralliesarna hela hans persona och kampanj. Får han inte besökare till dessa tappar han hela sitt momenten och kommer att kraschlanda. För Biden om han nu igen väljer att bli Demokraternas kandidat så var helt andra kampanjverktyg viktiga. Han visade genom att hålla ytterst få valmöten, där han också kraftigt begränsade antalet potentiella besökare, pga Covid, att han kunde kampanja utan valmöten. För Trump är dessa hela hans kampanjstrateg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in