Citat:
Ursprungligen postat av
Jumalauta
Vilken nyhet är det som är gammal? Mina två länkar hade väl några timmar på nacken möjligen men det är kanske för gammalt för dig. Kunde inte hitta något om det hela i tråden men letade inte särskilt noga. Ser fram mot din förklaring.
4 månader ungefär och sedan länge avhandlat och glömt.
Det är väl därför du inbillar dig nyheten är ny, då du inte kommer ihåg längre.
Dock ger det en integritet till utredning och FRAMFÖRALLT Mueller, då de åkte ut ur utredningen.
Så allt man uppnår med dra upp detta igen, det är att ge legitimitet till utredningen som man försöker påstå inte existerar.
Så Mueller och hans team får tacka för din hjälp, då det enda du berättar är hur han gjorde sig av med dom när detta blev uppenbart.
Men förstår man griper de halmstrån som finns, synd bara man inte förvaltade denna när det skedde och aldrig gjorde det till en gammal och obsolet nyhet.
Även så öppnar jag inte ens FOXnews länkar längre, då det är en skämtkanal och propaganda kanal för Trump.
Dock betvivlar jag inte om detta, då jag redan vet sedan länge vad detta är och att det är en hanterad nyhet.
Men man ska inte stödja kanaler som ljuger så jävla mycket som FOXnews och ge faan i rapporterar om saker som inte är bra för republikaner och Trump.
Vi vet alla vart denna utredning startade, det var den dagen man såg Ryssar börja myllra sig mot Trump tower.
Och det var också den dagen som man sa "Vi har aldrig träffat några ryssar", det var länge sedan den var ett påstående.
Och jag har ingen som helst tvekan om att det man idag påstår INTE har skett med Ryssar, att detta imorgon kommer vara bevisat.
Sen om de klarar av att nå ändra fram till Trump, det är en annan sak.
Men även om man gör, så kommer man ha svårt och döma då majoritet inte räcker för döma Trump.