2018-07-13, 12:38
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Gillar bilden på batikhäxan och hennes skäggpojke i Kasks artikel:

http://img2.ntm.eu/nm/public/img/4639795/0911145153/varme-mones-afshar-ar-en-av-f?w=640&h=360&mode=crop&scale=both&anchor=topcente r

Min gissning är att mannen är 30-35..

Vilken jävla bild. Fy fan...

Man ser också hur det strömmar vild triumf och beräknande ondska ifrån mannens ögon. "Där lurade jag er era korkade dumma svenskar, jag ska tacka er genom att våldta era kvinnor" säger hans ögon.
Citera
2018-07-13, 14:26
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vilken jävla bild. Fy fan...

Man ser också hur det strömmar vild triumf och beräknande ondska ifrån mannens ögon. "Där lurade jag er era korkade dumma svenskar, jag ska tacka er genom att våldta era kvinnor" säger hans ögon.

Min första tanke med, en av dom läskigaste bild jag sett med ett "barn" och en kärring
Citera
2018-07-13, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Gillar bilden på batikhäxan och hennes skäggpojke i Kasks artikel:

http://img2.ntm.eu/nm/public/img/4639795/0911145153/varme-mones-afshar-ar-en-av-f?w=640&h=360&mode=crop&scale=both&anchor=topcente r

Min gissning är att mannen är 30-35..

En fullständigt absurd bild faktiskt. Handen, bluckarna, ljuset, åldern på båda etc... Allt. Den är så otroligt tillgjord på så många plan. I dubbel bemärkelse.

Sverige måste vara helt unikt på det här. Ett svårt sinnessjukt land.
Citera
2018-07-13, 15:02
Medlem
Holdingbreaths avatar
Kask saknar både sunt förnuft och kritisk analys. Om 9000 tonårsflickor från Iran eller Afghanistan reste från Turkiet över hela kontinenten och anlände i Sverige som söker asyl skulle myndigheterna vända sig till en gäng ensam etniska svenska män för att försörjar de med boende?

De kvinnor som bryr sig om dessa afghanska "barn" får en lön. Jag vet inte vad det totalt summa är men jag antar minst 15 000 per månad. Jag är säker på att det finns många män som skulle vilja ta hand om en tonårsflicka och få betalt för det förutom.

Kask rapporterar inte om de sociala och ekonomiska konsekvenserna av så kallade medföljande minderåriga.
Citera
2018-07-13, 15:25
Medlem
realdolantrumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
En fullständigt absurd bild faktiskt. Handen, bluckarna, ljuset, åldern på båda etc... Allt. Den är så otroligt tillgjord på så många plan. I dubbel bemärkelse.

Sverige måste vara helt unikt på det här. Ett svårt sinnessjukt land.

Den är egentligen sjukare, vi har blivit hemmablinda efter att ha sett mängder av liknande bilder i Sverige. Föreställ er att ni är exv en amerikan som ser bilden. Den är arrangerad som en intim bild på familjemedlemmar, en mor med sin 10-åriga son. Barnet ömt vilandes på moderns bröst, huvudet på hennes axel, ett barn som söker trygghet.

Sen ersätter du modern med en äldre etniskt vit kvinna och hennes 10-åriga son med en 30+ år gammal afghansk man. Fullständig syntax error.
Citera
2018-07-13, 21:15
Bannlyst
Linda Kask är ju en randomiserad biskops/arnö/
Kalix journalist i värsta tänkbara Michele Obama stylee.

Mats Ehnbom (han gick på Hermelins skolan me min storebrorsa å då var han superfet och nöjd)

I alla fall Norrbottens-kurirens valde redan 2015 att sluta redovisa sina nuffror. Dom har gått från 40k kring -05, till att nu ha under 12k abb, mest troligt finns inte Norrbottens Kuriren kvar om två år. Och det är spektakulärt.

Dom har i bästa fall 20 mån kvar. I stort sett alla förutom Johan Eriksson (värdekonservativ och vettig) skribent kring ledarsidorna. Så är både NSD och NK en dying breed.

Eller visst, det kommer väl forrfarande leveras några hundratal ex, bland sovande skalliga/Reinfeldt wanna be's bland alla bortskämda liberaler i sommarstugeområdena kring Kallax. Såna som er som kommer bli slaktade när reporäntan promenixar uppåt. Whoop whoop..

Men NK kommer knappast att ha en en big buisness vid röda sjön. Ni radikal liberala journalister får väl ombilda er till undersköterskor inom äldreomsorgen, ni kommer få torka enorma mängder gammelskit.
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2018-07-13 kl. 22:15.
Citera
2018-07-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel2017
När jag ser den här bilden, så ser jag en vit äldre hen, som har en ung man som är i stark beroendeställning till hen, bilden visar stor underkastelse, till hen. Ser en bild som visar makt och underkastelse, och allt vad det kan innebära. De kunde väl ändå arrangerat en bättre bild. Genom mannens låga position så är väl tanken att han ska se mindre och yngre ut, men det hela blir bara bisarrt! Speciellt som man kan se hans mörka skäggbotten. Någon kärlek från mannens sida rör det sig absolut inte om, snarare befinner han sig i ett starkt beroendeställning till hen som asylsökare.
Att journalisten använder sådana bilder gör ju hennes trovärdighet obefintlig. Men eftersom hon skriver i PK-media så är fortfarande "barnen" barn, man vill inte se sanningen för den passar inte deras politiska åsikter, agenda.

Lägg ner. Nog är batikhäxorna vidriga gamla stinkande kärringar (vad som borde hända med dem är tyvärr onämnbart), men afghanerna är nödvändigtvis inte några små duvungar som blir utnyttjade och är i beroendeställning. De är ofta väldigt förslagna typer som ljuger, bluffar och hotar för att få sin vilja igenom. Därtill är de sanslöst överrepresenterade vad gäller sexualbrott. Asylskäl har de inga över huvud taget (varför man nu skulle bry sig om ett skämtfenomen som "asylrätt"). Kan du inte tillskriva dem ett minimum av eget ansvar i alla fall?
Citera
2018-07-13, 22:28
Moderator
Chantres avatar
Hon har skyddad adress. Enda adressen går till hennes arbetsplats.

Hur hotad är denne journalist?
Citera
2018-07-13, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hon har skyddad adress. Enda adressen går till hennes arbetsplats.

Hur hotad är denne journalist?

Hittar hennes adress utan problem.

Blev lite förvånad över att hon verkar ha en svensk man som sambo. Men han kanske blir cuckad av olika skäggbarn titt som tätt?
Citera
2018-07-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXQH
Ja det där är en rätt läskig bild, man får ju vissa aningar vad som pågår ”bakom kulisserna” om man säger så...

Sjukt att denna pedofiliverksamhet får fortgå. Och att våra skattepengar finansierar detta dessutom.

Den svenska cirkus bara fortsätter och fortsätter... tills september förhoppningsvis.
Citera
2018-07-14, 00:10
Medlem
Om hon försörjer några tusen välfärdsturister får hon tycka vad hon vill. Jag gissar att hon räknar med att andra ska betala för hennes aktivismen och då är hon bara en belastning för svenskarna och alla riktiga behövande som hoppats på svenskt bistånd. Pinsamt och smärtsamt.
Citera
2018-07-14, 08:35
Medlem
En enormt modig kvinna och en hel massa respekt från mig, jag blir rörd. Klart att det är enkare när man är äldre och snart kan dö jämfört med när man är ung och har familj. Tänker på alla jävla hot som med största sannolikhet hon nu får från diverse iq-befriade men otäcka/farliga högerextrema idioter.
Senast redigerad av mastodon111 2018-07-14 kl. 08:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in