Citat:
Jadu, vad säger man om ett sådant påstående?Från nordkvinnornas raseri bevare oss milde Herre Gud, kanske?
Citat:
Och vilka identifierar sig med en helikopter?
Anser man sig vara en kvinna och / eller går klädd som en kvinna så vill man inte gå in på en pissoar med massa män, rätt uppenbart inte. Och kanske inte heller på en damtoa, där kvinnor börjar glo snett.
Har du seriöst problem med att där finns en 3:e toa?
Är det efter frågor av denna sort du väljer att rösta?
App, app, app. Inte håna människor som inte identifierar sig som sådana. Min yngste son identifierade sig en period som en T-Rex. Så här i backspegeln kanske vi borde ha byggt honom en egen toalett, anpassad för dinosaurier.Och vilka identifierar sig med en helikopter?
Anser man sig vara en kvinna och / eller går klädd som en kvinna så vill man inte gå in på en pissoar med massa män, rätt uppenbart inte. Och kanske inte heller på en damtoa, där kvinnor börjar glo snett.
Har du seriöst problem med att där finns en 3:e toa?
Är det efter frågor av denna sort du väljer att rösta?
Citat:
Här snackar du skit. Män är kraftigt överrepresenterade som våldsoffer, både i krig- och fredstid. Ända ifrån barnåren faktiskt.
Nej jag väljer dominera pga sin betydelse.
Och nej män är inte överepresenterade inom fattigdom, risk för att bli aborterad, risk för att bli tvångsbortgift som barn, risk för att inte få lov gå i skola, rik för att få sämst mat, risk för att drabbas av hedersrelaterat våld, mindre möjlighet kontrollera sin reproduktion, risk för att dö pga gaviditet, risk för att få syra kastat i ansiktet, risk för att bli våldtagen, risk för att bli utsatt för sexuella trakasserier, risk för att leva i beroendeställning till sin äkta hälft, risk för att få sämst pension ( i Sverige i vart fall) etc. etc.
Kivnnor är i botten i det mesta i världen, inte män.
man jobbar för att få in kvinnor överallt där kvinnor inte finns, och samma med det motsatta.
Och nej män är inte överepresenterade inom fattigdom, risk för att bli aborterad, risk för att bli tvångsbortgift som barn, risk för att inte få lov gå i skola, rik för att få sämst mat, risk för att drabbas av hedersrelaterat våld, mindre möjlighet kontrollera sin reproduktion, risk för att dö pga gaviditet, risk för att få syra kastat i ansiktet, risk för att bli våldtagen, risk för att bli utsatt för sexuella trakasserier, risk för att leva i beroendeställning till sin äkta hälft, risk för att få sämst pension ( i Sverige i vart fall) etc. etc.
Kivnnor är i botten i det mesta i världen, inte män.
man jobbar för att få in kvinnor överallt där kvinnor inte finns, och samma med det motsatta.
http://www.saveservices.org/2012/02/cdc-study-more-men-than-women-victims-of-partner-abuse/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Violence_against_men
http://time.com/2921491/hope-solo-women-violence/
Citat:
Säger feministen som jämnt och ständigt efterlyser ett mer anständigt debattklimat.😄😄😄.
Då undrar jag om du tillhör föreningen förenade idioter? (FöI)?
Idiot-argumentation, fånig retorik, ologik, blåsta liknelser och total okunskap, bukar definitivt rinna av mig som vatten på en gås ja.
Idiot-argumentation, fånig retorik, ologik, blåsta liknelser och total okunskap, bukar definitivt rinna av mig som vatten på en gås ja.
Men med anständigt menas naturligtvis att avvikande åsikter skall fördömas, precis som inom alla andra Hitler-samhällen.
( du har humor, jag ger dig det)