2006-01-18, 19:39
Medlem
Liten_smurfs avatar
JAG vill jättegärna ta över din plats G-P! Jag har försökt hålla lite ordning där på mitt eget lilla vis. Har PMat Admin men inte fått svar än. Men jag tar gärna över platsen. Spenderar mycket tid där. Kan ju göra ett försök iaf
2006-01-18, 20:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
jag håller med dej GP och jag vet en som nog mer än gärna skulle ta mod-uppdraget..

Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
JAG vill jättegärna ta över din plats G-P! Jag har försökt hålla lite ordning där på mitt eget lilla vis. Har PMat Admin men inte fått svar än. Men jag tar gärna över platsen. Spenderar mycket tid där. Kan ju göra ett försök iaf

What a man, what a man, what a man, what a wonderfull man...
tada, jag visste väl att du skulle leta dej hit för eller senare smurfen.
2006-01-18, 20:40
Medlem
Ladidas avatar
Som tur är det skillnad på "vilja" och "vara lämpad" att vara moderator.
2006-01-18, 21:31
Medlem
Affelindos avatar
Jag har svårt att se Liten_smurf som en lämplig moderator just nu. Hon har många bra kvaliteter som debattör, hon har skapat ett par riktigt bra trådar och viljan finns definitivt. Till det negativa hör att hon är alldeles för dominerande och fingerpekande redan som användare och skulle antagligen bli sju resor värre som moderator (observera att detta är ett rent hypotetiskt resonemang).

Jag skulle gärna se, den inom tatuering kunnige, MisterGG som moderator om han skulle vilja mantla det ansvaret och bära fanan vidare efter de tidigare drottningarna Lady Tiera och Goddess_Purgatory. Han lägger ju redan ned en del tid där som debattör.
2006-01-18, 21:39
Medlem
farbror einars avatar
Jag tycker också att det är för jäkla synd att tatueringsforat har släpats i smutsen, jag vill att någon som brinner för det som MisterGG tar hand om uppgiften. Jag vet att han har mycket att göra privat men han är ändå den bäst lämpade.

LT har varit skitbra och GP har varit så jävla lysande, rak, informativ, schysst. Men GG skulle axla deras ansvar med bravur faktiskt!
2006-01-18, 21:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
MisterGG är bra, han har varit på forumet länge och att tatuering och piercing är några av hans huvudsysslor i verkliga livet förefaller ganska självklart. är han intresserad har han mitt stöd. annars är det nog ganska svårt att hitta någon som hänger i T&P först och främst, många ser det nog som ett slags "andrahandsforum" och engagerar sig hellre i andra saker..
2006-01-18, 21:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
MisterGG är bra, han har varit på forumet länge och att tatuering och piercing är några av hans huvudsysslor i verkliga livet förefaller ganska självklart. är han intresserad har han mitt stöd. annars är det nog ganska svårt att hitta någon som hänger i T&P först och främst, många ser det nog som ett slags "andrahandsforum" och engagerar sig hellre i andra saker..

Japp jag brukar surfa förbi där och lämna ett tips om jag kan, annars så postas det så sällan där att det borde igentligen vara ganska lättmodererat.
Tycker det är synd att det blivit nått slags andrahandsforum dock för det finns väldigt många kunniga människor i forumet, det är väldigt sällan någon gissar som på så många andra forum.
Frågar man en rak fråga eller en frågeställing brukar man få ett rakt och bra svar tillbaka.
För tillfället kan jag inte komma på någon bra mod i forumet, men MisterGG tänker som jag ungifär när det gäller tatts så jag skulle sätta mina kort på honom ifall han blev nominerad.
2006-01-18, 23:08
Medlem
MisterGGs avatar
Oj

Vilken tråd, denna hade jag missat totalt. Tack så jättemycket alla som har skrivit komplimanger!

(Einar, jag vet att det är en bit att åka, men Ed´s piercing alternativt Tribe skulle nog köra den där, dom flesta erfarna piercare klarar säkert av den, men läketiden på händer är ett helvete, både för tatueringar och Piercings, dock värre med Piercings)

Fridens
2006-01-18, 23:34
Medlem
arlaharens avatar
MisterGG är en utmärkt kandidat. Men jag tror samtidigt att det skulle skrämma honom lite att axla hela ansvaret själv. Två nya moderatorer vore alldeles lagom, imho. En tatuerare och en piercare, kanske?
2006-01-18, 23:41
Medlem
Affelindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
MisterGG är en utmärkt kandidat. Men jag tror samtidigt att det skulle skrämma honom lite att axla hela ansvaret själv. Två nya moderatorer vore alldeles lagom, imho. En tatuerare och en piercare, kanske?
Det känns inte som om det finns någon aktiv och aktuell debattör i forumet just nu som har några extraordinära kunskaper inom piercing. Jag skulle nog ha föreslagit dig arlaharen men du har tyvärr lyst med din frånvaro den senaste tiden. DU är alltid en intressant debattör som kan argumentera på ett sakligt sätt och som dessutom verkar ha kunskaper, nyfikenhet även för lite mer extrema bodymods.
2006-01-18, 23:51
Medlem
arlaharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affelindo
Det känns inte som om det finns någon aktiv och aktuell debattör i forumet just nu som har några extraordinära kunskaper inom piercing. Jag skulle nog ha föreslagit dig arlaharen men du har tyvärr lyst med din frånvaro den senaste tiden. DU är alltid en intressant debattör som kan argumentera på ett sakligt sätt och som dessutom verkar ha kunskaper, nyfikenhet även för lite mer extrema bodymods.

Kul att du tycker det. Men jag jobbar på tok för mycket för att moderera ens min egen lägenhet för tillfället

Du har däremot rätt i att de seriösa debattörerna faller bort ju längre tid som går... och det i sig beror förmodligen på att stämmningen är ganska kaotisk. Synd att det måste bli en ond cirkel bara.
2006-01-19, 00:59
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affelindo
Jag har svårt att se Liten_smurf som en lämplig moderator just nu. Hon har många bra kvaliteter som debattör, hon har skapat ett par riktigt bra trådar och viljan finns definitivt. Till det negativa hör att hon är alldeles för dominerande och fingerpekande redan som användare och skulle antagligen bli sju resor värre som moderator (observera att detta är ett rent hypotetiskt resonemang).

Håller med dig till fullo! Men just av den anledningen så kan jag garrantera att jag skulle vara ansvarsfull och bättra mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in