2017-10-29, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Vem blev knivhuggen?
Mohamm*d Fa*qi

* = E
*= I
Citera
2017-10-29, 13:10
Medlem
Skottlossningen som skedde i Luleå mot kvinnans lägenhet var riktat mot folk från Rinkeby som bott hos henne. Det var 5 fullmunderade män som kom till hennes lägenhet så verkar som att dom var redo för krig men backade när dom insåg att kvinnan var den enda i lägenheten. Avfyrade skott för att markera kanske?
BO har gjort mycket affärer med rinkebyarna.
Kvinnan har gjort mycket affärer med rinkebyarna och blev knivhuggen så undra om inte allt har en koppling mer eller mindre? Radera rinkebyarna och deras "under entreprenörer" från marknaden?
Citera
2017-10-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spicemania
Skottlossningen som skedde i Luleå mot kvinnans lägenhet var riktat mot folk från Rinkeby som bott hos henne. Det var 5 fullmunderade män som kom till hennes lägenhet så verkar som att dom var redo för krig men backade när dom insåg att kvinnan var den enda i lägenheten. Avfyrade skott för att markera kanske?
BO har gjort mycket affärer med rinkebyarna.
Kvinnan har gjort mycket affärer med rinkebyarna och blev knivhuggen så undra om inte allt har en koppling mer eller mindre? Radera rinkebyarna och deras "under entreprenörer" från marknaden?
Var förövrigt en yngre kille i 20 års åldern från hertsön som sköt mot hennes lägenhet. (Jag var förvisso inte där själv men rätt säkra källor berättar då det). Sen är det ingen kvinna som har blivit knivhuggen utan en man vid namn mohammed som bor på blåmesgränd, sluta skriv saker du inte vet nånting om..
Citera
2017-10-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immo88
Var förövrigt en yngre kille i 20 års åldern från hertsön som sköt mot hennes lägenhet. (Jag var förvisso inte där själv men rätt säkra källor berättar då det). Sen är det ingen kvinna som har blivit knivhuggen utan en man vid namn mohammed som bor på blåmesgränd, sluta skriv saker du inte vet nånting om..

Det var 5 pers så han kanske var en utav de inblande? Jag har säkra källor bla vissa rinkebyare och goda vänner till kvinnan. Jag vet att Mohammed blev knivhuggen jag är inte dum? Kvinnan som blev knivhuggen är en annan incident
Citera
2017-10-29, 23:50
Medlem
Citat:
Det var 5 pers så han kanske var en utav de inblande? Jag har säkra källor bla vissa rinkebyare och goda vänner till kvinnan. Jag vet att Mohammed blev knivhuggen jag är inte dum? Kvinnan som blev knivhuggen är en annan incident
Lallare du vet inte vad du pratar om. Och vad har nån annan kvinna som blivit knivad med detta att göra?
Citera
2017-10-30, 13:27
Medlem
Kollar ni jaffarbyns senaste bild på instagram ser man att han har rustat upp med en hel trupp.

Se upp dödspatrullen
Citera
2017-10-30, 14:31
Medlem
ja om han ska kriga mot dödspatrullen är det väl ett bra läge då alla sitter inne?
Citera
2017-10-30, 14:47
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
ja om han ska kriga mot dödspatrullen är det väl ett bra läge då alla sitter inne?

Alla är släppta.
Citera
2017-10-30, 14:57
Medlem
Alla är frisläppta. Ironisk nog är det bara döden som kan stoppa dödspatrullen.
Citera
2017-10-30, 17:11
Medlem
Ja då ser vi fram emot ett krig mellan dödspatrullen och studiobanditerna. Må bäste gäng vinna.
Citera
2017-10-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immo88
Lallare du vet inte vad du pratar om. Och vad har nån annan kvinna som blivit knivad med detta att göra?

DU vet 100% inte vad du pratar om.
Citera
2017-10-30, 22:30
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
DU vet 100% inte vad du pratar om.

Tala ur skägget eller håll dig från att skriva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera