Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-17, 17:09
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du menar att människor skulle ge sig på henne ifall hennes identitet kom fram, något du tydligt hoppas på ska ske när pöbelväldet på sociala medier rullar igång. Det skrev du själv. Det är bara att läsa din egen text. Du vill "använda ljudfilen mot henne".


Och där skrev du det igen, förtäckta hot om att det nog inte blir "så roligt". Så roligt för vem? Vad hoppas du ska ske? Har du några som helst skäl att tro att normala människor ska engagera sig i jakten på flickan som skojar lite med en sexualdåre?

Eller är det du som ska agera vit riddare för din flickvän Herkko och med durkslaget på huvudet rida till storms mot en ung flicka? Börjar du trakassera en ung tjej kan jag lova att fler människor kommer att bli arga och engagera sig och då kanske det inte "blir så roligt" för dig själv, som du uttrycker det.

Det är dessutom skoj att se att du verkar anse att det är du som ska avgöra vad som är roligt och vem man får göra narr av. Såhär skrev du nämligen i tråden om Harakirikorvs-Jesper. länk
Citat: - Ja Jesper du får skit för du ÄR skit...

Det är tydligen helt okej att delta i ett internetdrev mot en tjock korvgubbe men inte okej att ringa upp en kukviftande snuskgubbe. Hycklar du lika mycket i andra delar av din tillvaro?


Det är din åsikt. Jag tycker att sånt här är roligt. Jag tycker dessutom att du är en jävla tråkbög som kan sluta besöka tråden om du stör dig på den.

Vad andra gör med informationen jag gör offentligt kan jag inte rå på, jag personligen tyckter det räcker med att folk får veta vad du/ni och den där tjejen gör vilket jag skrev,

sen att du jämför korvgubben med detta är ju bara så skevt det kan bli, Somliga personer förtjänar att få skit när man behandlar andra lika, det Jesper gör är inge roligt och det är i bland tom olagligt, så att du jämför det med att ge er på en förståndshandikapad människa är ju bara patetiskt.
Citera
2018-05-17, 17:44
  #86
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Vad andra gör med informationen jag gör offentligt kan jag inte rå på, jag personligen tyckter det räcker med att folk får veta vad du/ni och den där tjejen gör vilket jag skrev,
Än en gång svepande och förtäckta hotelser om vad som "kan hända" och vad du hämndfantiserar om.

Håll det för dig själv, är du snäll.

Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
sen att du jämför korvgubben med detta är ju bara så skevt det kan bli, Somliga personer förtjänar att få skit när man behandlar andra lika, det Jesper gör är inge roligt och det är i bland tom olagligt, så att du jämför det med att ge er på en förståndshandikapad människa är ju bara patetiskt.
Vad som är patetiskt är att du verkar sila mygg och svälja kameler, helt efter din egen intressesfär. Om man vill kan man invända att även Jesper är "lite eljest", precis som du gör med Herkko. Dessutom nämner du olagligt... Tror du inte att det är olagligt att blotta sig?

Skillnaden är att du ogillar Jesper och då är det plötsligt helt okej.

Du är en hycklare.
Citera
2018-05-17, 17:53
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Än en gång svepande och förtäckta hotelser om vad som "kan hända" och vad du hämndfantiserar om.

Håll det för dig själv, är du snäll.


Vad som är patetiskt är att du verkar sila mygg och svälja kameler, helt efter din egen intressesfär. Om man vill kan man invända att även Jesper är "lite eljest", precis som du gör med Herkko. Dessutom nämner du olagligt... Tror du inte att det är olagligt att blotta sig?

Skillnaden är att du ogillar Jesper och då är det plötsligt helt okej.

Du är en hycklare.

Du tolkar hej vilt du, så det spelar ingen roll vad jag säger för du skiter i.

Och du menar att Herkko blottar sig ute offentligt? nyss prata du om på nätet, det är stor skillnad, något du inte verkar förstå, lika lite som du inte förstår att det är fel att göra narr av en person som Herkko, och förståndshandikappad kontra "eljest" är inte det heller samma sak...

Jesper är vad jag vet fullt frisk? möjligtvis drag av en narcissist.
Citera
2018-05-17, 18:35
  #88
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Du tolkar hej vilt du, så det spelar ingen roll vad jag säger för du skiter i.
Återigen, din tolkning.

Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Och du menar att Herkko blottar sig ute offentligt? nyss prata du om på nätet, det är stor skillnad, något du inte verkar förstå,
Nej, det är ingen skillnad mellan att blotta sig på balkongen eller på Youtube. Tror man det så är man fast i 90-talets inbillning att internet är en slags fredad zon där allt är okej. Så är det inte längre. Det både Herkko Siponen och Lennart Bladh gör är faktiskt olagligt, även om ingen bryr sig om att anmäla dem eftersom Youtube plockar ner filmerna så snart de kommer upp.

Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
lika lite som du inte förstår att det är fel att göra narr av en person som Herkko, och förståndshandikappad kontra "eljest" är inte det heller samma sak...
Jag tror inte att du vet vad "lite eljest" betyder...

Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Jesper är vad jag vet fullt frisk? möjligtvis drag av en narcissist.
Har du en diagnos på Herkko, då?
__________________
Senast redigerad av Arbetsskygg 2018-05-17 kl. 18:39.
Citera
2018-05-19, 14:30
  #89
Medlem
Max3xs avatar
Herkko har skilt sig från Lisa, men här vilar inga ledsamheter, han har redan skaffat en ny!

https://www.youtube.com/watch?v=kfu-OnUIdAA
Citera
2018-05-19, 19:22
  #90
Medlem
UlbrichtDenLuriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Herkko har skilt sig från Lisa, men här vilar inga ledsamheter, han har redan skaffat en ny!

https://www.youtube.com/watch?v=kfu-OnUIdAA

Haha, föga förvånande. Alla som trodde att Herkko skulle klättra upp i klocktornet och börja skjuta hejvilt när det tog slut med Lisa har uppenbarligen inte sett hur han på 2 sekunder hugger varenda "kvinna" i kommentarsfältet som visar intresse. Herkko är för mycket man för att begränsa sig till en kvinna, så mycket är uppenbart!

Trevligt att festen blev av, men synd att vi inte fick komma. Hade sett fram mot att få dansa tryckare med alla i tråden.
Citera
2018-05-19, 19:26
  #91
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Herkko har skilt sig från Lisa, men här vilar inga ledsamheter, han har redan skaffat en ny!

https://www.youtube.com/watch?v=kfu-OnUIdAA

Precis som jag förutspådde så glömde han bort Lisa så fort hans fokus hamnade på något annat med vacker fitta. Så mycket för den livslånga kärleken Som någon sa i discord gruppen: Herkko är som när man var sådär 11 år och trodde att man var kär i en tjej för att man var tänd på henne.

Men säg den superhunk som kan vara monogam!
__________________
Senast redigerad av Urinterapi 2018-05-19 kl. 19:29.
Citera
2018-05-19, 19:30
  #92
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Haha, föga förvånande. Alla som trodde att Herkko skulle klättra upp i klocktornet och börja skjuta hejvilt när det tog slut med Lisa har uppenbarligen inte sett hur han på 2 sekunder hugger varenda "kvinna" i kommentarsfältet som visar intresse. Herkko är för mycket man för att begränsa sig till en kvinna, så mycket är uppenbart!

Trevligt att festen blev av, men synd att vi inte fick komma. Hade sett fram mot att få dansa tryckare med alla i tråden.
Du hinner, den pågår till 22/1, vi sä så!
Citera
2018-06-07, 09:24
  #93
Medlem
Max3xs avatar
Ny video; "kvinnor förening hs års fest råd och stöd för tjejer".

https://www.youtube.com/watch?v=41WSTk789M4
Citera
2018-06-08, 21:41
  #94
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Och ännu en ny video idag.
https://www.youtube.com/watch?v=kVINMeSxet8

Härliga sexiga rosa trosor under den kåta kjolen.

Vi kan ju bara fantisera om att det var sådana kläder Herkko hade på sig när han skickade sitt kåta brev med det snuskiga USB-minnet till Lennart.

Och så här ser det ut under den kåta kjolen.
https://pbs.twimg.com/media/Desp-nVW0AAWiQ3.jpg

https://twitter.com/HerkoSiponen
__________________
Senast redigerad av Arbetsskygg 2018-06-08 kl. 21:51.
Citera
2018-06-10, 14:11
  #95
Medlem
UlbrichtDenLuriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Och ännu en ny video idag.
https://www.youtube.com/watch?v=kVINMeSxet8

Härliga sexiga rosa trosor under den kåta kjolen.

Vi kan ju bara fantisera om att det var sådana kläder Herkko hade på sig när han skickade sitt kåta brev med det snuskiga USB-minnet till Lennart.

Och så här ser det ut under den kåta kjolen.
https://pbs.twimg.com/media/Desp-nVW0AAWiQ3.jpg

https://twitter.com/HerkoSiponen

Det gläder mig att Herkko rutinmässigt fortsätter publicera sina mystiska alster! Det senaste efter det tog slut med Lisa var ju att alla kommande filmer enbart skulle delas "privat", men som den gode profet han är kan han naturligtvis inte undanhålla sitt evangelium från folket. Man undrar verkligen vad som var på USB-minnet, och inte minst VHS:en? Den senare lär innehålla Herkkos favoritporrfilm från 90-talet som han tittat sönder. Eller värre...

Noterar att han spammar sönder i kommentarerna om att bli ihop med Lisa igen. Aja baja, Herkko, den där Lisa kommer leda dig i fördärvet! Undrar vad som krävs för att utveckla Herkkos homofila tendenser och rikta uppmärksamheten mot Lisa-Lennart istället?
Citera
2018-06-10, 17:45
  #96
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Man undrar verkligen vad som var på USB-minnet, och inte minst VHS:en? Den senare lär innehålla Herkkos favoritporrfilm från 90-talet som han tittat sönder. Eller värre...
I en annan film, publicerad för drygt ett år sedan, nämner Herkko i förbifarten att han spelat in en porrfilm. Sedan flamsar han bara vidare om annat. Man undrar ju om det är en privat runkfilm á la Lennart eller om det finns sexdockor eller andra riktiga människor med på filmen?
https://www.youtube.com/watch?v=mEOmdH05Si4

Spännande.

Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Noterar att han spammar sönder i kommentarerna om att bli ihop med Lisa igen. Aja baja, Herkko, den där Lisa kommer leda dig i fördärvet! Undrar vad som krävs för att utveckla Herkkos homofila tendenser och rikta uppmärksamheten mot Lisa-Lennart istället?
Herkko är väldigt tydlig med att han inte söker män i flertalet filmer, men likväl är jag inte helt övertygad. Han verkar ju idolisera Lennart så det kan säkert utvecklas någon slags relation däremellan om bara Lennart släpper in Herkko lite. Lennart har ju enligt egen utsago homosexuella erfarenheter och även om han säger att han provat men inte tyckte om det så finns det inget som säger att tröskeln kan sänkas i svåra stunder? Som det är nu verkar Lennart skämmas för sammankopplingen med Herkko, men om mamma kastar ut honom och det bara är Herkkos kåta soffa kvar nere i Trelleborg...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback