2021-03-08, 10:35
Medlem
Västernfilmerna har livat upp lite nu när herkko är så tråkig.

Att se en gubbe rida på käpphäst är rätt roligt😆
Citera
2021-03-11, 15:36
Medlem
falconer8s avatar
Blir ledsen av att se Herrkos filmer. Hans sätt att ta sig igen vardagen är denna fantasivärld och låtsasvänner.

Han verkar outsägligt ensam.
Citera
2021-03-11, 19:07
Medlem
chuckberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Blir ledsen av att se Herrkos filmer. Hans sätt att ta sig igen vardagen är denna fantasivärld och låtsasvänner.

Nja, visst är det ett sorgligt tillstånd han befinner sig i men jag tror att trollen fyller hans dagar med spänning och meningsfullhet samt håller hans hjärna aktiverad. Tror att han annars bara skulle varit mer eller mindre en grönsak som stirrat i väggarna mellan fyspassen med dockorna.

Det jag undrar är om han får käpphäst flaggor hattar och fan vet allt tillsänt till honom eller om han anskaffar dessa ting av egen maskin?
Citera
2021-03-11, 19:08
Medlem
AlternativLivsstils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu har det slagit runt på allvar.
https://www.youtube.com/watch?v=pOEc-Gzy8pU
Riktigt sjukt. Nästan lite sorgligt
Citera
2021-03-11, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8

Herkko är säkert oerhört ensam men jag får inte bilden av att han är olyckligare än någon annan. Egentligen enda gången jag sett Herkko rädd och orolig var nu i december när han hade blivit "bräkt". Efter att han hade fått klart för sig att han skulle få tak över huvudet på en annan adress återgick han till sina fantasier om Stefan Löfven, Kim Jung, Nikita Ung och "Vanpyrernas Rike". Han är nog på sätt och vis betydligt lyckligare än många vanliga medelsvenssons som oroar sig för hundra olika saker som Herkko helt slipper.

Skulle jag få önska någonting så anser jag att Sverige borde se över sin idiotiska sexuallagstiftning så att Herkko kunde unna sig lyxen att hänga in slapptasken i en hora någon gång i månaden, om inte annat så för att känna mänsklig kontakt med någon någongång. Det är väl egentligen det enda basala han saknar och det är därför han fyller sitt Nordkoreagryt med sexdockor, löskukar och analvibratorer.
Citera
2021-03-11, 20:27
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Nja, visst är det ett sorgligt tillstånd han befinner sig i men jag tror att trollen fyller hans dagar med spänning och meningsfullhet samt håller hans hjärna aktiverad. Tror att han annars bara skulle varit mer eller mindre en grönsak som stirrat i väggarna mellan fyspassen med dockorna.

Det jag undrar är om han får käpphäst flaggor hattar och fan vet allt tillsänt till honom eller om han anskaffar dessa ting av egen maskin?

Så kan det mycket väl vara. Sen har jag länge trott att även den gode Herrko " spelar " lite inför kameran.
Citera
2021-03-11, 20:31
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Herkko är säkert oerhört ensam men jag får inte bilden av att han är olyckligare än någon annan. Egentligen enda gången jag sett Herkko rädd och orolig var nu i december när han hade blivit "bräkt". Efter att han hade fått klart för sig att han skulle få tak över huvudet på en annan adress återgick han till sina fantasier om Stefan Löfven, Kim Jung, Nikita Ung och "Vanpyrernas Rike". Han är nog på sätt och vis betydligt lyckligare än många vanliga medelsvenssons som oroar sig för hundra olika saker som Herkko helt slipper.

Skulle jag få önska någonting så anser jag att Sverige borde se över sin idiotiska sexuallagstiftning så att Herkko kunde unna sig lyxen att hänga in slapptasken i en hora någon gång i månaden, om inte annat så för att känna mänsklig kontakt med någon någongång. Det är väl egentligen det enda basala han saknar och det är därför han fyller sitt Nordkoreagryt med sexdockor, löskukar och analvibratorer.

Mycket möjligt. Apropå Herrkos sexliv, eller i brist på ett, så hade Herrko bara legat ett par iq- poäng högre så kunde han räknat ut att han kunde gå på en thaimassage- salong och få flaggstångsknoppen masserad. ( Om han får upp den)

Ingen idealisk lösning kanske. Men långt bättre än dockor och icke existerande " flickvänner & fruar".
Citera
2021-03-12, 00:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Jag undrar om Herkko skulle lyckas att utföra samlag med en livslevande kvinna. Jag är skeptisk.
Citera
2021-03-12, 00:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Trots att han är grov i munnen och verkligen ingen skönhet tycker jag ändå Herkko är gullig på något vis. Han lever i sin egen lilla värld och jag blir lite rörd när han håller på och fantiserar och gör röster åt sina dockor.
Han är nog väldigt ensam, stackarn. Om jag bodde närmare skulle jag helt klart hälsa på honom och bjuda på kaffe lite då och då.
Han verkar vara en ofarlig galning och även galningar behöver vänner.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-03-12, 11:04
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Trots att han är grov i munnen och verkligen ingen skönhet tycker jag ändå Herkko är gullig på något vis. Han lever i sin egen lilla värld och jag blir lite rörd när han håller på och fantiserar och gör röster åt sina dockor.
Han är nog väldigt ensam, stackarn. Om jag bodde närmare skulle jag helt klart hälsa på honom och bjuda på kaffe lite då och då.
Han verkar vara en ofarlig galning och även galningar behöver vänner.

MVH/Gnomegirl.

Du har ett stort & varmt hjärta Gnomegirl. 😇
Citera
2021-03-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag undrar om Herkko skulle lyckas att utföra samlag med en livslevande kvinna. Jag är skeptisk.

Herkko skulle aldrig våga genomföra ett samlag. Likt magkukmannen så är han alldeles för feg
Citera
2021-03-12, 13:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Herkko skulle aldrig våga genomföra ett samlag. Likt magkukmannen så är han alldeles för feg
Skulle han se en fitta, skulle han spring åt det andra hållet haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in