Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Blir ledsen av att se Herrkos filmer. Hans sätt att ta sig igen vardagen är denna fantasivärld och låtsasvänner.
Han verkar outsägligt ensam.

Herkko är säkert oerhört ensam men jag får inte bilden av att han är olyckligare än någon annan. Egentligen enda gången jag sett Herkko rädd och orolig var nu i december när han hade blivit "bräkt". Efter att han hade fått klart för sig att han skulle få tak över huvudet på en annan adress återgick han till sina fantasier om Stefan Löfven, Kim Jung, Nikita Ung och "Vanpyrernas Rike". Han är nog på sätt och vis betydligt lyckligare än många vanliga medelsvenssons som oroar sig för hundra olika saker som Herkko helt slipper.
Skulle jag få önska någonting så anser jag att Sverige borde se över sin idiotiska sexuallagstiftning så att Herkko kunde unna sig lyxen att hänga in slapptasken i en hora någon gång i månaden, om inte annat så för att känna mänsklig kontakt med någon någongång. Det är väl egentligen det enda basala han saknar och det är därför han fyller sitt Nordkoreagryt med sexdockor, löskukar och analvibratorer.