2019-06-26, 07:27
Medlem
Siponen har börjat som Lamotte med nedslag i verkligheten. Herrko jagar kåta fittor och vanliga fittor.. hoppas han blir nerslagen bara.
Citera
2019-06-26, 10:57
Medlem
lrreversibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Ny video "Tv hs om kärlek" på ny kanal "Herkko Siponen tosing". Herkko är ute och går i sin kåta kjol samtidigt som han pratar.

https://www.youtube.com/watch?v=kTWMoJHPLVQ

Underbart! Jag önskade denna utveckling hos Herr Siponens sändningar för några dagar sedan och nu har det blivit verklighet! Gud vare prisad!
Citera
2019-06-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Siponen har börjat som Lamotte med nedslag i verkligheten. Herrko jagar kåta fittor och vanliga fittor.. hoppas han blir nerslagen bara.
Hoppas givetvis inte Herrko blir nerslagen förstås.. Felstavat.
Citera
2019-06-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Ny video "Tv hs om kärlek" på ny kanal "Herkko Siponen tosing". Herkko är ute och går i sin kåta kjol samtidigt som han pratar.

https://www.youtube.com/watch?v=kTWMoJHPLVQ
Mjaa, lite väl tamt, eller? Synd att han inte våga livesända utanför butiken där han har sina vaktronder, hade varit kul och se reaktionen på folk som går förbi,hehe...
Citera
2019-06-29, 11:47
Medlem
kungkruts avatar
Ett steg i rätt riktning att han vandrat ut och kört en sändning... dock känns det som han höll tillbaka lite utanför hemmets trygga vrå. En förhoppning är ju som sagt att det kan bli ett reportage där han gör sin livvaktsrunda för alla tjejer.

Hoppas han tar det kåta steget.

Är han fortfarande FITTARMINISTER i svenska regeringen eller har han lagt all politik på hyllan nu?
Citera
2019-07-05, 12:50
Avslutad
En vanlig vardag i nådens år 2019 hälsar Herkko till sin kåta familj i ett Youtubeklipp, iklädd kjol och i bar överkropp med en Hawaii-girlang (en så kallad Lei) och en taktisk kikare runt halsen.
https://www.youtube.com/watch?v=yuvbdb89sQA

Jag älskar denne man.
Citera
2019-07-05, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
En vanlig vardag i nådens år 2019 hälsar Herkko till sin kåta familj i ett Youtubeklipp, iklädd kjol och i bar överkropp med en Hawaii-girlang (en så kallad Lei) och en taktisk kikare runt halsen.
https://www.youtube.com/watch?v=yuvbdb89sQA

Jag älskar denne man.

Han är ljuset i en annars mörk tid, sommar och allt.

Lite intressant att nya kanalen(nån som håller räkningen?) heter Tosing.
Självinsikt eller vad är det frågan om?
Citera
2019-07-05, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Lite intressant att nya kanalen(nån som håller räkningen?) heter Tosing.
Självinsikt eller vad är det frågan om?
Jag har också tänkt på det. Det här nya att sända utomhus kom ju efter önskemål från oss här i tråden att variera sina kåta svador. Och då hände det. Och under namnet Tosing.

Jag känner i mina spider senses att det finns någon som agerar i bakgrunden.
Citera
2019-07-06, 12:17
Medlem
kungkruts avatar
Kan det vara så att vår kåte ledare själv håller koll här på flashback?

Det verkar som sagt som att idéerna anammas kort efter att de hamnat här i tråden.
Vore stort och en sann ära om vår kåte ledare läser och överväger våra önskemål.

Jag personligen saknar lite av militärledaren och indiankrigaren i vår kåte ledare. Kapmen var väldigt tydlig och glödande het då.

Funderar på att besöka någon av klubbarna. Nån som vet adressen till nån av hans strippklubbar? T ex i Stockholm?

Den på Sockenvägen i Trelleborg har jag adressen till, är nyfiken på att se hur det ser ut på någon annan.
Senast redigerad av kungkrut 2019-07-06 kl. 12:20.
Citera
2019-07-06, 13:12
Medlem
cromos avatar
Om namnet Herkko

- Herkko har namnsdag 12 juli i Finland. Så glöm inte att skicka en namnsdagshälsning till Herkko nästa vecka.
- Herkko är en finsk variant av namnet Herman som betyder SOLDAT
- Endast 370 personer heter Herkko i Finland. I Sverige kan jag bara hitta ett par stycken.
Senast redigerad av cromo 2019-07-06 kl. 13:25.
Citera
2019-07-06, 13:57
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkrut
Kan det vara så att vår kåte ledare själv håller koll här på flashback?

Det verkar som sagt som att idéerna anammas kort efter att de hamnat här i tråden.
Vore stort och en sann ära om vår kåte ledare läser och överväger våra önskemål.

Nje, men däremot presenteras idéerna även här, av goda troll. De kommer dock Herkko tillgodo på andra vägar genom samma ”troll”
Citera
2019-07-06, 22:17
Medlem
kungkruts avatar
Är nog så att tankarna framförs till hans kanaler... t ex Tosing-kanalen.
Det var en rad fin kåta videos han laddad upp nyligen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in