2017-08-22, 21:02
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Tveksamt...det är säkert borta innan bossen hinner se det.
Det går att betygsätta på sidan, det verkar som fyra ur personalen röstat och betyget ligger på 5,0...slår vad om att FB inte klarar att sänka dom till 1,1 innan morgonen...

4,2 nu...
Citera
2017-08-22, 21:14
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
4,2 nu...
Nere i 3,7 sen försvann möjligheten att betygsätta...även kvinnan som kommenterade hans övertramp fick sitt inlägg raderat.
Jag slår vad om att FB inte kan få stolpskottet att sitta uppe hela natten och radera inlägg...
Citera
2017-08-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Ser ut som att det inte längre går att betygsätta ergofast om det ens gjort det innan? I så fall gick det snabbt att stänga ner möjligheten för att betygsätta.

Tror betygsättningen bara fungerar på kontorstider. Alltså när det är öppet.
Testa i morgon.
Citera
2017-08-22, 21:27
Medlem
Deras vd nås på mail bengt.rolen@ergofast.se och vice vd nås på nils.stenmarck@ergofast.se

Det är svårare för honom att radera.
För övrigt bör man även påpeka att han tar bort saker på företagets Facebook för att skydda sig själv.
Citera
2017-08-22, 22:46
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEDSkane
Ett tips kan vara att anmäla så väl videoposten som sidan som helhet, då det är solklart att sidan sysslar med hat och förtal av personer.
I princip inget som står i videon stämmer med inlägget.

Anmäla vadå?!
I Sverige är detta fullt normalt att hänga ut.

DN, AB, Expressen, Statsradion och Statstv gör det samma med jämna mellanrum. Detta är alltså inte bara lagligt, det är praxis i Sverige.
Citera
2017-08-22, 23:29
Medlem
RektNOUGATs avatar
Anmäl både till Facebook och polisen. Det är förtal, trakasserier mot oskyldiga. Sätt ditt lattebögen.
Citera
2017-08-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Anmäla vadå?!
I Sverige är detta fullt normalt att hänga ut.

DN, AB, Expressen, Statsradion och Statstv gör det samma med jämna mellanrum. Detta är alltså inte bara lagligt, det är praxis i Sverige.

Nu syftade jag förvisso på att anmäla till Facebook, men även om jag hade syftat på något annat så hade du ändå haft fel.
Medierna har ansvarig utgivare och därmed är processen annorlunda jämfört med om du ska anmäla en privatperson.
Plus att medier med ansvarig utgivare har långt mer rättigheter.
Citera
2017-08-22, 23:33
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Nere i 3,7 sen försvann möjligheten att betygsätta...även kvinnan som kommenterade hans övertramp fick sitt inlägg raderat.
Jag slår vad om att FB inte kan få stolpskottet att sitta uppe hela natten och radera inlägg...

Hahahah utmaningen tagen Vi får ta skift. Salladskommunisten lär sjukskriva sig imorgon för att han satt uppe vid datorn för länge och raderade kommentarer.
Citera
2017-08-23, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MEDSkane
Personen bakom sidan finns här:
https://www.facebook.com/astonson

Jag tycker att dum-jörgen är skrämmande lik virtanen.
Citera
2017-08-23, 02:55
Medlem
For.My.Peoples avatar
Frågan är varför ni ger er på ett småföretag för vad en anställd har gjort? Tycker det är fult och orättvist.
Citera
2017-08-23, 06:14
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av For.My.People
Frågan är varför ni ger er på ett småföretag för vad en anställd har gjort? Tycker det är fult och orättvist.
Det håller jag med om, men folk är nog lite hämndlystna efter att motståndarna gjort på det viset ett tag.
Citera
2017-08-23, 08:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av For.My.People

Småföretaget omsätter 114 miljoner.. Anställer man kommunister så får man väl stå sitt kast.

http://www.allabolag.se/5564424843/ergofast-group-ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in