2017-08-23, 20:20
Medlem
Mikeyjamess avatar
Amanda Aasa från 2014 - helvete vad tiden går fort! - var ju i ropet länge då hon var egen men valde att hoppa av den säsongen.

Nu försökte hon på nytt men halva juryn dissade henne
http://www.tv4.se/idol/klipp/amanda-aasa-egen-l%C3%A5t-hela-idol-audition-2017-3927574
Citera
2017-08-23, 20:37
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nye Idol Kevin steg in, gillar fotboll också..
Citera
2017-08-23, 21:00
Medlem
Olivia känns som någon som kan ta sig rätt långt.
Citera
2017-08-23, 21:01
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fotbollskillen har bra röst men produktionen har inte råd att få en till Kevin Walker.

Anna Stogia och Olivia Spicer är topp 5-material
Citera
2017-08-23, 23:04
Medlem
Peter Weiman (hårdrockaren) va kan de va för diagnos på den kufen? Asperger möjligen?
Citera
2017-08-24, 17:23
Medlem
Badios avatar
Det är en Västeråstjej som är med för tredje gången och gått till slutaudition varje gång. I år har tydligen TV4 tjatat på henne att åka hem från Cypern för att vara med. Frågan är om TV4 kommer se till att hon får komma med till finalveckan i år då? hon har alltid åkt ut i andra utgallringen på slutaudition.
Tror inte TV4 hade med hennes audition i programmet från Jönköping i tisdags, vilket kan tyckas konstigt om de tjatat dit henne. Eller så är det riggat och klart att de lovade henne en plats i finalen om hon åkte hem.
Citat:
Västeråsaren Olivia Åhs hade startat ett nytt liv på Cypern.
Men när TV4 hörde av sig och ville att hon skulle medverka i Idol lämnade hon allt.
– De tjatade och drog. Jag hade nog stannat om de inte gjort det, säger hon till VLT.
Citat:
Avsnittet spelades in i april i Jönköping. Bara veckor tidigare hade Olivia Åhs brutit upp med sitt liv på Cypern efter 15 månader på Medelhavets tredje största ö där hon verkade som showartist på Vingresor.

Anledningen:

– TV4 hade sett videoklipp där jag framträdde och ville verkligen att jag skulle vara med i årets upplaga av Idol. Jag sa att det var omöjligt, eftersom att jag bodde på Cypern, men de tjatade och drog så mycket att jag beslutade mig för att komma hem. Anders Bagge kände igen mig under min första audition, vilket var jätteroligt.

Hade du planer på att lämna Cypern?

– Nej, jag hade stannat om inte TV4 hört av sig och tjatat. Jag trivdes hur bra som helst och är dessutom väldigt frusen av mig, haha.

Olivia Åhs ställde även upp i Idol 2011 och 2013. Båda gångerna gick hon vidare till slutaudition men åkte ut.
http://www.vlt.se/noje/musik/idol-olivia-lamnade-sitt-dromliv-pa-cypern-efter-tv4-s-tjat-blir-aldrig-nervos /betalvägg
Citera
2017-08-27, 21:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Till veckan besöks Norrland. Enda i juryn som är intressant är Amini och Bagge. Kronlund vet jag för lite om för att gilla eller ogilla. Varför inte dessa tre och skrota Kishti. Bagge behövs som den snälla gubben
Citera
2017-08-28, 19:38
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Det är en Västeråstjej som är med för tredje gången och gått till slutaudition varje gång. I år har tydligen TV4 tjatat på henne att åka hem från Cypern för att vara med. Frågan är om TV4 kommer se till att hon får komma med till finalveckan i år då? hon har alltid åkt ut i andra utgallringen på slutaudition.
Tror inte TV4 hade med hennes audition i programmet från Jönköping i tisdags, vilket kan tyckas konstigt om de tjatat dit henne. Eller så är det riggat och klart att de lovade henne en plats i finalen om hon åkte hem.

http://www.vlt.se/noje/musik/idol-olivia-lamnade-sitt-dromliv-pa-cypern-efter-tv4-s-tjat-blir-aldrig-nervos /betalvägg

Jo, känner också igen henne. Hon var med i typ 4 sekunder förra veckan.
Citera
2017-08-28, 20:12
Medlem
DyslexiKungens avatar
Vilken helt fantastisk röst hon har Selina, jäntan från Luleå, med kort kjol.En speciell röst som ingen annan har.Jag tycker att hela juryn borde ha ställt upp och viftat med Guldbiljetten direkt...
Senast redigerad av DyslexiKungen 2017-08-28 kl. 20:18.
Citera
2017-08-28, 20:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
HERREJÄVLAR! Selinas röst är helt unik, ingen annan i Idol har nånsin låtit så.

Hon är vinnaren!
Citera
2017-08-28, 20:17
Medlem
Bra av Nikki att hon skällde den där fjanten som sjöng bä bä vita lamm.
Citera
2017-08-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
HERREJÄVLAR! Selinas röst är helt unik, ingen annan i Idol har nånsin låtit så.

Hon är vinnaren!

Väldigt distinkt röst även om jag inte riktigt gillade den. Lite åt Lisa Ekdahl hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in