Joakim gjorde riktigt bra ifrån sig. Lite överdrivet med att påstå att det var veckans bästa. Han hade ju en tacksam låt att framföra. Men men han gjorde det bra och kommer nu gå vidare helt klart oavsett om folket röstar på honom då jag är säker på att han får ett Wild card från juryn!
Sebastian, störde mig på hans envetna finger i luften under uppträdandet. Han får bara godkänt inte mer!
Förövrigt så är ju kvällens program svårast att gå vidare ifrån med tanke på att de är 6 stycken ikväll. Förutsättningen är därmed inte riktigt rättvis jämfört med tidigare kvällar!
Nån mer än jag som märkt att Magnus gått ner i vikt? Säkert tappat 10 Kg sedan audition vilket tyder på stark ambition!