2017-09-15, 17:31
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror att det kommer bli en riktigt rensning så småningom då afghanhanarna är ute efter att mörda poliser. Ses inte med blida ögon. Om inte hela kåren är veklingar så lär det bli andra bullar. Varför du håller på och larvar dig här dag ut och dag in kan man undra? Jag tror inte ett skit på att du är seriös utan ett troll som vill uppvigla och höja ribban i tråden. I början var du kontroversiell men nu är du bara fånig. Synd bara att någon ens kommenterar dig och själv gjorde jag ett undantag nu. Jag tror snarare att du är en äkta nazist som vill reta upp folk så dom blir ännu mer förbannade.

Jag får ta på mig en del skuld som är en av de som matar troll Slött tidsfördriv för en triggered skattebetalare som jag är.

Från min hemkommun Är man ensamkommande flyktingbarn efter 18år? Har Foppas hemstad drivits till vansinne? Övik är en röd kommun.

Citat:
Ursprungligen postat av ornskoldsvik.se
Verksamheten erbjuder boende, stöd och vägledning i vardagen för ensamkommande flyktingbarn i åldrarna 13-21 år.

http://www.ornskoldsvik.se/kommunochpolitik/kommunensorganisation/forvaltningarochnamnder/forvaltningar/valfardsforvaltningen/socialtstod/ensamkommandeflyktingbarnenheten.4.326697cc1373e67 e03ef7f.html
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-15 kl. 17:35.
Citera
2017-09-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag får ta på mig en del skuld som är en av de som matar troll Slött tidsfördriv för en triggered skattebetalare som jag är.

Från min hemkommun Är man ensamkommande flyktingbarn efter 18år? Har Foppas hemstad drivits till vansinne? Övik är en röd kommun.

http://www.ornskoldsvik.se/kommunochpolitik/kommunensorganisation/forvaltningarochnamnder/forvaltningar/valfardsforvaltningen/socialtstod/ensamkommandeflyktingbarnenheten.4.326697cc1373e67 e03ef7f.html
Bättre sent än aldrig. Bra att du tog till dig vad som skrevs och att fler följer efter. Inte ens om det är en seriös person är det intressant att läsa skiten utan bara tröttsamt.
Likadant med den där sommarpappan. Varför sitter man och resonerar med en äcklig gubbpedofil? Har själv gjort det men blev mest irriterad på mig själv därför. Finns ju för fan en facebooktråd för avskummet och dom borde hålla sig till den.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-15 kl. 17:47.
Citera
2017-09-15, 17:53
Moderator
Tinuviels avatar
Inga överord här inte!
Citat:
Det är värre än vad jag trodde. Knappt 5 % av afghanska 18-åringar får bifall! Nästan 80 % får avslag, 10 % "försvinner", 6 % är Dublinärenden.

Kan detta kallas etnisk rensning?
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1024010664407427/

Eh, nej. Det kan det inte.
Citera
2017-09-15, 18:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Inga överord här inte!

Alla här skriver så Bra! Skicka det ni skriver här till så många ni orkar. Politiker , migrationsverket, media. Vi måste nu höras utåt. Låt det åska och dundra.
Nej, ni är förblindade dårar allihop.

Stämmer det som det står på hennes inlägg på mynewsdesk förresten?
http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/knappt-5-percent-av-afghanska-18-aaringar-faar-bifall-2149010
Cirka 12 000 barn och unga ska skickas till Afghanistan.
Citera
2017-09-15, 18:07
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Alla här skriver så Bra! Skicka det ni skriver här till så många ni orkar. Politiker , migrationsverket, media. Vi måste nu höras utåt. Låt det åska och dundra.
Nej, ni är förblindade dårar allihop.

Stämmer det som det står på hennes inlägg på mynewsdesk förresten?
http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/knappt-5-percent-av-afghanska-18-aaringar-faar-bifall-2149010
Cirka 12 000 barn och unga ska skickas till Afghanistan.
Det tror jag när jag ser det. De står väl i kö tillsammans med Ygemans 80 000... det fanns ett skäl till att socialdemokraterna gick med på c/v/mp:s idé om att låta afghaner "gå klart gymnasiet". Det skälet var inte att det skulle gynna afghanerna utan för att Sverige inte kan hantera ännu fler utvisningsärenden i nuläget. Så cyniskt belastar man gymnasiet utifrån en havererad migrationspolitik.

... och mitt i detta har någon intalat afghanerna att de bygger Sverige.
Citera
2017-09-15, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Förstår att asylaktivisterna på allt mer vänsterextrema DN gillar henne, hon är ju perfekt som deras lilla maskot som de kan ösa beröm över. Emma Bouvin blir ju alldeles till sig och kan inte behärska sina moderskänslor över de stackars barnen.

Hur många utvisningar har skett till Afghanistan? Jag tror det är färre än 100, kanske färre än 50, och ändå ställer de till med så stort liv. Det kom 35000 "afghaner", det är helt orimligt att de ska få stanna då majoriteten

1) inte är vare sig barn, afghaner eller ensamma (de har familj hemma i Iran som väntar på PUT:et som ska få dem hit för livslång kravlös försörjning)

2) saknar asylskäl då det inte är krig i Iran

3) inte har för avsikt att bidra med något som helst till Sveriges utveckling, de vill bara som Fatemeh ha, ha och återigen ha.

Fatemeh och hennes kompisar har inte här att göra helt enkelt.

Det är bara bullshit. Bara det att hon bär slöja fortfarande visa att hon inte vill ställa upp på svenska värderingar.
Citera
2017-09-15, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
Jag tycker att det är snäppet värre att vara minister under 30 år. Dessa ungtuppar har i princip aldrig arbetat i sina liv utan gått i skolan och efteråt varit politiskt aktiva för att sedan göra riksdagskarriär och efter avslutad mandat tas upp i näringslivet och fortsätta sitta på sina feta arslen och diktera för andra hur de ska leva sina liv

Kan hålla med om det. Minister skall man bli vid 50 och uppåt.
Citera
2017-09-15, 18:59
Medlem
Rejält oväder på väg norrut nu. Regn och åska med översvämningar i Värnamo.

Hoppas ovädret når huvudstaden ikväll och fullkomligt spolar den bruna smutsen från gatan.

Medlöparna från Fi och V får säkert förhinder om det regnar småspik och sitter hellre hemma och trycker med tända ljus, rödtjut och överanalyserar Game of Thrones.
Citera
2017-09-15, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haldin
Hon verkar inte ens ha funderat över något praktiskt som finansiering. Hon blev helt ställd när hon fick frågan hur det skulle betalas.

Höja skatterna är nog hennes melodi. Att asylindustrin är en gökunge som göra välfärdengå på knäna och peersionerna får leva på svältgränsen, det är något som inte få tala högt om
Citera
2017-09-15, 19:01
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Höja skatterna är nog hennes melodi. Att asylindustrin är en gökunge som göra välfärdengå på knäna och peersionerna får leva på svältgränsen, det är något som inte få tala högt om

Hon kunde ju gå med i Fi annars, de har ju en lika naiv och romantisk bild av hur politiken ska finansieras.
Citera
2017-09-15, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Inga överord här inte!

VPK folkmord på Kiruna svenskarna kan kallas för etnisk rensning.
Citera
2017-09-15, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hon kunde ju gå med i Fi annars, de har ju en lika naiv och romantisk bild av hur politiken ska finansieras.

Fi behöver en ny uber fitta... Då negern har kasta in handduken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in