2017-07-22, 20:10
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Låter hoppfullt! Tack!
Har du hört Marvin Gaves låt "sexual healing"?

Jag kanske borde ta till mig budskapet..
Ja! Ta det lite lugnt med tjejerna ett tag, och skippa porren. Lovar att du kommer tycka sex är roligare med nån som du känner. Ni kan hitta på allt möjligt med varann, det behöver inte bara vara in-ut, gå hem liksom.
Citera
2017-07-22, 20:17
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Har du provat en transa¿
Citera
2017-07-22, 20:35
Medlem
MelPoomenes avatar
Du är en porrskadad "arab".

Håll du dig till Fröken Höger så fortsätter de andra att leva lyckliga i sina dagar 😊
Citera
2017-07-22, 20:57
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Trött på fittan generellt! Drar jag hem någon så lockar inte fittan det minsta längre, been there done that.

Har penetrerat hela fittans "range" så att säga. Alltså knullat alla storlekar och former på fittan.

Men röven är jag också småtrött på, men jag känner fortfarande att det är inom räckhåll för räddning. Problemet är också att det är svårare att hitta ONS när man väl är sugen på röven, eftersom många vill ha det andra också! Jag är tydlig redan på krogen vad det handlar om och vad jag är intresserad av. Gillar inte att göra kvinnor besvikna!

Är du med på dilemmat?

Finns många tjejer som liksom du har tröttnat på vanligt "in ut" det blir liksom enbart motion för sällskapets skull och för att det förväntas.

Det går att spica upp men det kräver att man blir mer depraverad och ägnar sig åt mer avancerad sex där inte "in ut" är det viktiga. Det viktiga är ide'n och känslan av sin partner och det hjälper stort att hon är bra kinky själv.. tråkiga mödisar eller nybörjare funkar inte.. hitta en nasty bitch som vågar gå utanför ramarna ex via bdsm eller något annat du finner intressant..Ever sett en bitch suga av en hund ?
Citera
2017-07-22, 21:02
Medlem
MelPoomenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Finns många tjejer som liksom du har tröttnat på vanligt "in ut" det blir liksom enbart motion för sällskapets skull och för att det förväntas.

Det går att spica upp men det kräver att man blir mer depraverad och ägnar sig åt mer avancerad sex där inte "in ut" är det viktiga. Det viktiga är ide'n och känslan av sin partner och det hjälper stort att hon är bra kinky själv.. tråkiga mödisar eller nybörjare funkar inte.. hitta en nasty bitch som vågar gå utanför ramarna ex via bdsm eller något annat du finner intressant..Ever sett en bitch suga av en hund ?

Om män var män så hade inte kvinnor behövt "hundar" 😊
Citera
2017-07-22, 21:05
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelPoomene
Om män var män så hade inte kvinnor behövt "hundar" 😊

Tyvärr så saknar ju TS just sin "mojo" när det gäller fitta och kanske kan något perverst vara svaret ?

Rumpa är som TS angett även det ganska ointressant men har hopp..
Citera
2017-07-22, 23:03
Medlem
4yoonlys avatar
[quote=VillhaenKille|61281894]
Citat:
Orkar inte! Vad är era problem?

Jag är 200% straight, vad är grejen att fortsätta tjata om det?

Jag gillar röven ENBART om den sitter på en kvinna!

Vi kan kalla det i fortsättningen så vi slipper missförstånd, tack så mycket!
Det markerade är ju bögarnas namn på härligheten...

Men ditt användarnamn då? hur är förklaring på detta?
För du måste själv inse att ditt röv diggande och ditt användarnamn är lite lustigt minst sagt...
Citera
2017-07-23, 12:47
Medlem
SkepticalHippos avatar
Massor med böganklagelser är raderade. TS har varit tydlig med att han är heterosexuell och det är därför att betrakta som off topic.

Det var "kul" så länge det varade, ge fan i bögkommentarer nu om ni vill slippa varningar.

/Moderator
Citera
2017-07-23, 19:20
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Jag har haft en del tjejer om man säger så. Det har lett till att jag har tröttnat på fittan helt och hållet.

Ibland känns det som att jag har tröttnat på röven också, och ibland känns det som att den lockar mig. Det är därför jag skrev i rubriken att jag är "osäker" på röven.

Hursomhelst, vad har ni för tips så att röven fortsätter att vara intressant så att jag inte springer in i "väggen" som jag har gjort med fittan.

Jag känner att jag är irreversibelt trött på fittan bortom räddning och vill inte att samma sak ska hända med röven!

Tack på förhand!

Det där med 'springer in i "väggen"' kan mycket väl vara ett tecken på begynnande potensproblem.
Tycket ts borde få saken utredd hos en urolog, detta innan han på egen hand ger sig in i olika former av anala epriment.
Citera
2017-07-23, 19:24
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Jag känner att jag är irreversibelt trött på fittan bortom räddning och vill inte att samma sak ska hända med röven!

Tack på förhand!
Testa snoppar. Lycka till
Citat:
Skärp dig för fan!

Jag är INTE Bög!

Hur svårt ska det vara att fatta
Men vad ska du annars göra? Okej. Tips:
1. Runka
2. Lösfittor av plast (det är ju skillnad från riktig fitta)
3. Celibat
4. Oralsex (alltså någon som vill suga av dig utan att du behöver komma i närheten av fittan
5. Öronknull?
Senast redigerad av Ziaya 2017-07-23 kl. 19:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in