Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Den här lilla korkade 13-åringen är knappast någon ondskefull beräknande "feminist" utan en tjej som hamnat i en situation där hon helt enkelt inte ska befinna sig.
Killen passar på att utnyttja henne när hon tydligen har varit helt borta. Vad finns det att försvara i hans agerande här? Han har gjort något riktigt fult och det ska han stå för. Så varför försvara något sådant?
Vet inte om du syftar på att jag skulle ha försvarat Antonio, och hans umgänge med en minderårig? Det har jag nämligen aldrig gjort. Det borde han få repressalier för om någonting.
Jag tror dock inte på att någon som utför oralsex blir våldtagen, enligt den riktiga definitionen av ordet då. Speciellt inte när det som i detta fall handlar om en s.k. fjortis som tidigare under kvällen visat sig vara "villig" så att säga, om än påverkad av drogen alkohol.
Klarar man inte av att se omständigheter som dessa, utan istället blint ropar "våldtäktsman" så fort det uppstår en tvist kring liknande situationer, ja, då gör man nog bäst i att inte uttala sig alls kring rättsliga ärenden.