2017-07-02, 15:52
Medlem
Kvinnor tänker inte logiskt, de är känslovarelser. Därför ska Kvinnor inte ha rösträtt.

//Siegestor
Citera
2017-07-02, 16:00
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Antalet påkörda fotgängare ökar i Malmö.

Vem är förvånad? Jag har en quick fix åt dig, Federico Moreno, förbjud alla blattar att köra bil, så skall du se att antalet påkörda fotgängare minskar!
Citera
2017-07-02, 16:12
Medlem
Ouch1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Vem är förvånad? Jag har en quick fix åt dig, Federico Moreno, förbjud alla blattar att köra bil, så skall du se att antalet påkörda fotgängare minskar!

Ta dna på alla från mena så ska du se hur nästan alla överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter kommer klaras upp på 0 tid.
Citera
2017-07-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Det här torde vara en del av svaret i alla fall.

Här en artikel från Statens väg- och transportforskningsinstitut om invandrares överrepresentation i trafikolyckor.

Föga förvånande är överrepresentationen svinhög:

Citat:
Risken är högst för de körkortsinnehavare som är födda i Mellanöstern och Nordafrika. Den är, enligt studien, 270 procent högre än för infödda svenska körkortsinnehavare.

Så det är ytterligare ett område där svenska liv offras för att blattar inte ska känna sig negativt särbehandlade.
Citera
2017-07-02, 16:14
Medlem
hashish-boys avatar
Eller så blir polisen mer aktiv och ser till att lagbrytare åker dit och mister sina körkort. Är personligen skittrött på individer som kastar in sina bilar över heldragen linje för att slippa två minuters kö och andra jävlar sabbar som gör att trafiken blir mer ur harmoni än den redan är.

Är över 25år så förslaget påverkar mig inte men kvinnor utan trafikvett och medelålders gubbar som tror dem äger vägen och trängs har jag överlägset mest ont av i trafiken.
Citera
2017-07-02, 16:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Vilken idiot. Hade han bott i malmö, eller ens i våran verklighet som är på riktigt så hade han ganska snart förstått att det inte är svenska killar som kör bil på trottoaren eller motsatt fil mitt inne i stan.. Inte heller var det på det viset för 10 år sedan, även om det alltid varit mycket bus i stan.

Förbjud folk att köra bilar som är skrivna på någon annan än dem själva eller deras föräldrar. Beslagta var enda bil som missbrukas och behåll pengarna till staten. Problemet löst

Repatriera och deportera alla "minusinvandrare" så är verkligen många problem lösta.

Hade moderaterna och näringslivet önskat ett låglönesamhälle så hade man importerat filipiner och andra ostasiater som jobbar hårt för låg lön och som inte sprider social oro. Istället har man tagit hit lättkränkta, lata, fega, våldsbenägna parasiter med låg intelligens och impulskontroll som är groteskt överrepresenterade i grova vålds och sexualbrottsstatistiken. Dessutom överbelastar de välfärdssystemen. Detta samtidigt som svenska etablissemanget ställer noll krav på dem men istället är stenhårda mot svenskarna.

PK-7K/MSM vill ha inre väpnade konflikter. Allt pekar på det för annars hade man gjort och hanterat uppkomna problem annorlunda. Det viktiga är att ta hand om de som orkestrerat Sveriges och övriga västvärldens situation. Därefter löser man det andra rätt enkelt.
Citera
2017-07-02, 18:00
Medlem
Jag tycker om kvinnor och jag tycker om bilar. Men jag tycker inte om kombinationen kvinnor och bilar. Har själv aldrig orsakat en olycka eller en skada på någon bil.
6 "rejäla" olyckor har fruar, flickvänner och kks jag lånat ut bilar till lyckats med. Jag vet inte om jag dras till retarderade fruntimmer eller om alla damer är så dåliga på att köra.

Med rejäla olyckor, menar jag inget värre än frontalkrock på parkeringsplats eller att glömma handbromsen så att bilen rullade nedför en backe och rakt in och ut genom väggen i svärfars garage. Mm.
Ingen har blivit skadad förutom min plånbok och min dåvarande svärfars.
Citera
2017-07-02, 18:17
Medlem
sonicguides avatar
Tveksamt om något hjälper. Folk leker ju formula 1 i alla åldrar. Tar man väck folk som begått drogbrott, säljare, VD:ar och ekonomichefer från vägarna har vi nog en god förutsättning att få en betydligt fridfullare trafik här i Sverige. Har sett en omkörning i fredags strax efter Älvsborgsbron där en kille i 90 km/h trängde sig ut trots att det bara var 10 m mellan framförvarande bil och bilen i filen jämte honom och en i lördags där en kille som kom i en väldig fart långt bakifrån, 150 km/h, höll på att köra in i baken på en kille som höll 120 och maxhastighet. 150-killen var nog på droger för han fortsatte att köra formula 1 även mot framförvarande bilar.
Citera
2017-07-02, 18:25
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Fast det där är jag tveksam till. Vi kanske är mindre sjukskrivna, men vi står också för mer fylleri och brottslighet. Att vi kostar mindre skattemedel, det köper jag inte utan att se en väldigt djupgående analys.

Vi kostar mycket mindre. Glöm inte hur mycket oftare kvinnor faktiskt går till sjukvården och hur mycket längre dessa lever på pension.
Citera
2017-07-02, 18:43
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Vi kostar mycket mindre. Glöm inte hur mycket oftare kvinnor faktiskt går till sjukvården och hur mycket längre dessa lever på pension.

Dom begår också mindre brott, Det är för enkelt att slänga ur sig sådana där saker. Du måste gå ner på djupet och analysera.
Citera
2017-07-02, 18:49
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Eftersom män med utländsk bakgrund är överrepresenterade i våldtäkter så tycker jag vi borde förbjuda dessa från att bo i Sverige.
Citera

Jo man kan göra mycket roligt med statistik.

Det är dock väldigt typiskt idag att beskylla en hel grupp för något som några få gör. De allra flesta 18-25 åriga män kör antagligen hur bra som helst, men för att några få outbildade testos, blattar eller ej, ska malla sig så vill Federico förbjuda alla unga män att köra och jobba i städerna. Det är en otäck ideologi.

https://www.youtube.com/watch?v=lbTblv16wRQ
Citera
2017-07-02, 19:01
Medlem
Statistiskt skulle man förbjuda män från mellanöstern och hela afrika från att köra bil över huvud taget. De är kopiöst överrepresenterade när det gäller trafikolyckor. Hade varit en extremt effektiv åtgärd för att minska olyckorna. Vidare borde sett förbud även gälla romer. De två tidigare grupperna samt romerna delar nämligen egenskapen att de sällan besiktigar, skattar och försäkrar sina bilar vilket gör att de kan köra runt i precis hur trafikfarliga bilar som helst. Med anledning av detta borde samtliga grupper även förbjudas att äga bilar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in