Citat:
Ursprungligen postat av
qirtero
Leende mun... spökena som finns just nu ser ut exakt såhär
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32254
Bara ögon sen formade som spöken, dessa ska vara helt okej men inte värda 200 kr, förra året fanns det dock andra spöken som inte hade den brytskåran och R märket, kommer inte ihåg exakt hur dom såg ut men det var iaf PMA i dom så det var folk som dog av dom, om spökena inte ser ut exakt som på länken jag skickade så köp dom inte.
Håller med om att man inte skall betala mer än 150kr per st för dom du länkade! Min polare som jag nämner om en sida bakåt har aldrig testat e innan men blev ändå helt cp ead! Därför utgick jag ifrån att dom skulle vara dunder (förhastat utav mig!) Jag har två i magen nu och ett smått illamående smyger sig på, precis som när man tagit opiater! Och man känner sig djävligt chill men inte så som jag vill bli när jag ear! Tror mer på att det är någon opiat i dessa med rent amfetamin rusmässigt typ! Dom smakar dessutom ganska mycket kalk när man tuggar på dom!
Edit: Stryk amfetaminet och behåll opiaterna! Jag noddar sönder och kännermig tvär opiad! ? att jag har druckit så man måste koncentrera sig på sin andning så att man inte glömmer bort att andas!
Edit2 : noll käkspänningar dessutom!