2014-06-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Woolfie
Jag formulerade mig lite fel där, menade inte smiley som i klassiska gula, leende ikonen.
Spöket hade ögon och en leende mun däremot, såg nästan exakt ut som en blå kopia av spöket Laban.

Leende mun... spökena som finns just nu ser ut exakt såhär http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32254

Bara ögon sen formade som spöken, dessa ska vara helt okej men inte värda 200 kr, förra året fanns det dock andra spöken som inte hade den brytskåran och R märket, kommer inte ihåg exakt hur dom såg ut men det var iaf PMA i dom så det var folk som dog av dom, om spökena inte ser ut exakt som på länken jag skickade så köp dom inte.
Citera
2014-06-24, 23:30
Medlem
Det var ett tag sen jag körde route 66, de bästa jag provat i Sverige. Finns de kvar? Efter det körda jag gröna leaves, helt okej, milt och behagligt. Men route 66 är bland de bästa jag fått tag på i Sverige. De bäst avar i Malaysia. Tjocka feta knappar, trippiga som fan också.
Citera
2014-06-25, 01:35
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Leende mun... spökena som finns just nu ser ut exakt såhär http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32254

Bara ögon sen formade som spöken, dessa ska vara helt okej men inte värda 200 kr, förra året fanns det dock andra spöken som inte hade den brytskåran och R märket, kommer inte ihåg exakt hur dom såg ut men det var iaf PMA i dom så det var folk som dog av dom, om spökena inte ser ut exakt som på länken jag skickade så köp dom inte.

Håller med om att man inte skall betala mer än 150kr per st för dom du länkade! Min polare som jag nämner om en sida bakåt har aldrig testat e innan men blev ändå helt cp ead! Därför utgick jag ifrån att dom skulle vara dunder (förhastat utav mig!) Jag har två i magen nu och ett smått illamående smyger sig på, precis som när man tagit opiater! Och man känner sig djävligt chill men inte så som jag vill bli när jag ear! Tror mer på att det är någon opiat i dessa med rent amfetamin rusmässigt typ! Dom smakar dessutom ganska mycket kalk när man tuggar på dom!

Edit: Stryk amfetaminet och behåll opiaterna! Jag noddar sönder och kännermig tvär opiad! ? att jag har druckit så man måste koncentrera sig på sin andning så att man inte glömmer bort att andas!

Edit2 : noll käkspänningar dessutom!
Senast redigerad av graffdatshit 2014-06-25 kl. 01:40.
Citera
2014-06-27, 18:49
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woolfie
Är lite nyfiken på blåa spöken i östra Götaland.. Fick höra att det var 150mg mdma, 200 spänn..
Kan det vara nåt mån tro? (Kan tilläggas att de var formade som spöken, med en smiley).

För övrigt är jag HELT ny när det gäller detta, har en kompis som vill ha dock (själv är man nyfiken)..
Så en till fråga, om man har bra tolerans mot uppiggande ämnen, kan det försämra ruset av e, så man kanske kan behöva mer än en hel?

Inte dom bästa, men inte dom sämsta heller.. Helt okej drag i dom men absolut inte värt 200kr
Citera
2014-06-27, 18:52
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
De som stött på Blåa Superman, i vilken region gäller det, södra Sverige? Har hittills bara läst om GBG-trakten.

Blå superman är enligt mig helt värdelösa, antagligen inte mdma utan mda i dom, ingen stor mängd heller.. Vill man ha något som helst rus så får man nog köra på minst 2-3 stycken men räkna med lite OEV:s
Citera
2014-06-27, 20:50
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Slänger ut en varning till samtliga göteborgare, dom rosa/röda runda batcharna med ett pitbull ansikte tryckt är fullkomligt värdelösa och ger inget rus alls
Citera
2014-06-28, 00:19
Bannlyst
Någon som har testat herbalife+mdma ecstasypillrerna på fs?
Citera
2014-06-28, 01:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Slänger ut en varning till samtliga göteborgare, dom rosa/röda runda batcharna med ett pitbull ansikte tryckt är fullkomligt värdelösa och ger inget rus alls

(Bull)shit att dem inte ger något rus alls - provade snorta en idag och musiken lät riktigt jävla bra och ryser fortfarande något av serotonin. Däremot skulle jag hålla med dig om att de är bland de mer modesta knapparna jag provat på senaste.

en svag 3:a av 5 skulle jag sätta
Citera
2014-06-28, 11:01
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Blå superman är enligt mig helt värdelösa, antagligen inte mdma utan mda i dom, ingen stor mängd heller.. Vill man ha något som helst rus så får man nog köra på minst 2-3 stycken men räkna med lite OEV:s
Droppade två stycken. Den andra tog jag en timme efter den första ungefär, men inga märkvärdiga effekter förutom "dimmig syn" i kortare episoder och lite festglad/social.
Citera
2014-06-30, 16:04
Medlem
Körde röda MTV för ett litet tag sedan, drog två direkt då en polare kört dem innan och sa trycket var lite sådär.
Jag var super pigg men bara sådär känslosam och eufori känslor.

Sedan så blev jag äckligt nojig som jag alltid blir efter affe.
Så gissar att det var båda i, men ta mig inte på orden går bara på hur jag reagerade på dem.
Citera
2014-06-30, 16:36
Medlem
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33291

Någon som sett/provat dessa i stockholm? 120kr/st var dom satta på, om det är samma som det är från pillreports så är det ju asfett!
Citera
2014-07-01, 01:01
Medlem
JeffreyLebowskis avatar
Inte tryckt i mig E på ett tag nu men har ett fasligt sug. De flesta kontakter är borta, hur gör man sig för att skaffa lite E som 30+ i dagens samhälle?

Är det rave som gäller?

Tjack och ladd verkar gå att styra genom lite snabba kontakter via vilken bar som helst, men knappar är svårare.
Jag menar, känns mer "okej" att gå fram och fråga efter lite ladd på krogen/baren än efter E.

Hur gör ni när ni har torka?

Ska ge mig ut imorgon och förska, är det något jag absolut ska undvika för att inte bli blåst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in