2007-02-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Låter som dxm nästan , E var det nog inte

jo det tänkte vi på med, att det påminde jävligt mycket om dxm, blev lite stel i kroppen också men finns det E med dxm i?
www.pillreports.com verkar ju inte funka för mig nu
Citera
2007-02-23, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
jo det tänkte vi på med, att det påminde jävligt mycket om dxm, blev lite stel i kroppen också men finns det E med dxm i?
www.pillreports.com verkar ju inte funka för mig nu

Japp det finns vissa E med Dxm i... om du tyckte det var kul med dem "skeva" E du slängt i dig så kör lite DXM istället
Citera
2007-02-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Japp det finns vissa E med Dxm i... om du tyckte det var kul med dem "skeva" E du slängt i dig så kör lite DXM istället

aa dxm har jag kört förut nu när mina dxm e slut kanske man ska köpa mer av dom där Ena

Ingen annan som käkat såna då? hade läst om nån annan här men det var ett tag sen
Citera
2007-02-24, 01:23
Medlem
Stäng av era datorer det grymaste är mdma i kristallform, mdma kristaller gör dina party tabletter till alvedon ! allafal som det ser ut i stockholmstrakten.
Citera
2007-02-24, 20:05
Medlem
AnonymaArnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toffe09
WORD

pure mdma chrystals igår, kunde inte önskat mer!

giveme hehe

är eventuellt på gång o köpa några orangea hjärtan, har läst igenom dom senaste 8 sidorna och dem nämdes på 2-3 ställen men 1 sa dom är najs och nästa tcärt om. så undrar om nån har någe bra och nytt svar
Citera
2007-02-24, 20:32
Bannlyst
Frågetecken och utropstecken är dom sämsta E'na jag testat, sämre skit får man leta efter
Citera
2007-02-24, 20:35
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaArne
giveme hehe

är eventuellt på gång o köpa några orangea hjärtan, har läst igenom dom senaste 8 sidorna och dem nämdes på 2-3 ställen men 1 sa dom är najs och nästa tcärt om. så undrar om nån har någe bra och nytt svar

Inte testat dom men jag funderade på att köpa dom en gång. Efter den info jag fick då kom jag fram till att de inte var värda inköp, kan inte säga något specifikt men det var den uppfattningen jag fick till slut i alla fall...
Citera
2007-02-24, 23:05
Medlem
AnonymaArnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Inte testat dom men jag funderade på att köpa dom en gång. Efter den info jag fick då kom jag fram till att de inte var värda inköp, kan inte säga något specifikt men det var den uppfattningen jag fick till slut i alla fall...

Ok hmm vart inte mycket visare, men ska iallafal fundera lite mer innan. pillreports är ju tyvär nere
Citera
2007-02-25, 16:40
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaArne
Ok hmm vart inte mycket visare, men ska iallafal fundera lite mer innan. pillreports är ju tyvär nere

dom är knappast bra, men jämfört med andra tabletter som vart inne senaste året är dom inte heller värdelösa. Jag skulle dock aldrig betala för dem
Citera
2007-02-28, 01:31
Medlem
sämsta ever e rosa äpplen... känner inget
Citera
2007-02-28, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chris
sämsta ever e rosa äpplen... känner inget

Jag tyckte dom var bra.. inte suveräna, men bra iaf.
Citera
2007-02-28, 12:11
Medlem
fick trycka i mig 3 innan d hände lite.. mkt amf. tror ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in