2013-12-31, 18:25
Medlem
Tjenatjena vet inte om detta är rätt tråd men är stress som fan, ska iväg snart.

Det är så att jag och en polare har köpt ecstasy av en stabil kran som vi känner ganska väl men vi är lite osäkra på vad dom heter. dom är alltså formade som handgranater. har kollat pillreport etc men hittar fan inget.

Dom ser ut exakt såhär, fast mönster på båda sidor av tabletten :https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSkMEfknzHQUPi9i0aISfIS-0TEA0nEAHDFHKkCpVVkgajsJhR2

Grejen är att dessa är knallgula och jag hittar fan inget på just gula grenade. Är lite nojjig och vill gärna veta om det är någon som vet något om detta.
Citera
2013-12-31, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Av den lilla skuggan jag ser liknar det de röda, runt 120mg ska det vara i dem.

Man blir ju lite fundersam någon tidigare i tråden sa 140 blir nästan fler frågor än svar man får haha!
Citera
2013-12-31, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldusch
Man blir ju lite fundersam någon tidigare i tråden sa 140 blir nästan fler frågor än svar man får haha!

Samma människa sa att där var tjack i, stämmer inte.
Ta 1½ minst är mitt tips..
Citera
2013-12-31, 19:15
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Fakta från EZtest. Inte mina personliga fakta dock.
Citera
2013-12-31, 19:30
Medlem
Lodarleifs avatar
Vad är detta för sorts E piller? Jag är lite knegig gällande deras innehåll. Har testat blåa "trance spaceman" piller, har dessa liknande effekt?

1. http://s8.postimg.org/dwct1zwp1/Pillshere.jpg

2. http://s13.postimg.org/qih07iz9z/Pillshere2.jpg
Senast redigerad av Lodarleif 2013-12-31 kl. 19:33.
Citera
2013-12-31, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Fakta från EZtest. Inte mina personliga fakta dock.

När du säger att det inte är dina personliga fakta, menar du då att det inte är du som har gjort testet?

Citat:
Samma människa sa att där var tjack i, stämmer inte.
Ta 1½ minst är mitt tips..

Så 2 skulle vara alldeles lagom då? eller blir det för mycket?
Citera
2014-01-01, 02:29
Medlem
mrbyrness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Vad är detta för sorts E piller? Jag är lite knegig gällande deras innehåll. Har testat blåa "trance spaceman" piller, har dessa liknande effekt?

1. http://s8.postimg.org/dwct1zwp1/Pillshere.jpg

2. http://s13.postimg.org/qih07iz9z/Pillshere2.jpg

Rolex. Läs några sidor bak i tråden
Citera
2014-01-01, 19:49
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordionface
ser mumma ut ! Avis som fan ! ;D
Skojjar du eller? Dom ser vidriga ut!
Spräckligaste pillerna jag har sett på länge och helt jävla kantstötta. Dom lär vara bankade som aldrig förr

Rent generellt tycker jag att pillerna i denna tråden ser förjävliga ut, är det så svårt att hitta bra/"rena" E i Sverige?
Senast redigerad av Lajtel 2014-01-01 kl. 19:56.
Citera
2014-01-01, 23:38
Medlem
zappiss avatar
Hur är det egentligen med dessa route66, någon som vet? Verkar ju cirkulera olika batchar av dessa eftersom att några har fått bra rus och andra inte. Har sådana hemma och dem som fixade sa att dom var underbara när dem hade testat dom. Sen idag så snackade jag med en polare som hade fixat här i norrort och sa att det bara var skit. Så dessa som jag har är fixade från andra sidan stan och ska tydligen vara bra, vi får se
Citera
2014-01-02, 00:19
Medlem
fizzles avatar
Citat:
När du säger att det inte är dina personliga fakta, menar du då att det inte är du som har gjort testet?

Precis! Däremot var jag bl.a. med ett par vänner på nyår som köpte tärningarna och dom mådde väldigt bra Ganska stora knappar som andra även nämnt.
Citera
2014-01-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Skojjar du eller? Dom ser vidriga ut!
Spräckligaste pillerna jag har sett på länge och helt jävla kantstötta. Dom lär vara bankade som aldrig förr

Rent generellt tycker jag att pillerna i denna tråden ser förjävliga ut, är det så svårt att hitta bra/"rena" E i Sverige?

De finns mycket bra knappar och kristaller i omlopp in princip hela Sverige.
2013 har varit det bästa året på väldigt lång tid.
Tärningarna är inte bankade, de kommer ifrån en stor återförsäljare och finns runt om i hela Europa. Det är svårt att titta på en knapp och se en 'icke-så-hel-knapp' som en dålig knapp.
Citera
2014-01-02, 12:31
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
De finns mycket bra knappar och kristaller i omlopp in princip hela Sverige.
2013 har varit det bästa året på väldigt lång tid.
Tärningarna är inte bankade, de kommer ifrån en stor återförsäljare och finns runt om i hela Europa. Det är svårt att titta på en knapp och se en 'icke-så-hel-knapp' som en dålig knapp.

Av egen erfarenhet så är tabletter som är kantstötta och spräckliga inget att hänga i granen.
Är dom kantstötta så är dom mest troligt mjuka, vilket man också märker om man försöker dela dom - då dom istället för att gå i två fina bitar kommer smulas sönder. Detta tyder på att dom är bankade.
Samma indikation ger den spräckliga färgen.
Trycken och cutlinesen ser generellt sett förjävliga ut på bilderna från denna tråden.

Givetvis har jag bara mina egna erfarenheter att jämföra med, och jag upplever det som att standarden på E här på Irland är generellt sätt högre.
Sen beror det ju självklart på vad man har för kran, jag kommer ju absolut kunna hitta skit här också.

Kristaller har jag tyvärr ingen koll på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in