2013-12-30, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Ser ut såhär!
https://anonfiles.com/file/0ef43557a9814c6a35755b55e1bb2f9d

Har exakt likadana som dig från västerås området.
Provat dom? isf hur var dom? nå MDMA alls i dom eller ba mest tjack? Fick höra att dom skulle
va sjukt bra iaf
Citera
2013-12-30, 05:28
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Rosa dollar? Någon som vet? Tjack? MDMA?

Kunde edit så citerar mig själv.
Är rosa euro med ? stämpeln. Rapporter på pillreports säger väldigt olika samt att dom har ett par år på nacken.
Finns runt Arboga trakterna.
Citera
2013-12-30, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Housesens
Hoppar in och räddar kvällen:
http://anonfiles.com/file/ad48b17f6db90e26aba7bd57b99ebdb0

Ne skämt åsido, fick denna bild av en polare men han kan inte namnet på skiten.
Kanske kan vi alla 3 sammarbeta, är detta samma bild vi talar om?

Ska stå "Armani" på baksidan vilket låter helmysko enligt mig men inget jag kan bekräfta då jag inte har sett pillret själv.

Btw, frågade om gröna fjärilar för några veckor sedan. Avstå såvida ni inte vill ha 2-cb.
Avstod att köpa dessa efter att jag lyckats lokalisera dem på pillreports.

Peace
Bumpar denna, 08-trakterna!
Citera
2013-12-30, 18:01
Medlem
xives avatar
Har käkat mycket E nu senaste tiden och tycker dom flesta har varit bra.

Började med röda/rosa ferrari som var rätt så nice, dubbeldroppade dom och det slog på rejält.
Samma sak med några rosa "mac äpplen", tycker nog dom var bland de bättre jag käkat någonsin.

Sen kom en polare med några som var förmade som ninja turtles huvuden som var lila, alltså lila turtles. Tyckte dom va bra med men misstänker att det inte alls var lika hög dos MDMA i dom.

Både dom gröna och blåa trancen/spaceman tycker jag har funkat bra också och slagit hårt på men har dubbeldroppat dom varje gång jag ätit dom med.

Sen cirkulerar det några blå och vita "Rolex" som folk försöker sälja som ecstasy som jag inte riktigt vet vad det är i men det är fan inte MDMA i alla fall. VARNAR er för dessa, det är inte som dom gamla rolexen som var riktigt bra E, utan dessa började jag och ett par kompisar trippa ordentligt på. Vet inte vad det är i dom men det var åt 2-cb hållet ungefär, så om ni inte är ute efter att trippa varnar jag er för dom.
Citera
2013-12-30, 18:07
Medlem
Efter inlägget ovan gick jag igenom lite information för att se hur rolex (internationellt) ligger till.

2013: har många gröna cirkulerat, en batch mdma, en verkningslös och en mdma/pmma(Irland)
2012: en hel del batch koffein/amfetamin, några mdma och någon 2c-b
2010-2011: innehöll de flesta rolex batches någon av följande alt. mix av följande: tfmpp, mcpp, mdma, bzp, metoclopramide, domperidone, koffein eller 2c-b

slutsatsen är: skit i rolex, bojkotta skiten helt. under allt för lång tid har de varit ett opålitligt kort. men under tidig 2000- var det nästan bara fina knappar med rolex på.
Citera
2013-12-30, 19:06
Medlem
mrbyrness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Ja. MDxx.
Det utesluter inte risk för andra kemikalier i skiten, gäller att ha två saker för att utesluta PMA/PMMA.
Robadope ger inte utslag på MDxx men den ger utslag på PMA/PMMA vilket vore bra att ha nära till hands också om man ändå bryr sig så långt som att testa.

En fråga. Om man testar med ez-testet där pmma finns med som analys, färgas det då av det ämne som det finns mest av i tabletten? Ex om en e innehåller en större del mdma o en mindre del pmma, kommer det då ändå bli mörklila eller kan det även dra åt "pmma-färgen"?

Hoppas du fattar frågan. Det verkar som att det behövs ett mindre labb för att komma till en hyfsat säker slutsats om vad prylarna innehåller...
Citera
2013-12-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbyrnes
En fråga. Om man testar med ez-testet där pmma finns med som analys, färgas det då av det ämne som det finns mest av i tabletten? Ex om en e innehåller en större del mdma o en mindre del pmma, kommer det då ändå bli mörklila eller kan det även dra åt "pmma-färgen"?

Hoppas du fattar frågan. Det verkar som att det behövs ett mindre labb för att komma till en hyfsat säker slutsats om vad prylarna innehåller...

Utan Robadope går det inte att svara på.
Det kan slå till pmma's färg först och sedan vidare till mdma men det är bara ren spekulation. för att vara säker behövs fler test helt enkelt..
Citera
2013-12-30, 22:28
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
MDMA: går att sova efter ruset.
BKMDMA: går inte att sova efter ruset.
Amfetamin: går inte att sova efter ruset.

Det var förmodligen mdma+amfetamin eller bkmdma.

Jag käkade 2 st. Route 66 röda i förrgår o dom var inte så bra alls..

Mvh
Citera
2013-12-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wanilj
Har exakt likadana som dig från västerås området.
Provat dom? isf hur var dom? nå MDMA alls i dom eller ba mest tjack? Fick höra att dom skulle
va sjukt bra iaf

Ska testa imorgon! Jag smakade på dom och smakde inte så som dom sak göra så blev osäker! Betalade rätt mycket för dom så hoppas det ska vara riktigt bra!
Citera
2013-12-31, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Ska testa imorgon! Jag smakade på dom och smakde inte så som dom sak göra så blev osäker! Betalade rätt mycket för dom så hoppas det ska vara riktigt bra!

fan! Ska också köra mina imorron.. ville ju ha rapport Fick med betala dyrare än normalt, tyckte dom smakade lite mindre kemisk-beskt typ än andra E jag provat.. Men vi får väl se vad dom går för imorn
Citera
2013-12-31, 05:59
Medlem
Sichtis avatar
Ja jag hänger med!
Citera
2013-12-31, 06:16
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldusch
Fått tag på lite rosa tärningar i gbg trakten. Någon som har info om dessa? Hittar inget på pillreports men det kan vara jag son söker som en kratta!

Over and out!

140mg mdma & 150mg tjack, iaf det jag erbjuds. borde vara shysta & värda faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in