I Gbg är det dom bästa som finns nu om du jämför med både rosa hjärtan och vita mitsar är dom klart bättre. Mycket MDMA, inte tjackiga. Peak relativt fort (30 min) och håller i 3-4 timmar. Ta en, ta en till när du peakar.
"Lura i folk dumheter" , att ha att röda tabletter är mest MYS i bakskallen är inget fel. Jag skulle aldrig trycka in ecstasy i munnen på någon annan än mig själv.
Färgen på tabletterna har självklart ingen betydelse på dess potens eller effekt.
Någon i göteborg som testat "Röda hjärtan" eller "gröna hjärtan" tänkte köpa lite till på nyår och testa för första gången, så någon som testat dessa om dessa är bra eller inte?
Någon i göteborg som testat "Röda hjärtan" eller "gröna hjärtan" tänkte köpa lite till på nyår och testa för första gången, så någon som testat dessa om dessa är bra eller inte?
Röda hjärtana i Gbg nu är DÅLIGA. Lös dom INTE. Meta i dom. Lös blåa stjärnor istället eller i värsta fall vita mitsar.
Vågar nog säga att det är det bästa man kan få tag på i gbg just nu iaf, dom är inte dunder precis men bättre än allt annat jag fått tag på det senaste.
Senast redigerad av qirtero 2012-12-19 kl. 04:10.
Köpte ett helt gäng gula knappar idag, har en symbol som ser ut som en sol på sig... Osäker på exakt vad det är dock, men det är det närmaste jag kan likna dem vid. Skall enligt flera vara potenta, men fan vet, kan höra här med. De kommer från Blekinge. Någon?