2011-08-18, 14:24
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wimzie
Dom flesta (inklusive mig) säger bra. Så, bra är dom!

Ok, låter bra
Citera
2011-08-18, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa866
Hur var det nu var gröna äpplen bra eller anus?

Jag tycker dom är riktigt bra. Käkade dom för några månader sen o jag tyckte det kickade på som bara attans!
Citera
2011-08-18, 15:38
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unacerveza
Jag tycker dom är riktigt bra. Käkade dom för några månader sen o jag tyckte det kickade på som bara attans!

Låter oxå bra, undrade mest för jag läste här på flashback i nån tråd att det nästan inte alls fanns någon mdma i dom.
Citera
2011-08-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Mitt "försök" till ironi var för att du tydligt skrev att du käkade en tablett var 3dje timme. ...

du fattar fortfarande inte vad snubben menade???

du borde lägga av med drogerna
Citera
2011-08-18, 19:09
Medlem
Citat:
Låter oxå bra, undrade mest för jag läste här på flashback i nån tråd att det nästan inte alls fanns någon mdma i dom.

Bara någon som är ledsen för att han/hon inte fick tag på några äpplen! Det är massor med mdma i dom
Citera
2011-08-18, 21:40
Medlem
Pekollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelpanna
Utan tvekan Lila maple leaf!!! Så nu kan vi stänga tråden eftersom de är dom bästa e:na som finns.. Enoorm eufori och ingen avtändning, man mår snarare bra i typ 1 vecka efter man käkat dessa.. men 175 mg mdma + 20 mg mda säger väl allt! Åt dom 8 helger i rad, vissa helger 2 gånger samma helg, men ändå så mosa dom på lika bra varje gång, och de sjuka va att man behöver bara en halv tablett om man så vill.. fast de va ju ännu fränare på 1-1,5 tablett.. Första gången på dessa va bättre än första E-upplevelsen överhuvetaget! Fyfan va jag saknar dessa.. skulle köpa mig ett 100-pack på en gång om jag fick syn på dessa, o skulle inte finnas en chans att jag dela me mig...fast dessa E är faktiskt dom ända E jag kan tänka mig att käka ofta, inte bara för rusets skull utan för att man inte får nån avtänding, känns snarare som att dom stärker ens psyke!

Håller med dig fullständigt där ! Dom absolut bästa jag någonsin ätit. Tänker på dom ofta och saknar dom så det gör ont ibland alltså
Citera
2011-08-18, 21:46
Medlem
Citat:
Hur var det nu var gröna äpplen bra eller anus?
tripprapport på gröna äpplen i sthlm här: https://www.flashback.org/t1627377

Och de verkar ju helt klart bra.
Citera
2011-08-18, 22:15
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Fan låter inte så kul med alla minnesluckor, det har jag aldrig fått när jag testade exstasy för 8 år sedan. Är det något ni andra fått oxå eller?

Kanske bäst med mdma kristaller då?
Citera
2011-08-18, 22:17
Medlem
Citat:
Fan låter inte så kul med alla minnesluckor, det har jag aldrig fått när jag testade exstasy för 8 år sedan. Är det något ni andra fått oxå eller?

Kanske bäst med mdma kristaller då?

Vad jag vet så får man mindre minnesluckor när det slår riktigt bra, dock så upplevde jag inga på äpplena. Men som TS i rapporten beskriver så är han inte en flitig mdma-knaprare.

Men kristaller är väl alltid bäst, då vet man att man får MDMA och inget annat!

Fast som sagt, rekommenderar äpplena starkt då de var bland de bättre knappar jag har fått i mig här i Sverige på ett tag!
Citera
2011-08-18, 22:42
Medlem
MDMA i kombination med alkohol brukar lätt kunna ge minnesluckor.
Citera
2011-08-18, 23:30
Medlem
Joyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Dem funkar men dom är inte så bra. Du måste helt klart dubbelpoppa. Att käka en o hoppas på samma effekt som Mr.mdma hade kommer inte att funka. Dubbelpopp och sedan 0,5/1 varannan/var tredje timme för o hålla igång
Citera
2011-08-18, 23:49
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wimzie
Vad jag vet så får man mindre minnesluckor när det slår riktigt bra, dock så upplevde jag inga på äpplena. Men som TS i rapporten beskriver så är han inte en flitig mdma-knaprare.

Men kristaller är väl alltid bäst, då vet man att man får MDMA och inget annat!

Fast som sagt, rekommenderar äpplena starkt då de var bland de bättre knappar jag har fått i mig här i Sverige på ett tag!

Ja jag får nog testa med mdma kristaller istället det är nog bäst. Var väl ren vana att jag nästan gav mig på ecstasy då jag inte provat något annat. Men nu för tiden verkar det vara blandat med massa möjliga saker så jag vågar nog inte testa, ja jag är en tönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in