2010-06-09, 21:23
Medlem
Någon från Malmö eller städer där runtom, som har hört något om 4klöver som finns i omlopp där just nu eller som just har inkommit. Min postkran hade fått in och vill sälja 10st till mig för 1200kr. Hon har själv inte hunnit med att testa dessa själv än, så därav min fråga här till er andra.
Citera
2010-06-11, 16:50
Avstängd
Det var ju skit att man skulle sommarvicka utanför sthlm när dessa "V" kommit.
Får ta och försöka styra detta ändå. Hoppas att de är svenska som det sägs, en inhemsk marknad vore inte fel.
Citera
2010-06-11, 19:38
Medlem
weedsones avatar
Tror som sagt inte en sekund på att dem är tryckta i sverige. Låter som något en pundare myntat i sitt exalterade tillstånd, som sen spridit sig som en löpeld...
Citera
2010-06-11, 19:56
Medlem
Sichtis avatar
Vad tror ni dom här V:na ligger på för milligram halt då för att vara lite sådär nyfiken petig. Kan det röra sig om mer än 60mg per tablett? Kanske redan är besvarat i tråden men jag frågar ändå. Själv så mös jag sommaren 2008 på 60mg tabletter och det var också den sista gången jag tog Ecstasy. Ecstasy kommer dock fortfarande fascinera mig mest av alla droger jag testat och det är alltid kul att ha kåll på olika tabletter fast man inte käkar dom. Gläds åt folket som får dosa sig med rena knappar i sommar och ska jag vara ärlig så blir jag faktiskt lite sugen.
Citera
2010-06-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Vad tror ni dom här V:na ligger på för milligram halt då för att vara lite sådär nyfiken petig. Kan det röra sig om mer än 60mg per tablett? Kanske redan är besvarat i tråden men jag frågar ändå. Själv så mös jag sommaren 2008 på 60mg tabletter och det var också den sista gången jag tog Ecstasy. Ecstasy kommer dock fortfarande fascinera mig mest av alla droger jag testat och det är alltid kul att ha kåll på olika tabletter fast man inte käkar dom. Gläds åt folket som får dosa sig med rena knappar i sommar och ska jag vara ärlig så blir jag faktiskt lite sugen.

Enligt dom jag pratat med ska det vara 125mg var på V:na, och jag har absolut förtroende för dom personerna, dock så kan man ju självklart aldrig vara säker när det rör sig om dödsknark. Har bara käkat rena kristaller senaste gångerna så har ej hunnit prövat dom själv än, återkommer med en personlig åsikt när jag har ändrat på det
Citera
2010-06-12, 01:58
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Tror som sagt inte en sekund på att dem är tryckta i sverige. Låter som något en pundare myntat i sitt exalterade tillstånd, som sen spridit sig som en löpeld...

Känns inte helt främmande det där...
Citera
2010-06-12, 15:14
Medlem
Har också fått höra från vad jag anser vara säkra källor att det är 125mg MDMA/st i V'na, och känns verkligen inte omöjligt. Har även kört ett EZ-test på en av dem och visst fan är det MDMA, ingen skit i de knapparna : )
Citera
2010-06-12, 18:14
Medlem
klumzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
Någon från Malmö eller städer där runtom, som har hört något om 4klöver som finns i omlopp där just nu eller som just har inkommit. Min postkran hade fått in och vill sälja 10st till mig för 1200kr. Hon har själv inte hunnit med att testa dessa själv än, så därav min fråga här till er andra.
Jag kan gå i god för dom. Mycket mys, ska du klubba hela natten får du komplettera med nånting snabbare, men det känns helt klart som äkta vara (MDMA). Värt 120 spänn styck, men jag fick dom billigare. ha!
Citera
2010-06-12, 21:15
Medlem
legalizedhaherbs avatar
någon som vet vad de finns för e i örebro trakterna ?
Citera
2010-06-12, 21:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Köpte några rosa/rödprickiga smuliga som fan med V alternativt en 3kant..fick knappt eller ingen positiv effekt alls utav 2-3st
Citera
2010-06-12, 22:09
Medlem
Kallekanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legalizedhaherb
någon som vet vad de finns för e i örebro trakterna ?

Jadu det vill jag också väääldigt gärna veta! Rosa Mitzar har jag hört ska finnas men aldrig blivit erbjuden själv. Fan att man inte ser ut som en riktigt knarkare och erbjudandena bara haglar över en!
Citera
2010-06-12, 22:32
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Köpte några rosa/rödprickiga smuliga som fan med V alternativt en 3kant..fick knappt eller ingen positiv effekt alls utav 2-3st

Var ett tag sen jag såg såna, fanns en hel massa för nåt halvår sen, och de var bara skit rakt igenom. Var något piperazine eller skit har jag för mig. Man fick mest lite huvudvärk av dem.

Skulle inte förvåna mig om nån grävde ner några, de var omöjliga att få iväg, och nu försöker igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in