Philippe står ut med Bianca för att hon har pengar, och att han får uppmärksamhet via henne. Ingen frisk kille hade annars stannat kvar hos en tjej som konstant skryter om vilka andra hon legat med.
Hon sjunker bara mer och mer i mina ögon. Tjejen har storhetsvansinne.
”Att du gick upp på scen i går och visade hela svenska folket det jag får höra varje dag, din magiska röst - WOW!! Du är min ”mami”, min ”älskling”, min ”Ankie” och kvinna i mitt liv och inte en enda dag är en dag då jag inte blir kär i dig på nytt. Jag älskar dig ANKIE”"
När hon stått på scen och skytit om vilka kända människor hon knullat och hur sexuellt aktiv hon har varit under deras pauser osv.
Samt olika sexpartners som hon varit otrogen med som lett till att deras förhållande tagit slut.
Philippe Cohen måste vara den största cucken nånsin och kan ju omöjligen ha någon som helst respekt för sig själv? Jag skulle skämmas totalt om jag var honom.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2019-05-29 kl. 10:42.
Tror som sagt allt har med pengar och uppmärksamhet att göra. Titta bara på Alice, Lucas och Emilio. Vilka är de ens, vad är de kända för förutom att brunnäsa andra? Riktiga hangarounds.
Alice har ju själv berättat att anledningen till att de blev kompisar överhuvudtaget var för att hon visste vem Bianca var pga hennes kändisskap och därför ville bli kompis med henne.
Lucas och Emilio lever på att hänga efter andra "influensers", typ Angelica Blick. Känns som de typ planerat hur de ska bli vänner med dessa influensers för att själva få uppmärksamhet. Hade de inte vart som desperata små valpar runt Bianca och co. hade ingen vetat vilka de var.
Vill man verkligen vara vän med sådana som rider på ens egna "kändisskap"?
Philippe står ut med Bianca för att hon har pengar, och att han får uppmärksamhet via henne. Ingen frisk kille hade annars stannat kvar hos en tjej som konstant skryter om vilka andra hon legat med.
Hon sjunker bara mer och mer i mina ögon. Tjejen har storhetsvansinne.
Kanske inte det mest underhållande hon har sagt men tycker ändå hon är ett original, på ett bra och underhållande sätt.
Finns inte så många i svensk media som är så öppna som henne
Kan ju bero på att det inte finns så många i svensk media som är så pantade som hon. Att fläka ut sitt liv i tv är som att tatuera en kuk i pannan - man ångrar sig när man passerat 25 och måste sitta på utvecklingssamtal med barnens lärare.
När hon stått på scen och skytit om vilka kända människor hon knullat och hur sexuellt aktiv hon har varit under deras pauser osv.
Samt olika sexpartners som hon varit otrogen med som lett till att deras förhållande tagit slut.
Philippe Cohen måste vara den största cucken nånsin och kan ju omöjligen ha någon som helst respekt för sig själv? Jag skulle skämmas totalt om jag var honom.