2019-05-29, 02:14
Medlem
Philippe står ut med Bianca för att hon har pengar, och att han får uppmärksamhet via henne. Ingen frisk kille hade annars stannat kvar hos en tjej som konstant skryter om vilka andra hon legat med.
Hon sjunker bara mer och mer i mina ögon. Tjejen har storhetsvansinne.
Citera
2019-05-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Vem från Paradise hotel har hon legat med?
https://stoppapressarna.se/svenskt/biancas-ingrossos-vagade-sexavslojande-infor-publik
Eric Hagberg. Det ska ha skett när hon var tillsammans med Philippe och varit anledningen till en av alla separationer dem haft.
Citera
2019-05-29, 10:39
Medlem
RobertoSavianos avatar
Ändå sjukt att han skriver:

”Att du gick upp på scen i går och visade hela svenska folket det jag får höra varje dag, din magiska röst - WOW!! Du är min ”mami”, min ”älskling”, min ”Ankie” och kvinna i mitt liv och inte en enda dag är en dag då jag inte blir kär i dig på nytt. Jag älskar dig ANKIE”"

När hon stått på scen och skytit om vilka kända människor hon knullat och hur sexuellt aktiv hon har varit under deras pauser osv.
Samt olika sexpartners som hon varit otrogen med som lett till att deras förhållande tagit slut.

Philippe Cohen måste vara den största cucken nånsin och kan ju omöjligen ha någon som helst respekt för sig själv? Jag skulle skämmas totalt om jag var honom.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2019-05-29 kl. 10:42.
Citera
2019-05-29, 13:54
Medlem
Tror som sagt allt har med pengar och uppmärksamhet att göra. Titta bara på Alice, Lucas och Emilio. Vilka är de ens, vad är de kända för förutom att brunnäsa andra? Riktiga hangarounds.
Alice har ju själv berättat att anledningen till att de blev kompisar överhuvudtaget var för att hon visste vem Bianca var pga hennes kändisskap och därför ville bli kompis med henne.
Lucas och Emilio lever på att hänga efter andra "influensers", typ Angelica Blick. Känns som de typ planerat hur de ska bli vänner med dessa influensers för att själva få uppmärksamhet. Hade de inte vart som desperata små valpar runt Bianca och co. hade ingen vetat vilka de var.
Vill man verkligen vara vän med sådana som rider på ens egna "kändisskap"?
Citera
2019-05-29, 15:56
Avstängd
https://metromode.se/noje/for-dig-som-missat-alice-och-biancas-showcast-har-kan-du-snart-se-den/

Showcasten blir eget program på Kanal 5 på Dplay.

– Hela showen kommer att sändas som ett eget program på @kanal5sverige mycket snart, skriver Bianca.
Citera
2019-05-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormthesetter
Philippe står ut med Bianca för att hon har pengar, och att han får uppmärksamhet via henne. Ingen frisk kille hade annars stannat kvar hos en tjej som konstant skryter om vilka andra hon legat med.
Hon sjunker bara mer och mer i mina ögon. Tjejen har storhetsvansinne.

Han kanske är en cuck?
Citera
2019-05-31, 16:18
Medlem
oboyskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Namndes det inte i podcasten vem DJ'n ar?

Tiesto.. Hon var 18 och ”osäker” vid tillfället som hon själv uttryckte det.

Han är förövrigt född 69.
Citera
2019-06-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHuligan
Kanske inte det mest underhållande hon har sagt men tycker ändå hon är ett original, på ett bra och underhållande sätt.
Finns inte så många i svensk media som är så öppna som henne
Kan ju bero på att det inte finns så många i svensk media som är så pantade som hon. Att fläka ut sitt liv i tv är som att tatuera en kuk i pannan - man ångrar sig när man passerat 25 och måste sitta på utvecklingssamtal med barnens lärare.
Citera
2019-06-01, 12:31
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboysked
Tiesto.. Hon var 18 och ”osäker” vid tillfället som hon själv uttryckte det.

Han är förövrigt född 69.
Stackars Clabbe som blev oskyldigt uthängd här, naturligtvis var det inte han.
Citera
2019-06-01, 13:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
När hon stått på scen och skytit om vilka kända människor hon knullat och hur sexuellt aktiv hon har varit under deras pauser osv.
Samt olika sexpartners som hon varit otrogen med som lett till att deras förhållande tagit slut.

Philippe Cohen måste vara den största cucken nånsin och kan ju omöjligen ha någon som helst respekt för sig själv? Jag skulle skämmas totalt om jag var honom.

https://nyheter24.se/noje/927734-phillipe-fragade-bianca-om-hon-varit-otrogen-efter-showcasten

"Phillipe frågade Bianca om hon varit otrogen – efter showcasten"
Citera
2019-06-02, 19:18
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://nyheter24.se/noje/927734-phillipe-fragade-bianca-om-hon-varit-otrogen-efter-showcasten

"Phillipe frågade Bianca om hon varit otrogen – efter showcasten"

Hon har ju varit otrogen flera gånger som jag förstår det. Därför det brukar ta slut mellan den.
Citera
2019-06-02, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Hon har ju varit otrogen flera gånger som jag förstår det. Därför det brukar ta slut mellan den.

Samt gjort fyra aborter.. hittills. Om det har samband med otroheten vet vi inget om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in