2017-06-03, 22:14
Medlem
Citat:
Enligt polisen är den döda kvinnan född 1991.
– Mer precisa än så vill vi inte vara i det här läget av förundersökningen.

http://nwt.se/karlstad/2017/06/03/kvinna-hittad-dod-misstankt-mord

Citat:
Vem som ringde samtalet eller om det fanns andra personer i lägenheten när polisen kom till platsen vill man inte svara på. Om brottsplatsen och fyndplatsen är den samma vill man inte heller gå in på.
– Vi har en slags bild av hur själva händelsen har gått till men jag vill inte kommentera de uppgifterna närmare, säger Stefan Wickberg på polisen i Värmland.
Polisen uppger att en förundersökning om mord alternativt dråp inleddes klockan 19.56.
– Det är såna omständigheter på platsen att det utreds som mord alternativt dråp. Som utredningsläget ser ut just nu tvekar vi inte att det ska utredas som mord alternativt dråp, säger Stefan Wickberg.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ox41b/ung-kvinna-hittad-dod-i-karlstad--misstankt-mord
Citera
2017-06-03, 22:18
Medlem
Många polisbilar i farten och helikoptern cirkulerar över stan ikväll.
Citera
2017-06-03, 22:26
Medlem
Lite märklig post på Instagram 21/5 som man kan tolka som om hon nyligen träffat en kille och blivit kär...

Citat:
Anna - mitt första inlägg här på ett tag blir ett foto på mig i badklänningen jag köpte från bonprix. Fortfarande inte säker på om jag ska behålla den eller inte. Det är tungt nu och jag vacklar i frågan om begravningen. Om jag verkligen klarar åka genom hela Sverige själv för att närvara. Vi får se. Johannas dödsfall slungade ju såklart ner mig i mörkret från den underbara uppåt-perioden jag hade så det är mörkt på många vis men även ljus finns för jag misstänker att jag funnit kärleken i mitt liv. I en kille, jag som var helt hundra på att jag var helt gay. Men jag lät inte det stoppa mig och följde mitt hjärta och vi blev tillsammans, har aldrig nånsin blivit såhär respekterad eller överöst av kärlek. Det är mycket nu. Mycket motpoler, tvära kast och motstridiga känslor. Jag kommer vara aktiv i den mån jag orkar.

Triangeldrama?
Citera
2017-06-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Sluta snacka skit själv, Kronoparken är några villor i det finare området, sen runt Kronoparks skolan (under och mot väst) är det trevligt, RESTEN är studenter/invandrare/knarkare och wts.

Kronoparken Är Blatte området i KD. Annat är skitsnack, Gruvlyckan och Rud är också skit, men det är ''Djurparken'' som är ghetto. (så långt man kan komma till ghetto i Värmland) Moske, turk kioskar i centrum, en gammal Ica butik man gjorde om till ''All världens mat'' , blatte gäng som hänger inne på konsum på kvällarna.

Du är ett troll.

Kronoparken är ju ett ganska så 2 delat område.
Hyreshusen och centrum är ganska ghetto (för en småstad) medans villa området bakom Universitetet är ett relativt fint område. Har ett flertal vänner som vuxit upp i det området som hade mycket bra familjeförhållande med föräldrar som mycket god ekonomi.
Även andra sidan med radhus får anses som mer än ok.
Känner ett flertal studenter som haft turen att få en bostad i någon av dom lugnare områden och dom uppskattar Kronoparken.
Men centrum, ja det är inte en helt trygg plats att befinna sig på.
Citera
2017-06-03, 22:29
Medlem
Browngreeneyess avatar
Kan det vara kvinnan som är registrerad på fagottgatan 5 med initialerna A.A som är BO?

Hon verkar vara en hbtq person och nyligen lagt upp ett inlägg på fb att hon haft en tufft period?

Reltionsdrama?
Citera
2017-06-03, 22:29
Medlem
qztars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browngreeneyes
Kan det vara kvinnan som är registrerad på fagottgatan 5 med initialerna A.A som är BO?

Hon verkar vara en hbtq person och nyligen lagt upp ett inlägg på fb att hon haft en tufft period?

Reltionsdrama?

Det är med största sannolikhet A.A, ja
Citera
2017-06-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browngreeneyes

Reltionsdrama?

Nja hon skriver på instagram 15/5 om en nära vän som gått bort och att hon är helt förkrossad för det, så handlar nog om det
Citera
2017-06-03, 22:34
Medlem
Meisjes avatar
Ingen som kände AA som misstänker en GM?
Citera
2017-06-03, 22:35
Medlem
A***'s ex : Li**s Ho***dahl.
Citera
2017-06-03, 22:35
Medlem
Jag vet att ni är anonyma (nästintill). Men jag vädjar till er som skriver till BO's vänner: Vänligen skriv med respekt. Vänligen sluta upp med angreppen. De är i chock just nu och jag tror inte att det hjälper (er eller dem) att varken outa, håna eller tveka på dem.

Man vinner absolut ingenting på att ljuga om att man känner BO. Varför skulle man ens vilja ljuga om det?

Oavsett vem som har gått bort, oavsett personens bakgrund eller etnicitet, så förtjänar ingen att berövas livet av en annan människa (mord/dråp). Jag hoppas att folk som kan veta något om den döda och hennes omkrets kontaktar polisen för att tipsa om intressanta människor.
Citera
2017-06-03, 22:36
Medlem
Browngreeneyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Nja hon skriver på instagram 15/5 om en nära vän som gått bort och att hon är helt förkrossad för det, så handlar nog om det

Självmord? Eller jag fattar inte...man verkar ju tro att hon bragts om livet
Citera
2017-06-03, 22:37
Medlem
Halloween2s avatar
Såg nu att det är A.A som är BO. Fått bekräftat från en vän till henne. tråkigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in