Citat:
Ursprungligen postat av
Mx_1337
En tumregel borde vara att inte befinna sig i situationer där man riskerar att ligga med någon man kommer ångra. Ta det lugnt med spriten och andra berusningsmedel i sociala sammanhang dvs. Så slipper man behöva komma till skräckslagen insikt och dra sig ur i grevens tid från en brud som såg fräsch ut i dimman över dansgolvet, men som sen visar sig vara oattraktiv och/eller ett totalt psykfall när man väl tagit sig hem och nyktrat till en aning.
Klassisk fälla jag tror dom flesta killar hamnat i någon gång, att någon tjej ''utnyttjat'' hur berusad man är till sin fördel för kanske ligga med en kille som är snyggare än vad hon brukar få. Vet att det hänt mig en gång iaf, jag tog det bra dock, hon var inget psykfall, utan rolig men vafan, hur kan man vilja ligga med någon som är så berusad? Fett osexigt, killar såsom tjejer.
edit: jag var helt borta från verkligheten. Fattar inte hur man kan få erektion vid såna absurda tidpunkter och sen få vinballe när man bara är lite småfull. Det fungerar fan märkligt. Kukjävel!