2017-07-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Leipzig har gott om pengar. Det går inte att komma med skambud. Milan verkar inte ha fattat grejen med nya marknaden än.

Lite så. Forsberg har dessutom nytt kontrakt sen bara nån månad tillbaka så detaljerna kring honom lär ju inte blivit billigare då.
Citera
2017-07-03, 19:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Lite så. Forsberg har dessutom nytt kontrakt sen bara nån månad tillbaka så detaljerna kring honom lär ju inte blivit billigare då.
Jag är rätt säker på att han blir kvar. Nytt kontakt och spel i CL i höst. Går ingen nöd på honom..Han är för dyr än..sett till vad andra vill betala.
Citera
2017-07-03, 21:05
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Så en av Europas mest lovande mittfältare för något år sen bara ska nu ner och harva i Championship. Det går fort.

Agenten Jorge Mendes har något slags samarbete med Wolves kinesiska ägare. Har ryktats att han i princip styr klubben bakom stängda dörrar på uppdrag av ägarna. Kineserna som äger Wolves är också delägare i Mendes agentfirma. Klubben köpte 3-4 Mendes klienter förra säsongen och ser ut att köpa en drös till den här säsongen. Wolves tränare Nuno Espirito Santo är också Mendes-klient. Så förklarar värvningen lite, vad jag förstår var flera större klubbar också intresserade av att signa Neves och det kan ju verka skitskumt varför han ska till Wolverhamton av alla klubbar.

Ingen koll på Neves men läser mig till att han endast gjorde sex starter för Porto i ligan den gångna säsongen, givetvis så är hans agent också Jorge Mendes.

https://www.theguardian.com/football/2017/jun/19/jorge-mendes-wolves-influence-chinese-owners-signings

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/05/30/paul-lambert-loses-power-struggle-jorge-mendes-leaves-wolves/
Senast redigerad av Skrank 2017-07-03 kl. 21:12.
Citera
2017-07-03, 21:13
Medlem
cyberkalles avatar
Hakan Calhanoglu klar för Milan.
En riktigt bra värvning.
Citera
2017-07-03, 21:17
Medlem
Satan vad Everton vaskar pengar till höger och vänster. Bra värvningar men 60 miljoner£ för Keane och Pickford såg jag inte komma.
Citera
2017-07-03, 21:42
Medlem
Hoppas ryktena om Sam + Fiorentina stämmer, då får jag ännu en anledning att försöka klämma in lite Serie A på schemat, min bevakning av Serie A är oftast ganska så sporadisk, då antalet timmar på ett dygn är begränsat, men det hade varit kul att se han i Italien.
Citera
2017-07-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Hoppas ryktena om Sam + Fiorentina stämmer, då får jag ännu en anledning att försöka klämma in lite Serie A på schemat, min bevakning av Serie A är oftast ganska så sporadisk, då antalet timmar på ett dygn är begränsat, men det hade varit kul att se han i Italien.

Håller med. Ett bra "lagom-steg" som det är dags för.
Citera
2017-07-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Agenten Jorge Mendes har något slags samarbete med Wolves kinesiska ägare. Har ryktats att han i princip styr klubben bakom stängda dörrar på uppdrag av ägarna. Kineserna som äger Wolves är också delägare i Mendes agentfirma. Klubben köpte 3-4 Mendes klienter förra säsongen och ser ut att köpa en drös till den här säsongen. Wolves tränare Nuno Espirito Santo är också Mendes-klient. Så förklarar värvningen lite, vad jag förstår var flera större klubbar också intresserade av att signa Neves och det kan ju verka skitskumt varför han ska till Wolverhamton av alla klubbar.

Ingen koll på Neves men läser mig till att han endast gjorde sex starter för Porto i ligan den gångna säsongen, givetvis så är hans agent också Jorge Mendes.

https://www.theguardian.com/football/2017/jun/19/jorge-mendes-wolves-influence-chinese-owners-signings

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/05/30/paul-lambert-loses-power-struggle-jorge-mendes-leaves-wolves/

Espirito Santo var ju också manager för Porto och den som började bänka Neves.
Allt handlar som beskrivits om Mendes koppling till våra kinesiska ägare.
Det kan spekuleras i om Wolves bara används som en mellanhand när det gäller Neves.
Porto skall vara på dekis och behövde lite flis snabbt.Wolves pytsar in 15-20 miljoner pund(måste trots Neves sista säsong vara under marknadsvärde?)och kränger honom sedan till en tredje klubb med lite grädde på moset?
Bara spekulationer alltsammans,men i dagens fotboll är allt möjligt.
Citera
2017-07-03, 22:56
Medlem
snillet_1s avatar
Den offensiva mittfältaren Adam Ounas flyttar från Bordeaux till Napoli:

https://pbs.twimg.com/media/DD1qQuHW0AABYdg.jpg
Citera
2017-07-04, 01:27
Avstängd
Halloween2s avatar
Inter har värvat Torinos målvakt Daniele Padelli.
Citera
2017-07-04, 01:49
Medlem
Giggsys avatar
Vad händer med Hart, han blir väl knappast kvar i City?
Citera
2017-07-04, 02:19
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vad händer med Hart, han blir väl knappast kvar i City?

För allas info så var han närapå usel den gångna säsongen. Det leder mig till ett svar på din fråga; Torino kanske inte är särskilt sugna på att förnya lån. Gällande City så är målvaktsuppsättningen klar. Det blir Bravo och keepern från Benfica.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in