2017-06-11, 22:05
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Gnabry kommer förmodligen skolas om till högerback.
Har du inside info.

Har han spelat högerback tidigare någon gång..
Citera
2017-06-11, 23:18
Medlem
Tycker Milans eventuella värvning av Kalinic är sådär om jag ska vara helt ärlig. Man har ju nu flertalet gånger försökt värva inrikes med mindre lycka, Kucka, Bertolacci och Paletta för att nämna några. Andre Silva tror jag dock är en bra värvning.
Citera
2017-06-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tja..Med all respekt men Bayern är en nivå högre än Arsenal men för dom flesta tyska spelare är det definitivt ingen chans man kan missa. Nu är han mer etablerad än när han var i Arsenal och äldre.

Kvittar att Bayern är en mycket bättre klubb. Men det betyder ju bara att det kommer bli ännu svårare för Gnabry att få speltid, om det är svårt i Arsenal så är det inte mycket enklare i Bayern.
Sen har han bara spelat bra en halv säsong, kanske borde stannat en säsong till.

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Gnabry kommer förmodligen skolas om till högerback.

Vore ingen dum idé. Men tror han hade gjort bättre som en "wingback".

//Siegestor
Citera
2017-06-12, 16:35
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Mathieu Valbuena klar för Fenerbahce.
Citera
2017-06-13, 11:57
Medlem
Milan värvar Portos André Silva för £33 miljoner och har kopplats ihop med flera andra storköp såsom att man ska ha budat på Morata m.m.

Min fråga blir då: Varifrån får Milan sina pengar? Är det den nya ägaren? Jag trodde den nya ägaren hade köpt Milan för ett bra tag sen, och blev därför lite paff att man först nu börjar spendera pengar.
Citera
2017-06-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Milan värvar Portos André Silva för £33 miljoner och har kopplats ihop med flera andra storköp såsom att man ska ha budat på Morata m.m.

Min fråga blir då: Varifrån får Milan sina pengar? Är det den nya ägaren? Jag trodde den nya ägaren hade köpt Milan för ett bra tag sen, och blev därför lite paff att man först nu börjar spendera pengar.

Var inte Morata på gång till ManU?

Ägarna kan knappast spendera pengar på spelare förrän transferfönstret öppnar.
Citera
2017-06-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Var inte Morata på gång till ManU?
Jo, men det hindrar väl inte Milan från att ha deltagit i budgivningen (och sedermera förlorat den)?

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Ägarna kan knappast spendera pengar på spelare förrän transferfönstret öppnar.
Jodå, inga problem. Man kan förhandla, skriva kontrakt och komma överens med andra klubbar om pris men spelaren ansluter inte förrän fönstret öppnar.
Citera
2017-06-13, 12:39
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy

Det har varit en lång och utdragen process med överlåtandet från Berlusconi till kineserna, med flera olika köpare som varit inblandade och sedermera dragit sig ur och liknande. Helt klart blev det i april, om jag minns rätt, sedan har det varit nytt folk som skall in i ledningen och så vidare.
Senast redigerad av snillet_1 2017-06-13 kl. 12:42.
Citera
2017-06-13, 14:17
Medlem
Gregory.Houses avatar
Officiellt: Antoine Griezmann förlänger med Atletico Madrid till 2022.
Citera
2017-06-13, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Officiellt: Antoine Griezmann förlänger med Atletico Madrid till 2022.
Synd imo.
Citera
2017-06-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23strawberry
Synd imo.
Försvinner nästa säsong utgår jag från, han får en lönehöjning som tack för att han stannar över transferförbudet. Utköpsklausulen på €100m höjs inte.
Citera
2017-06-13, 18:02
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Claudio Ranieri tar över Nantes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in