Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-01-21, 01:06
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darksh4dow-91
Lugnt att poppa en E när jag dragit kola?
Kan vara rätt skön kombo, om du vet hur mycket du tål.
Citera
2020-01-21, 17:30
Medlem
C0d3m4st3rs avatar
Ska inte kola försöra ruset på mdma?
Citera
2020-01-25, 14:29
Medlem
Dum fråga men går det att bomba kokain? Givetvis ingenting jag tänkt prova, främst då kokain inte ens känns vid nasalt intag, vilket är underbart. Bara nyfiken ifall det funkar likt tjack, och isåfall: hur känns det?
Citera
2020-01-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Dum fråga men går det att bomba kokain? Givetvis ingenting jag tänkt prova, främst då kokain inte ens känns vid nasalt intag, vilket är underbart. Bara nyfiken ifall det funkar likt tjack, och isåfall: hur känns det?

Hittade denna tråden: (FB) Kan ej snorta kokain, hjälp.

Givetvis är det absolut inte värt att bomba kokain från ett ekonomiskt perspektiv, det är trots allt en oerhört dyr drog som ej bör slösas bort på såpass låg biotillgänglighet som infinner sig vid oral förtäring. Jag är dock nyfiken på exakt vad biotillgängligheten är för kokain både oralt & nasalt. Lyckades tyvärr inte hitta något om detta. För amfetamin så är det ju 75% nasalt & 50% oralt. Konsensus i den hänvisade tråden verkar dock vara att biotillgängligheten är väldigt låg för kokain (oralt).
Senast redigerad av Malken1 2020-01-25 kl. 15:00.
Citera
2020-01-25, 14:44
Medlem
Cornflakesfasoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0d3m4st3r
Ska inte kola försöra ruset på mdma?

De gånger vi har busat med MDMA har vi alltid lite cola hemma. Om i fall att det är starkt eller någon inte har koll på dosering.

Efter 2 stabila linor ladd, tar det ca 3-5 min så är man relativt ”normal”.
Citera
2020-01-28, 15:46
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Köpte kola både igår och idag (nyss faktiskt). Fick en sten igår och pulver idag. Var lite som kristaller i men ändå den där "bensin" doften/smaken.
Men verkar inte vara lika "dunder" som han sa det skulle vara. Utan verkar vara rätt utblandat faktiskt. Tog två linor nyss, rätt små men ska testa två rejäla snart och se hur det funkar då.
Känns som det finns mer dåligt kola än vad det finns bra nu för tiden...
Jävligt synd då det inte är billigt direkt. Och vet man som säljare att det är rätt svagt tycker jag man borde säga det och anpassa pris därefter.
Gillar inte säljare som envisas med att sälja sina produkter som "det bästa".
Suck liksom...
Citera
2020-01-29, 04:25
Medlem
2-9-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darksh4dow-91
Lugnt att poppa en E när jag dragit kola?

Kola tar bort Mdma ruset när du drar kola när du är på E
Citera
2020-01-29, 04:30
Medlem
2-9-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Köpte kola både igår och idag (nyss faktiskt). Fick en sten igår och pulver idag. Var lite som kristaller i men ändå den där "bensin" doften/smaken.
Men verkar inte vara lika "dunder" som han sa det skulle vara. Utan verkar vara rätt utblandat faktiskt. Tog två linor nyss, rätt små men ska testa två rejäla snart och se hur det funkar då.
Känns som det finns mer dåligt kola än vad det finns bra nu för tiden...
Jävligt synd då det inte är billigt direkt. Och vet man som säljare att det är rätt svagt tycker jag man borde säga det och anpassa pris därefter.
Gillar inte säljare som envisas med att sälja sina produkter som "det bästa".
Suck liksom...

Håller med faktiskt angående utblandandet. Själv så frågar jag säljarna runt omkring om de har Sten istället för pulverform för då vet man att skitet inte e bankat med nån dextrosol eller sketet bakpulver.
Visst det är ett jävla jobb o krossa de små stenarna sen för dom exploderar när man trycker med bankkortet mot mobilen. Eller gör man det med en sedel i lägger i allt i sedeln o krossar med kortet.
Citera
2020-01-30, 22:09
Medlem
Tog cola igår första gången och andra idag, Min näsa har börjat rinna som fan är det normalt? Samt är det ok att blanda med lyrica? Andra gången jag använder det också men igår blandade jag inte, eller jo 5mg flualpra
Citera
2020-01-31, 01:17
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkensort
Är det sant att framställningen kan göras på björkblad med?
Nej, det vore väl ganska konstigt. Antar jag.
Citera
2020-02-01, 13:17
Medlem
"race" på kola

Tjena. Blev som vanligt heltaggad på laddet efter ett par glas whisky igår. Tänkte en gubbe o lite gaming med polarna varpå min kran inte var villig att köra ut för mindre är en 5a. Fick ju bli en 5a då, så klart. Jag är en av dom som inte kan sluta förrän skiten är slut. Sitter här o har dragit hälften ungefär, ingen sömn, rätt bra med alkohol under natten.
Hur illa är det att dra i sig resterande? Relativt bra ladd, inte det bästa men heller inte det sämsta. Har en tendens att inte ha respekt för droger, men 5g ladd under 1,5 dygn känns lite väl, har som mest dragit i mig 3 under ett dygn.
Citera
2020-02-01, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubbetubbe
Tjena. Blev som vanligt heltaggad på laddet efter ett par glas whisky igår. Tänkte en gubbe o lite gaming med polarna varpå min kran inte var villig att köra ut för mindre är en 5a. Fick ju bli en 5a då, så klart. Jag är en av dom som inte kan sluta förrän skiten är slut. Sitter här o har dragit hälften ungefär, ingen sömn, rätt bra med alkohol under natten.
Hur illa är det att dra i sig resterande? Relativt bra ladd, inte det bästa men heller inte det sämsta. Har en tendens att inte ha respekt för droger, men 5g ladd under 1,5 dygn känns lite väl, har som mest dragit i mig 3 under ett dygn.

https://www.google.com/search?q=farlig+m%C3%A4ngd+kokain&oq=farlig+m%C3%A 4ngd+kokain&aqs=chrome..69i57.3233j0j7&sourceid=ch rome&ie=UTF-8

Sen får du ju väga in hur din hälsa är i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in