2017-05-16, 17:00
Medlem
MMLegendens avatar
Söker ett snus att köra till när man bara vill ha själva kicken, utan att behöva svälja en starkt snussmakande saft. Alltså en ganska mild smak, men mycket starkt snus, exempelvis 1 g prilla och 1,5 % nikotin. Det skulle funka bra.

Det går även bra att snuset har någon väldigt fruktig smak eller söt eller mint, jag vill bara undvika den starka klassiska snussmaken.

Vilka är era favoriter som kan uppfylla mina önskemål? Har för övrigt snusat lite till och från några år, men väldigt lite totalt. Gillar inte snussmaken ändå, dock gillar jag kicken

Tack.
Citera
2017-05-16, 17:01
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMLegenden
Söker ett snus att köra till när man bara vill ha själva kicken, utan att behöva svälja en starkt snussmakande saft. Alltså en ganska mild smak, men mycket starkt snus, exempelvis 1 g prilla och 1,5 % nikotin. Det skulle funka bra.

Det går även bra att snuset har någon väldigt fruktig smak eller söt eller mint, jag vill bara undvika den starka klassiska snussmaken.

Vilka är era favoriter som kan uppfylla mina önskemål? Har för övrigt snusat lite till och från några år, men väldigt lite totalt. Gillar inte snussmaken ändå, dock gillar jag kicken

Tack.

Varför ens snusa om du inte gillar snussmaken? Nikotintuggummi?
Citera
2017-05-16, 17:06
Medlem
MMLegendens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Varför ens snusa om du inte gillar snussmaken? Nikotintuggummi?

Skrev ganska tydligt att jag gillar kicken av nikotin... Får desvärre inte samma av tuggummin...
Citera
2017-05-16, 17:15
Medlem
Jacobsson stark Portion.

Vet inte exakt hur starkt det är men starkare än vanligt snus.

Finns med melonsmak (melongodis)
Även fläder, gullviva &viol (violgodis)
Coca cola och mint

Å div andra "udda smaker". Sök på nätet så får du alla alternativ.

Min favvo absolut melon!
Citera
2017-05-16, 17:39
Medlem
Mitt hetaste tips är Siberia, svårt att hitta men det är det absolut starkaste jag vet. En vanlig portiossnus innehåller i runda slängar 8-9mg nicotin/g snus. Siberian har hela 43mg nicotin/g
Det är ett djävulskt drag i den med en lätt smak av mint!
Citera
2017-05-16, 17:43
Medlem
ja gillar General G.3
Citera
2017-05-16, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Java
Mitt hetaste tips är Siberia, svårt att hitta men det är det absolut starkaste jag vet. En vanlig portiossnus innehåller i runda slängar 8-9mg nicotin/g snus. Siberian har hela 43mg nicotin/g
Det är ett djävulskt drag i den med en lätt smak av mint!

"Lätt smak av mint!" ???
Bränner ju fan bort hela överläppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in