2017-05-06, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Exakt. Finns faktiskt dom som lyckats bra med ett EOD upplägg när de kommer till orala. Levern får vila, du kan köra lite längre innan ett avbrott måste tas. Är det en lång halveringstid spelar de egentligen ingen roll. Som grabben säger, så är det bieffekterna som kan öka. Inte mer än så.

Så +1.

ja precis. är medveten om det! märker jag detta så kör jag ED en kostare tid ist. får prova mig fram det kanske funkar kanon för mig kanske inte
Citera
2017-05-09, 12:28
Medlem
Update

inne på mitt 8:e stick nu. Tjenen vart nyfiken så hon stack mig med orange nål i vänstra axeln med testo och Tren och ja.. idag kom hostan från ingenstans, tjejen blev nog mer orolig än mig, haha!

annars inga problem så. går bra på gymmet känner lite extra tryck nu

fick höra av tjejen igår att mina ådror "syns jättemycket" så lite börjar hända.

idag blir det ben mage på gymmet, ledig från jobbet så lär bli ett lite tidigare pass
Citera
2017-05-10, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanthor
Tjena!

Det är dags att skriva av sig för kommande kur nu då jag varit off på tok för länge.
startade min första kur förra sommaren, Maj tror jag det va på Testo E 400mg var 5:e dag i 14v. Slängde även in lite Turinabol dem sissta 3v, gick väl upp sisådär 8-9kg och har behållt kanske 7 av dessa.
min tanke var att köra en Testo E, Deca kur för kanske 3 månader sen men eftersom det uppstod komplikationer kunde jag ej genomföra den.
Men jag hoppade på en såkallad bridge på sarms Ca 3 månader efter min PCT och har sen dess tills förra veckan legat på MK-2866 (ostarine) ed.

Så nu till det roliga upplägget för min kommande Tren E testo blend kur.
jag skall köra denna härliga kur i 12-14v beroende på resultat.
jag kommer även slänga in Stazolol (winstrol inject) 80mg/ml.
Testor jag kör på är 400mg testo, E,C och P.

KUR UPPLÄGG:

Vecka 1-12: 200mg, Testosterone Blend E3D
Vecka 1-6: 100mg Trenbolone Acetate EOD
Vecka 7-10: 50/75mg Tren A, Stazolol (win) 40mg EOD
vecka 13-17: 500ui HCG E5D
Vecka 15-18: Clomid 100mg ED (Vecka 15), 50mg ED (vecka16-18)
Vecka 1-12: Aramidex 0,5mg E3D

så detta är alltså mitt upplägg något jag bör tänka på?
träningsupplägg tänker jag inte gå in på mer än att jag kör samma muskelgrupp 2ggr i veckan samt mage 3ggr i veckan.

Tränings stats ATM

Bänk: Max 140-145kg kör en klar 8a på 115kg
Mark: 180-200 Max kör en 8a på 160kg
Benböj: Aldrig maxat kör 6a på 150, 8a på 130

jag väger ATM 93 pannor med uppskattningsvis 8-9% bodyfat
tränar 5-6 dagar i veckan beroende på arbete.
så vad tycker ni? jag skriver detta i syfte för att dela och hämta åsikter/info
kurens start lär träda in ganska snart

Vill även ge enormt cred till Max på Mshop!!
Stay swole my friend
så hade jag ökat fast minst dubblat testot i min smak
Citera
2017-05-10, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beteendevetarenxx
sen minskat träning jag öka 10kg på 1 mån när jag gick ner i dagar o öka måtten snyggt utan mer fett de va ja de du gör som du vill så klart
Citera
2017-05-10, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beteendevetarenxx

Vill inte öka testot allt för mycket då jag får biverkningar lättare då har jag märkt.

Låg 400 på förra å tänkte lägga mig på 250-300 denna gång å förlänga den till 20v då jag även kör oxar nu. Sen winstrol känner jag att mer Testo för mig e onödigt
Citera
2017-05-11, 21:50
Medlem
hör upp

jag har börjat märka lite smått att finnar dyker upp vilket jag verkligen inte känner för alls
går på antibiotika just nu, närmare sagt Tetralysal, samt nån creme som jag fårr. har fin hy over all nu men efter jag startade denna har det bloppat upp lite väl många inte mer eller mindre än innan MEN!

då jag fått finnar så har det varit någon här någon där, nu har jag sammanlagt 4-5st i ansiktet å någon på ryggen..

Bör jag slå bort trennet då jag endå ska köra köra Oxar (Började oxarna i Tisdags)
satte stick med Tren i morse och märker att det smyyyger på lite med finnarna så nu vill jag vara snabbt uta å förhindra så gott jag kan

Förövrigt ligger jag bra till på gymmet, Körde Ben igår en stadig 10x3 på 115kg benböj följ med massa andra benpressar och skit, haha! gick bra å känner riktigt bra flås iallafall så man känner att substanserna börjar fungera..
Citera
2017-05-14, 12:39
Medlem
Update

satte 1ml stick med det nya testot från Pro-oil igår samt Tren. Tänkte köra som tänkt, alltås 5v 75mg Tren EoD, och ändrade till oxar ED 75mg i 6v, därefter Winstrol inject 40mg EoD i 4v

Morgon vikten ligger på 96,3kg och har alltså sen kurens start gått upp 3 kilo är LITE smått bloatad meen dietar inte så stenhårt ännu utan kommer köra väldigt cleant dem sissta 6v på kuren

Bra tryck på gymmet börjar bliu starkare. men pumpet är något speciellt. körde rygg, biceps i fredags rygg passet gick skitbra, la en 9:a på 100kg latsdrag, körde ej marklyft denna gång. men fick avsluta efter ca 3 övningar på biceps då pumpet va insane...

inge sides som är noterbara förrutom liite mer finnar sam sagt, men det får man väl ta i guess
Citera
2017-05-14, 14:41
Medlem
Finnar får du tyvärr ta. Det e väldigt inviduellt hur och var dom kommer, och varför.
Men ett alternativ kan ju vara för höga androgena värden, som då utslår just acne, eller att oljorna inte är rena, dvs smuts i dom.

Annars får man helt enkelt härda ut.
Tren ger finnar hos dom flesta.
Likadant med oxar, dianabol etc med så ingenting ovanligt.
Citera
2017-05-16, 23:59
Medlem
Pytteliten Update

börjar känna sjukt bra tryck på gymmet dessutom kommenterar tjejen hur ådrig å "musklig" jag ser ut väldigt ofta nu, å tindrar med ögonen haha!! Det börjar ju bara bevisa att trennet gör vad det ska och skapar den där separationen i musklerna. känner mig även själv väldigt vaskulin och stark.

körde Axlar mage idag, la en LÄTT 9:a med 32kg med hantlarna i sittande axelpress följt av 75kg 10x3 på smith bakom huvet och massa annat kul.

på återseende, Stay Swole

Kör dessutom Oxar 100mg EoD i 6v. sen väntar jag 2v trycker in Winstrol å även fått tag i äkta Anavar som jag slänger in tillsammans med winstrolen i slutet där
Senast redigerad av Xanthor 2017-05-17 kl. 00:04.
Citera
2017-05-18, 12:14
Medlem
kör en liten update igen

känner som sagt bra tryck, morgon vikten är nu 98,2 så 1kg+

sover konstigt, drömmer inte bra alls.. irriterad å allt detdär mysiga börjar smyga på men vafan, lika jävla taggad när jag vaknar på gymmet som alltid eftersom jag doserar Tren, å oxar på samma dag (varannan på båda) så är det lucka idag. bästämde mig ju för å köra en hel vecka 75mg ED på oxarna för att dra igång nu tänkte jag lägga mig på 100mg EoD så länge det känns bra alltså inte mer än 8v då mnu blir det att dra i sig havregrynsgröt med 5 ägg å sen ut i det fina vädret.

Stay Swole!
Citera
2017-05-18, 12:24
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanthor
kör en liten update igen

känner som sagt bra tryck, morgon vikten är nu 98,2 så 1kg+

sover konstigt, drömmer inte bra alls.. irriterad å allt detdär mysiga börjar smyga på men vafan, lika jävla taggad när jag vaknar på gymmet som alltid eftersom jag doserar Tren, å oxar på samma dag (varannan på båda) så är det lucka idag. bästämde mig ju för å köra en hel vecka 75mg ED på oxarna för att dra igång nu tänkte jag lägga mig på 100mg EoD så länge det känns bra alltså inte mer än 8v då mnu blir det att dra i sig havregrynsgröt med 5 ägg å sen ut i det fina vädret.

Stay Swole!

Låter fett broder. Ska följa med spänning.
Citera
2017-05-26, 20:32
Medlem
Update

tjenare, vart lite tyst här i tråden pågrund av arbete.. inte tränat då jag dragit på mig en förkylning men morgonvikt ligger på 97kg så igentligen inte så mycket att uppdatera konner mig ändå väldigt pigg å gla.. fått problem med bruden så har koncentrerat mig på det väldigt mycket då hon tycker att jag bara är helt insnöad på min träning och jobb, så fått ge henne lite uppvaktning likt den gentleman man är
Droppar in på gymmet igen på M;åndag å ska krossa bröst/Triceps så ska bli så gött å köra på igen. satt 2 stick sen sisst, 1 med tren och ett med test tren. (trennet är nu slut) så kör på med oxarna 100mg EoD och känns bra, inga sides what so ever så krossar på helt enkelt.

Stay swole my friends, på återseende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in