Citat:
Ursprungligen postat av
Polen-Ungern
Min förhoppning är att denna plats blir en gigantiskt fritidsgård för de sk barnen. Gärna att kommunen ger tillstånd till att fastigheten målas med samma färger som den Afghanska flaggan.
Tillstånd och tillstånd, en diplomat kan göra hur hen vill, Han kan hissa ISIS-flaggan om han känner för det, en diplomat kan inte åtalas, utan har sk diplomatisk immunitet. Till och mord och dubbelmord och trippelmord kan hen begå och hen kan inte åtalas. Tex bygga en galge och hänga några fiender där... Gökungar brukar man kalla dem...
Alltså ambassadörer som missköter sig menar jag
Men grannarna kan ju använda
genuscertifieringsinkvisitionen på ambassadören. Skicka dit några transor och bögar och flator som talar om för hen vad som gäller i Sverige gällande den sk
värdegrunden
Eller att Jehovas Vittnen knackar på varje dag, eller några sk z*genare bosätter sig i trädgården...
Eller Tina Rosenberg och Schyman knackar på och pratar sig varma för F! och genusvetenskap
Säkerhetsmässigt vet jag dock inte hur ambassadören lever men i Afghanistan är de ju tvungna att åka till jobbet i pansarbilar - det är ju bland de allra farligaste länderna i Världen sett ifrån regeringspersonalens säkerhet, eller avsaknaden därav.
Kan hända att vägen mellan Nacka-Sollentuna har en del säkerhetsluckor som inte kan byggas bort ?
Några ISIS-tomtar som befinner sig i Sverige skulle nog tycka att Afghanistans ambassadör är en riktig USA-lakej och se denne som ett fullt legitimt mål - Fast det gäller ju förstås alla beskickningarna i Stockholm
Grannarna bör kolla om köpet har genomförts på ett lagligt sätt. Vet ej om icke-EU-medborgare får köpa mark i Sverige. UD kan ju i och för sig i så fall sätta sig själva som ägare. Men då kan nog bostaden aldrig att bli en privatbostad igen, typ...
Vilka hemliga handelsförbindelser med Afghanistan ligger Löfve'n och lurar på att sno dem mitt framför näsan på alla andra Väst-länder,
ska Sverige importera stora kvantiteter opium och heroin och vi får en ny Marseille-maffia ?
Jaja det är sjukt så det förslår - Vad tror ni ?