2017-04-27, 23:13
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
8,5 nu....!

Finns d månne nån betting-skandal inom snookern?
2017-04-27, 23:17
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Finns d månne nån betting-skandal inom snookern?

Inte med mig inblandad.

Men ja, absolut. Den senaste i raden som blivit avstängd från spel är väl Stephen Lee. 12 års avstängning tror jag, för en handfull fixade matcher..!

Edit: Ja, jag spelade på Hawkins i te-pausen när han låg under med 4-0. Odds: 12 ggr pengarna som totalvinnare.
2017-04-27, 23:18
Medlem
skogshuggar3ns avatar
5-3 ingen katastrof för Hawkins. Heja Hawkins!!!!!!
2017-04-27, 23:19
Medlem
liddens avatar
5-3 till Higgins, men Hawkins är nog mer nöjd med det än vad Higgins är.
2017-04-27, 23:26
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Inte med mig inblandad.

Men ja, absolut. Den senaste i raden som blivit avstängd från spel är väl Stephen Lee. 12 års avstängning tror jag, för en handfull fixade matcher..!

Edit: Ja, jag spelade på Hawkins i te-pausen när han låg under med 4-0. Odds: 12 ggr pengarna som totalvinnare.

Lurigt det där när det är omsättningen som styr odds och inte reell dagsform eller ens ranking. Exempelvis inför VM nu så satsades en jävla massa pengar på Trump, oklart varför men surret kom igång och så blev han favorit framför en i övrigt dominerande Selby.. Märkligt.. Nåja jag har redan torskat en Birgit (på Ronnie) men hoppas jag vinner tillbaka med ränta på Selby
2017-04-28, 09:28
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Semifinalerna lever i allra högsta grad! Så här ser dagen ut:

11.00
Mark Selby - Ding Junhui 3-5

15.30
John Higgins - Barry Hawkins 5-3

20.00
Mark Selby - Ding Junhui ?

Hawkins spelade upp sig igår kväll men den väldigt långa distansen tror jag talar till Higgins fördel. Detsamma kan sägas om den andra matchen där jag tror Selby är starkare i det långa loppet, men samtidigt tycker jag mig se mästar-tendenser från Ding.

Mitt bett står kvar, att Selby besegrar Higgins i final, men går Ding hela vägen kommer inga tårar fällas.
2017-04-28, 12:23
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Lurigt det där när det är omsättningen som styr odds och inte reell dagsform eller ens ranking. Exempelvis inför VM nu så satsades en jävla massa pengar på Trump, oklart varför men surret kom igång och så blev han favorit framför en i övrigt dominerande Selby.. Märkligt.. Nåja jag har redan torskat en Birgit (på Ronnie) men hoppas jag vinner tillbaka med ränta på Selby

Visst spelar pengaflödena roll även om Trump visade riktigt bra form på slutet av säsongen. Oddsen på O'sullivan påverkas nog allra mest av den faktorn.

Vi får se om Mark "The Exhauster" Selby vinner till slut. Om det fortsätter som i frame 10 så tror jag tyvärr att han tröttar ut Ding. Måste vara riktigt svårt att ställa om tempot om det blir för många långa stopp.

Fick du bra odds?
2017-04-28, 12:29
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Visst spelar pengaflödena roll även om Trump visade riktigt bra form på slutet av säsongen. Oddsen på O'sullivan påverkas nog allra mest av den faktorn.

Vi får se om Mark "The Exhauster" Selby vinner till slut. Om det fortsätter som i frame 10 så tror jag tyvärr att han tröttar ut Ding. Måste vara riktigt svårt att ställa om tempot om det blir för många långa stopp.

Fick du bra odds?

3.55 , har väl sjunkit lite nu förmodligen
2017-04-28, 12:55
Medlem
liddens avatar
Jag kom precis hem. Har Selby höjt spelet sen i går eller är det Ding som gått ner? Kombination?
2017-04-28, 13:03
Medlem
Millediablos avatar
Nya tankar.....vinner Selby så överger jag mitt tips på Barry till final. Eller förhoppningen för när Selby spelar def/off på det här viset så skulle den ultimata finalen innehålla en skotte också. Rödögd stöter vinnaren in avgörande svart på tisdag morgon, lagom när gryningen brutit ut
Senast redigerad av Millediablo 2017-04-28 kl. 13:23.
2017-04-28, 13:25
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Kom Igen Nu Ding !!!!!!
2017-04-28, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Nya tankar.....vinner Selby så överger jag mitt tips på Barry till final. Eller förhoppningen för när Selby spelar def/off på det här viset så skulle den ultimata finalen innehålla en skotte också. Rödögd stöter vinnaren in avgörande svart på tisdag morgon, lagom när gryningen brutit ut

usch, det får vi verkligen inte hoppas. till torterarens försvar så har han spelat ovanligt offensivt detta vm, i alla matcher jag sett iaf.

nivåskillnad i den här semin jämfört med barry vs higgins

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in