2017-04-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Grova missar från Dott gång på gång nu...
Jag ser bara den andra matchen, men verkar som att det rinner iväg nu? Hawkins är verkligen en klasspelare numera.
2017-04-23, 21:12
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Jag ser bara den andra matchen, men verkar som att det rinner iväg nu? Hawkins är verkligen en klasspelare numera.

Jag kör split-view på Eurosport player så håller ett öga på båda, men Hawkins möter knappt någon, Dott spelar ovårdat och väldigt ostabilt.
2017-04-23, 21:15
Medlem
Citat:
Jag kör split-view på Eurosport player så håller ett öga på båda, men Hawkins möter knappt någon, Dott spelar ovårdat och väldigt ostabilt.
Jo, jag har testat funktionen tidigare under turneringen. Tycker dock att Robertson-Fu är så sevärd att jag bara följer resultaten från andra bordet.
2017-04-23, 21:22
Medlem
Blir 6-6 mellan Fu och Robertson i pausen. Inte perfekt spel från något håll, men bra nivå och fin spänning i matchen.

Hawkins har 9-3 mot Dott, det bör inte bli någon onödig spänning där inte.
2017-04-23, 21:25
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Jo, jag har testat funktionen tidigare under turneringen. Tycker dock att Robertson-Fu är så sevärd att jag bara följer resultaten från andra bordet.
Håller med, mycket bra och kul när det är så jämnt som det är just nu- 6-6.
Skoj när det blir grova missar ibland, från båda håll.
2017-04-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Håller med, mycket bra och kul när det är så jämnt som det är just nu- 6-6.
Skoj när det blir grova missar ibland, från båda håll.
På ett sätt är det roligare. Jag tycker tex. att Wenbo-Ding var en mycket bättre match att se på igår än Allen-Higgins där det var en högre nivå på spelet.
2017-04-23, 22:10
Medlem
Mattelols avatar
Graeme Dott stod precis för den grövsta missen jag någonsin sett på ett snookerbord.
Senast redigerad av Mattelol 2017-04-23 kl. 22:13.
2017-04-23, 22:33
Medlem
Vi ska nog inte räkna bort Dott trots allt.
2017-04-23, 22:45
Medlem
8-8 från Fu. Det är den typen av match, de turas om att missa.
2017-04-23, 22:48
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Vi ska nog inte räkna bort Dott trots allt.

Helt absurt, hur lyckas Hawkins tappa detta? Förlorar han den här matchen lägger jag ned allt vad sportbetting heter.
2017-04-23, 23:08
Medlem
Mattelols avatar
Anmärkningsvärt nog har Selby inte gjort ett enda century detta VM.
2017-04-23, 23:31
Medlem
Citat:
Helt absurt, hur lyckas Hawkins tappa detta? Förlorar han den här matchen lägger jag ned allt vad sportbetting heter.

samma här

dock tror jag hawkins vinner, och även vinner mot maguire. han har väldigt stabil statistik, både historiskt i vm och effektivitetsmässigt i nuvarande turnering. sen har han en pre-shot routine och köföring som är otroligt konsekvent och stadig, egentligen bara ding junhui som kan mäta sig med just den aspekten. det största hindret blir ev semifinal med en higgins som spelat upp sig.

jag satte hawkins till final och hedgeade med trump, och tycker nog fortfarande att det var ett rationellt bet med tanke på lottningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in