2017-04-12, 22:35
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ronaldo gör klassikern och släpar med benet och får en lätt touch. Osportsligt gjort.

Tycker också att benet släpar lite och Ronaldo är rätt duktig på att känna en kontakt, så visst är det en förstärkning, men inte helt feldömt ändå. Martinez har otur och får två 50/50 situationer till sin nackdel, kan hända, men är tråkigt.
Citera
2017-04-12, 22:35
Medlem
Patrik2108s avatar
Atletico var ett lite tuffare motstånd än Sevilla men det krävdes ändå en feldömd straff för att de skulle vinna matchen.
Citera
2017-04-12, 22:37
Medlem
TKD_1337s avatar
Ramos kom från offsideposition men domare dömer helt olika.
Citera
2017-04-12, 22:37
Medlem
Otroligs avatar
Ett respektabelt resultat får rävarna med sig hem. Returen saknar i alla fall inte en viss potential. Såg ej själv matchen, hade Leicester någon kvalificerad målchans?
Citera
2017-04-12, 22:39
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Om Vidal hade satt straffen hade du sagt annorlunda. Extremt små marginaler.
Inte denna gång, utvisning eller inte av Javi Martinez. Ni slog oss på hemmaplan.

Skicka Carlo.
Citera
2017-04-12, 22:40
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Ett respektabelt resultat får rävarna med sig hem. Returen saknar i alla fall inte en viss potential. Såg ej själv matchen, hade Leicester någon kvalificerad målchans?

Det tror jag inte. Den andra halvleken kan vi glömma (bra för Lei dock)

Det är lite obehagligt när ett lag är så nöjda med en förlust.. inte riktigt i "fotbollens idé"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig

Nepp. Men man hade ett par bollar som var inne i boxen och studsade åtminstone.
Citera
Medlem
Skranks avatar
Real ser onekligen enormt starka ut, vilket de gjort hela säsongen egentligen. Kanske det lag med störst chans att återerövra cl-bucklan på länge.

Zidane har ju bortsetts lite som en tränare som kom till dukat bort, vilket han visserligen gjorde. Men den nivå Real har spelat på kontinuerligt under hela hans tränar-sejour i klubben är verkligen imponerande.
Citera
2017-04-12, 22:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Atletico var ett lite tuffare motstånd än Sevilla men det krävdes ändå en feldömd straff för att de skulle vinna matchen.

Jag håller inte med dig. Fällningen sker på linjen så det är straff. Jonas står ju väldigt bra till så han gör en riktig bedömning.
I Leicester blir de inte lätta tas med så de har en bra chans att gå vidare.
Citera
2017-04-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Inte denna gång, utvisning eller inte av Javi Martinez. Ni slog oss på hemmaplan.

Skicka Carlo.

Ancelotti är världens mest framgångsrika tränare av dagens aktiva klubbtränare.
Citera
2017-04-12, 22:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Real ser onekligen enormt starka ut, vilket de gjort hela säsongen egentligen. Kanske det lag med störst chans att återerövra cl-bucklan på länge.

Zidane har ju bortsetts lite som en tränare som kom till dukat bort, vilket han visserligen gjorde. Men den nivå Real har spelat på kontinuerligt under hela hans tränar-sejour i klubben är verkligen imponerande.

Första halvlek var ju klart Bayerns och utan utvisningen hade Bayern vunnit. Så enormt starka ser inte Real ut i mina ögon.

Efter första matchen i kvartarna så ser jag Juventus som det bästa laget. Ska tillägga att jag såg inte Madrid - Leicester.
Citera
2017-04-12, 23:02
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Första halvlek var ju klart Bayerns och utan utvisningen hade Bayern vunnit. Så enormt starka ser inte Real ut i mina ögon.

Efter första matchen i kvartarna så ser jag Juventus som det bästa laget. Ska tillägga att jag såg inte Madrid - Leicester.

Jo, men trots det imponerande, Bayern med deras säsong i bagaget. Håller inte med om att Bayern självklart hade vunnit med 11 man, tycker det var rätt jämnt där runt halvtid redan.

Real under Zidane känns så väldigt balanserat, de spelar visserligen sällan ut andra lag med 5-6 mål som tidigare. Men de är mycket mer stabila.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in