Citat:
Ursprungligen postat av
Knivur-273
Rådbråka den fan till döds med armar och ben knäckta och inflätade mellan vagnshjulets ekrar av ask. Res upp hjulet på en stolpe vertikal satt ned i jorden.
Jag är en stor djurvän dock.
Efter det så kan man ställa 5 soldater på led, beväpnade med vapen av låg kaliber och rulla hjulet fram och tillbaka framför dem medans de försöker träffa honom.
Skulle han fortfarande vara vid liv så tycker jag att man som avslut skickar honom till det absolut värsta fängelset i usa där våldtäkter sker konstant. Skicka dit honom med informationen att han dödat barn.
Nej men helt ärligt. Såg en artikel för två veckor sen om att han hotar personalen och att han även ställer krav. Han har dessutom till råga på allt, hotat med att han ska återupprepa attacken på Drottninggatan. Hade jag varit en plit på det fängelset så hade jag skitit i konsekvenserna av att misshandla honom tills han blir andfådd. För jag vet ändå att hela befolkningen kommer vara på min sida.
Jag är nästan helt säker på att det är därför han beter sig så. Hans uppfattning nu är ju att vi svenskar inte bryr oss om vårt land eller folk. För hade en utlänning i Uzbekistan gjort samma dåd så hade man garanterat blivit piskad med 100 pisk och sen hängd på torget i centrum.